ROLUL PARTENERIATULUI Lic. Tehn. Puskas Tivadar – Clusterul TMEC Gajdó Éva Kristó Kinga
FONTOS SZEMPONTOK ASPECTE IMPORTANTE KLASZTER FONTOSSÁGA A KAPCSOLATTEREMTÉSNÉL LÁTOGATÁS, MINT KAPCSOLATTEREMTÉS PARTNERSÉG KIALAKÍTÁSA HOSSZÚTÁVON (9. osztálytól kezdődően) CÉGEK NYITOTTSÁGA A DIÁKOK IRÁNYÁBA FONTOS SZEMPONTOK ASPECTE IMPORTANTE KLASZTER FONTOSSÁGA A KAPCSOLATTEREMTÉSNÉL LÁTOGATÁS, MINT KAPCSOLATTEREMTÉS PARTNERSÉG KIALAKÍTÁSA HOSSZÚTÁVON (9. osztálytól kezdődően) CÉGEK NYITOTTSÁGA A DIÁKOK IRÁNYÁBA
DIÁK PIACKÉPES MUNKAERŐ KLASZTER (KAPCSOLAT) LÁTOGATÁS CÉGNÉL KISZÁLLÁSOK (HIVATALOS) PARTNERSÉG CÉLIRÁNYÚ DIÁK PIACKÉPES MUNKAERŐ
HIÁNYOSSÁGOK LIPSURI SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN KÍVÜLI TEVÉKENYSÉGEK IRÁNT KOMMUNIKÁCIÓ ÉS INFORMÁCIÓ HIÁNYA A LEHETŐSÉGEKRŐL – DIÁK (munkavállalás kezdőként) ÉS CÉGVEZETŐ (kezdők alkalmazása) CÉGVEZETŐK ÉRDEKTELENSÉGE, VISSZAJELZÉSEK HIÁNYA AZ ISKOLA FELÉ CÉG ÉS SZAKISKOLA KÖZÖTTI VISZONYOK (MUNKAVÉDELMI RUHÁK ÉS KISZÁLLÁSI KÖLTSÉGEK) TANTERV NINCS FRISSÍTVE, IGAZÍTVA AZ IGÉNYEKHEZ (pl. CNC programozás) HIÁNYOSSÁGOK LIPSURI SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN KOMMUNIKÁCIÓ ÉS INFORMÁCIÓ HIÁNYA A LEHETŐSÉGEKRŐL CÉGVEZETŐK ÉRDEKTELENSÉGE, VISSZAJELZÉSEK HIÁNYA AZ ISKOLA FELÉ CÉG ÉS SZAKISKOLA KÖZÖTTI VISZONYOK TANTERV NINCS FRISSÍTVE, IGAZÍTVA AZ IGÉNYEKHEZ
ELŐNYÖK AVANTAJE PLUSZ MOTIVÁCIÓ – JOBB EREDMÉNYEK REÁLIS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK – KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSE KÖZELSÉG, MEGISMERIK A MUNKÁLTATÓT – MUNKAKERESÉSNÉL ELŐNYT JELENT FELKÉSZÜLÉS A MUNKAKÖRI ELVÁRÁSOKRA - CÉLTUDATOS TANULÁS ELŐNYÖK AVANTAJE PLUSZ MOTIVÁCIÓ – JOBB EREDMÉNYEK REÁLIS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK – KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSE KÖZELSÉG, MEGISMERIK A MUNKÁLTATÓT – MUNKAKERESÉSNÉL ELŐNYT JELENT FELKÉSZÜLÉS A MUNKAKÖRI ELVÁRÁSOKRA - CÉLTUDATOS TANULÁS