ROLUL PARTENERIATULUI Lic. Tehn. Puskas Tivadar – Clusterul TMEC

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Munkaerő-piaci program menekültek részére. Foglalkoztatási Munkacsoport Állami költségvetési szervek rendszeres találkozója a menekültek hosszú.
Komplex Instrukciós Program
Az iskolai dokumentumok
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
Professzionális iskolai kutatások
1 A fekete és szürkegazdaság felszámolása érdekében tett intézkedések OMMF december 5.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
A „Sorsfordító – sorsformáló” munkaerő-piaci program keretében bonyolított szolgáltatások Paksi Éva Eg-Véd Bt.
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A tanári szerep A kezdő pedagógus (10).
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
A munka világával kapcsolatos tudás
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Az olvasás olyan piknik, ahová a szerző hozza a szavakat,
Nyelvtanárok szemléletbeli paradigmaváltása Győr, október.26 Rusznak Karolina Dr. Végvári Valentyina PTE BTK Szláv Filológia Tanszék Pécsi Orosz.
„Új irányok a magyarországi távmunka terjedésében” évi monitoring feldolgozása Dr. Tésits Róbert egyetemi docens Bokor Lászlóné Szőke Éva PTE TTK.
A TANÁRI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE MATEMATIKAI MODELLEK SEGÍTSÉGÉVEL
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
Iskola és mobilitás Tantárgyfelelős: Dr. Kovács Ernő Az előadást készítette: Péter Erzsébet.
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
. Egy nemzeti képesítési keretrendszer lehetséges előnyei Vitaindító [ Derényi András ]
SZTE BTK Spanyoltanár MA
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
A szakképzéssel szembeni igények a foglalkoztatók részéről A Szabolcs Volán Zrt. példáján keresztül Előadó: Miklóssyné.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
A vállalkozás indításának előnyei és veszélyei korosztályonként.
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
A szaktanácsadó segítő szerepe
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
A beiskolázás előkészítése
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Munkaerő-piaci egyensúly - egyensúlytalanság Dr.Szilágyiné Baán Anna titkár Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” a Pécsi 500. Sz. Angster József Szakképző.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
LLG Indikátorok Lisznyai Sándor, Ritoók Magda, Vajda Zsuzsa.
Munkaerő-piaci képzések megközelítése. Törvényi változások n a szakképzésnek és a felnőttképzésnek a munkaerő-piaci igényekkel való összehangolása, n.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Új képzési eszköz. Teknikcollege - Munkához kötött emelt szintű műszaki képzés Teknikcollege új fajta regionális kompetencia központ az ipari/műszaki.
ERASMUS+ KA1 mobilitás pályázat
Szakmai gyakorlati oktatásba történő bekapcsolódás
Tervezési folyamat.
Diákok a „második” sorból
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Nemzeti Köznevelési Portál
Szent László Középiskola Szekszárd
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
„Munkára fel! Az én utam.” Tapasztalati beszámoló
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Készítette: Farkasné Veres Edina
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Tájékoztató Az EFOP VAN HELYED
Előadás másolata:

ROLUL PARTENERIATULUI Lic. Tehn. Puskas Tivadar – Clusterul TMEC Gajdó Éva Kristó Kinga

FONTOS SZEMPONTOK ASPECTE IMPORTANTE KLASZTER FONTOSSÁGA A KAPCSOLATTEREMTÉSNÉL LÁTOGATÁS, MINT KAPCSOLATTEREMTÉS PARTNERSÉG KIALAKÍTÁSA HOSSZÚTÁVON (9. osztálytól kezdődően) CÉGEK NYITOTTSÁGA A DIÁKOK IRÁNYÁBA FONTOS SZEMPONTOK ASPECTE IMPORTANTE KLASZTER FONTOSSÁGA A KAPCSOLATTEREMTÉSNÉL LÁTOGATÁS, MINT KAPCSOLATTEREMTÉS PARTNERSÉG KIALAKÍTÁSA HOSSZÚTÁVON (9. osztálytól kezdődően) CÉGEK NYITOTTSÁGA A DIÁKOK IRÁNYÁBA

DIÁK PIACKÉPES MUNKAERŐ KLASZTER (KAPCSOLAT) LÁTOGATÁS CÉGNÉL KISZÁLLÁSOK (HIVATALOS) PARTNERSÉG CÉLIRÁNYÚ DIÁK PIACKÉPES MUNKAERŐ

HIÁNYOSSÁGOK LIPSURI SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN KÍVÜLI TEVÉKENYSÉGEK IRÁNT KOMMUNIKÁCIÓ ÉS INFORMÁCIÓ HIÁNYA A LEHETŐSÉGEKRŐL – DIÁK (munkavállalás kezdőként) ÉS CÉGVEZETŐ (kezdők alkalmazása) CÉGVEZETŐK ÉRDEKTELENSÉGE, VISSZAJELZÉSEK HIÁNYA AZ ISKOLA FELÉ CÉG ÉS SZAKISKOLA KÖZÖTTI VISZONYOK (MUNKAVÉDELMI RUHÁK ÉS KISZÁLLÁSI KÖLTSÉGEK) TANTERV NINCS FRISSÍTVE, IGAZÍTVA AZ IGÉNYEKHEZ (pl. CNC programozás) HIÁNYOSSÁGOK LIPSURI SZAKTANÁROK, MESTEREK RUGALMATLANSÁGA A TANTERMEN KOMMUNIKÁCIÓ ÉS INFORMÁCIÓ HIÁNYA A LEHETŐSÉGEKRŐL CÉGVEZETŐK ÉRDEKTELENSÉGE, VISSZAJELZÉSEK HIÁNYA AZ ISKOLA FELÉ CÉG ÉS SZAKISKOLA KÖZÖTTI VISZONYOK TANTERV NINCS FRISSÍTVE, IGAZÍTVA AZ IGÉNYEKHEZ

ELŐNYÖK AVANTAJE PLUSZ MOTIVÁCIÓ – JOBB EREDMÉNYEK REÁLIS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK – KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSE KÖZELSÉG, MEGISMERIK A MUNKÁLTATÓT – MUNKAKERESÉSNÉL ELŐNYT JELENT FELKÉSZÜLÉS A MUNKAKÖRI ELVÁRÁSOKRA - CÉLTUDATOS TANULÁS ELŐNYÖK AVANTAJE PLUSZ MOTIVÁCIÓ – JOBB EREDMÉNYEK REÁLIS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK – KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSE KÖZELSÉG, MEGISMERIK A MUNKÁLTATÓT – MUNKAKERESÉSNÉL ELŐNYT JELENT FELKÉSZÜLÉS A MUNKAKÖRI ELVÁRÁSOKRA - CÉLTUDATOS TANULÁS