„Egy csónakban evezünk” Mesterpedagógusok III. Sonkádi Szabadegyeteme

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
A VEZETŐ MUNKÁJÁNAK ELLENŐRZÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE ÓVODA
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
„Ezt egy életen át kell játszani”
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
A munka világával kapcsolatos tudás
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Fogd A Kezem Alapítvány
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben.
A szaktanácsadó segítő szerepe
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
A MEGÚJULÓ SZAKTANÁCSADÁS FOLYAMATOS SZAKMAI FEJLŐDÉS TÁMOGATÁSA
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Pedagógus értékelési rendszer
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÉMASZIGET Kutatótanárok, vezető-,támogató- és innovatív mesterpedagógusok Mit kutat a kutatótanár? Kik az ezermesterek? Brassói Sándor, Marosi Katalin.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Megyei tervezői workshop módszertana Varga Péter december 4.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Vezetői önértékelés Barlai Róbertné
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Értékelő és Fejlesztő Központ
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
„ Egy csónakban evezünk” Mesterpedagógusok III
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet standardjai
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

„Egy csónakban evezünk” Mesterpedagógusok III. Sonkádi Szabadegyeteme 2017. június 28 – július 1.

TÉMASZIGET „A nagyság ára a felelősség.” (Churchill) Az intézményvezetői feladatellátás kihívásai, lehetőségei Vezetői klubok: A pilot tapasztalatai

A pilot előzményei FPF közgyűlés Suliszerviz konferencia vezetői szekció 9 fős fejlesztő csoport megalakulása A csoport felkészítése (TSZK) KLIK, majd KK vezetőinek támogatása A Tankerületek szerepe 2016. december 1. 2017. június 12. között A helyszínek kiválasztása A klubprogramok kialakítása

A pilot adatai 8 tankerület 12 helyszín 26 klub 520 résztvevő 9 fő szakmai vezető Összegzés, fenntartási javaslat

A pilot során megvalósult programok A vezetői önértékelés Az intézményi önértékelés, felkészülés az intézményi tanfelügyeletre A tanulási folyamatok támogatása, fejlesztési lehetőségek a vezetői munkában – tanulási eredményalapú megközelítés A tantestület/ nevelőtestület mint csoport fejlesztési lehetőségei – belső tudásmegosztás, intézményen belüli együttműködések A változások - változtatások vezetői kezelése

VISSZAJELZÉSEK Mi volt a legtanulságosabb számodra a műhelymunka során?

VISSZAJELZÉSEK Amit fel tudsz majd használni a munkád során?

VISSZAJELZÉSEK A Te hozzájárulásod a hatékony munkához

VISSZAJELZÉSEK Egyéb megjegyzések

Eredmények Összetartozás Bizalom Közös felelősségvállalás Elkötelezettség Egymás tudásának elismerése Hosszú távon a tantestületi munka is átalakulhat

… és végül… A „Kilencek Közössége” szívvel és ésszel, elkötelezetten teszi a dolgát bízunk munkánk hasznosságában, eredményességében önkéntes munkában vállaltuk, végeztük személyenként átlag 6 vezetői klub megtartásával

Dobránszky Sándor dsanyi1@gmail.com Köszönöm a figyelmet! Dobránszky Sándor dsanyi1@gmail.com