Caracalla udvarában Kalandjáték 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Advertisements

Foglalási rendszerek és adók a szállásadásban Csapó László Attila Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet Alkalmazott Informatika.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Az „első lépés” TÁMOP
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Valószínűségi kísérletek
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Pályaválasztási tanácsadás
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Caracalla udvarában Kalandjáték 2.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Caracalla udvarában Kalandjáték 5.
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
„AZ IGÉNYTŐL A MEGVALÓSULÁSIG” HONI PLUSZ EGYESÜLÉS – GAIASOLAR KFT.
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Környezeti teljesítményértékelés
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Caracalla udvarában Kalandjáték 10.
Integrált Közösségi Szolgáltató Tér
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
HHR.
ROTA STAND Felállást és átülést segítő eszköz.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Northwind Traders Kik vagyunk?
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Oktatóbemutató címe Előadó név
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
Áramlástan mérés beszámoló előadás
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
11. óra Az Erkölcsi értékelések és Döntések gyakorlata – a szabá-lyozó, a vezető felelőssége Ii.
A tehetséggondozás kihívásai
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Köszöntjük az Eszterházy Károly Egyetemre felvételt nyert hallgatókat!
Előadás másolata:

Caracalla udvarában Kalandjáték 1. „Fürdő és kultúra” Caracalla udvarában Kalandjáték 1.

Idő Tours Kedves Utasaink! Üdvözöljük Önöket társaságunk legkorszerűbb időgép-kikötőjében! A D2012-es gép azonnal indul.

Kérem, kezdjék meg a beszállást az időgépbe!

Kedves Utasaink. Üdvözöljük Önöket időgépünk fedélzetén Kedves Utasaink! Üdvözöljük Önöket időgépünk fedélzetén! Kérem foglalják el helyüket, és csatolják be a biztonsági öveket! Hamarosan megkezdjük az időutazást!

Időgép információs központ: Kérem, állítsa be a kívánt évszámot! 196

1 9 6

Kapcsoljátok be a biztonsági öveket! Időutazás következik… Visszaszámlálás indul! Időugráááááááás!

Időgép Irányítóközpont Időugrás megtörtént. Kor: ókor Aktuális évszám: Kr. u. 196. Helymeghatározás: Európa Appennini-félsziget Róma városa Kérjük kedves Utasainkat, biztonságuk érdekében itt-tartózkodásuk alatt ne fedjék fel valódi kilétüket! A városban korhű álruha viselése kötelező!

Időgép információs központ: Fedő sztori: A városban pezsgő tudományos élet folyik. Önök most egy tudományos társaság tagjai. Adjanak latin hangzású, áltudományos nevet a csapatnak (pl. Haynali Circus, Rokus Ravasus)! Találjanak ki maguknak álnevet, és a városban csak ezen a néven szólítsák egymást (Pl.:Nemhullicatantus, Cactusbonus, Trolibus)! Ha bajba kerülnének, bármikor visszatérhetnek az időgépbe, az irányító központ segít a megoldásban.

Időgép információs központ: Készítsenek menetlevelet, ami tartalmazza: a csapat és a csapattagok nevét, álnevét egy táblázatban az állomások számát (13), illetve az állomáson kapott pontszámok helyét Beszéljék meg, hogy a következő képen olvasható lehetőségek közül kinek milyen tisztsége lesz a csapatban! A tisztségeket rögzítsék a menetlevélen a nevek mellett! Az egyes állomások feladatait az iskola honlapjáról letölthető diák tartalmazzák!

Minden állomáson válasszanak más tisztséget maguknak! Tisztségek: Csapatkapitány: felelős a feladatok igazságos és célszerű kiosztásáért. Időfelelős: határozza meg, hogy mi mennyi időbe telik, készítsen időbeosztást, figyelmeztesse társait a határidő betartására. Írnok: jegyzetet készít a munka menetéről, a feladatok felelőseiről és az aktuális munkák elkészültének idejéről. Szószóló: az írnok által készített jegyzetek alapján számol be a csapat eredményeiről. Ötletgazda: ötleteket ad a feladatok lehetséges megoldási módjaihoz, összegyűjti társai ötleteit (a csapattagok közösen döntenek arról, melyik ötletet valósítják meg). Figyelem! Minden állomáson válasszanak más tisztséget maguknak!

Időgép információs központ: Kedves Utasaink! Minden állomás teljesítésének igazolására készítsenek vázlatot az aktuális küldetésről. A díszítés és a korhű kivitelezés plusz pontot ér a menetlevélen! Jó szórakozást! Határidő: 2012. 02. 27.

Ellenőrzés Hibakeresés Javítás A kész munka értékelése A csoport együttműködésének értékelése Csoporton belüli saját munkám értékelése A csoporttársak munkájának értékelése A jobb eredmény eléréséhez szükséges változtatások