FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Szervezetfejlesztési Program
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Értékelés a pedagógiában
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
előadás A teljesítményértékelés
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
Az ápolók etikai kódexének helye és szerepe a gyakorlatban
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
E-PORTFÓLIÓ.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Földrajz Közép és emeltszintű vizsgák értékelése vizsgatárgyanként
Kiválasztás: érvényesség, megbízhatóság az interjú és az Assesment Center módszere esetén Barta Bea
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
KOMPETENCIA ALAPÚ MODULÁRIS KÉPZÉS
Emberi erőforrás fejlesztés
Emberi erőforrás menedzsment Munkakörök elemzése, tervezése
Készségfejlesztő és viselkedésmódosító csoportok tervezési modellje I. I. A csoporttagok fejlődésének tervezése 1.Mérd fel, hogy milyen deficitekkel és/vagy.
Szupervízió formái (L. van Kessel)  - duális: vizor - vizand tapasztalati szupervízió- élő szupervízió  csoportos szupervízió: vizor – a vizand egy csoport.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
OKJ A szakmai vizsgák. Szakmai vizsga I. Fogalmak II. A szakmai vizsga időtartama és keretei III. A szakmai vizsga feladatai, tevékenységei, és.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
előadás A teljesítményértékelés
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A KOGNITIVIZMUS HATÁSA A SZEMÉLYISÉG TANULMÁNYOZÁSÁRA.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. AZ INTÉZMÉNYI.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
Az üzletek operatív működtetése
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI
Értékelő és Fejlesztő Központ
Barlai Róbertné augusztus.
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Értékesítési képviselő – HoReCa
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Kompetencia alapú szakoktatás
SZFP II Hazai Peer Review – 2009 A Peer Review Jelentés V. előadás
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Előadás másolata:

FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények

A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT A KAPCSOLATTEREMTÉSTŐL A TERMÉKBEMUTATÁSIG AZ ÜGYFÉL ELVÁRÁSAIT MEGHALADÓ ÉRTÉKESÍTŐI VISELKEDÉSEK (ÜGYFÉLÉLMÉNY) ALKALMAZKODÁS AZ ÜGYFÉL SZEMÉLYISÉGÉHEZ (DOMINÁNS- OBJEKTÍV- SZOCIÁLIS) RELEVÁNS TERMÉKISMERET

vizsgafeladatok A VIZSGA 3 RÉSZBŐL ÁLL: FELELETVÁLASZTÓS TESZT az 1. és 2. szintű ÉRTÉKESÍTÉSI tréningek anyagából SZITUÁCIÓS GYAKORLAT 1: A kapcsolatteremtéstől az igényfelmérésig SZITUÁCIÓS GYAKORLAT 2: Az adott ügyfél számára megfelelő gépkocsi kiválasztása és termékbemutatás a felmért igények alapján A 2. szintű vizsgán elvárt az 1. szinthez kötődő tudásanyag és készségek megléte, viszont az elvárások ezen a 2. szinten értelemszerűen magasabbak.

ÉRTÉKELT KOMPETENCIÁK ÉS MEGFIGYELÉSI SZEMPONTOK

ÉRTÉKELT KOMPETENCIÁK ÉS MEGFIGYELÉSI SZEMPONTOK

Követelmények, az értékelés ÉS VISSZAJELZÉS MENETE Az összteljesítmény megállapításakor a tudásteszt eredményét 30%-os, míg a gyakorlati részét 70%-os súllyal vesszük figyelembe! (Pl.: 60%-os teszt és 90%-os gyakorlat = 60%x30% + 90%x70% = 81%) A GYAKORLATOKAT KÖVETŐEN AZONNALI SZÓBELI ÉRTÉKELÉST KAPSZ, AMIT HANGFÁJLBAN RÖGZÍTÜNK, AMENNYIBEN HOZZÁJÁRULSZ, ÉS KIZÁRÓLAG A TE RÉSZEDRE 10 MUNKANAPON BELÜL ELJUTTATUNK A TUDÁSTESZT ÍRÁSOS ÉRTÉKELÉSÉT ÉS A VIZSGA SZÁMSZERŰ EREDMÉNYÉT A VIZSGÁT KÖVETŐ 10 MUNKANAPON BELÜL A RÉSZEDRE ELKÜLDJÜK A VEZETŐD RÉSZÉRE KIZÁRÓLAG A VIZSGA VÉGEREDMÉNYÉT KÜLDJÜK MEG

Felkészülési tanácsok NÉZD ÁT AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING 1. ANYAGÁT NÉZD ÁT AZ ÉRTÉKESÍTÉS TRÉNING 2. ANYAGÁT FRISSÍTSD FEL A TERMÉKISMERETEDET IDÉZD FEL A SZITUÁCIÓS GYAKORLATOK TAPASZTALATAIT A MINDENNAPI MUNKÁDBAN TUDATOSAN FIGYELJ AZ ÜGYFELEK ÉS HELYZETEK HELYES KEZELÉSÉRE KÉRJ VISSZAJELZÉST VEZETŐDTŐL VAGY KOLLÉGÁIDTÓL GYAKOROLJ