Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

2014 MUNKAJOGI ELŐADÁS.
Művelődési tevékenységek / szolgáltatások a településeken
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Gyermekvédelmi munka áttekintése
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Jó gyakorlatok óvodánkban
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
Csete György Eörs A TÁMOGATÁSKEZELŐ A KÖZNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pest Megyei Kormányhivatal
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Pedagógiai szakszolgálat
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
AZ ISKOLA.
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
1 A évi kistérségi közszolgáltatás-szervezés és ellátás Budaörs Kistérség Többcélú Társulása január 30.
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Integráló iskolák a közoktatásban
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
SNI gyerekek az iskolában (1.) A sajátos nevelési igény
Jogszabályi változások, aktuális feladatok Partnerség és együttműködés az informatikai támogató rendszer bevezetéséhez kapcsolódóan Emberi Erőforrások.
Információs nap szeptember 8..
Buczkóné Pásztor Melinda Megyei Pedagógiai Szakszolgálat
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Integráció és inklúzió
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 2. N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta március 22.
Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese k. nagy.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Készítette: Kovács Ferencné
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
Jó gyakorlatok egy somogyi faluban
A szakszolgálatok működése, távlatok. Kezdet 1800-as évek: Első gyógypedagógiai intézmények 1899: Psychophysikai Laboratórium 1900: Gyógypedagógiai tanárképzés.
Ellenőrzések a köznevelési intézményekben Fejér Megyei Kormányhivatal.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Közös útkeresés: Óvodavezetők Országos Konferenciája Hétköznapok kihívásai a paragrafusok útvesztőjében – Szakmai segítség a változásokhoz és a vezetői.
Farkasné Egyed Zsuzsanna. Fejlesztő nevelés színterei évi CXC. Törvény a nemzeti köznevelésről 5. § (1) A köznevelési intézményekben folyó pedagógiai.
Az egyházi szakképzés helyzete Koblencz Attila
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Általános iskola eredménye, értékelése
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Bemutatkozunk.
Vezetői célok és feladatok
Közoktatási alapismeretek
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Krity Csilla Katolikus Pedagógiai Intézet
Közösségi szolgálat a közgázban
Előadás másolata:

Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné Gulyás Ilona a Katolikus Pedagógiai Intézet adatai alapján

Katolikus köznevelési intézmények száma intézménytípusonként 2016/2017 2.

Katolikus köznevelési intézmények típus szerinti megoszlása 2016/2017 3.

Katolikus köznevelési intézmények megoszlása fenntartók szerint 2016/2017 4.

Katolikus köznevelési intézményekben ellátott gyermekek, tanulók létszáma 2016/2017 5.

A KaPI szakmai irányítását elfogadó intézmények adatai 2016/2017 6.

A KaPI szakmai irányítása alá tartozó katolikus óvodákról A 111 katolikus óvoda közül 86-ot egyházmegye tart fenn 22-tőt szerzetesrend és 3-mat egyéb egyházi fenntartó A 111 óvodánkba összesen 10244 kisgyermek jár Óvodapedagógusok száma: 938 fő Dajkák száma: 449 fő 7.

A KaPI szakmai irányítása alá tartozó katolikus óvodákról A 111 katolikus óvodánkban összesen 418 csoport működik 10244 kisgyermek közül 990 kisgyermek hátrányos helyzetű ebből 590 kisgyermek halmozottan hátrányos helyzetű 127 kisgyermek SNI-s 95 kisgyermek BTM-es 125 kisgyermek gyógypedagógiai ellátásra szorul 577 kisgyermek részesül nemzetiségi nevelésben 8.

Istennek legyen hála és köszönet. A katolikus köznevelési intézmények száma évről évre bővül és benne a katolikus óvodák száma is nő. Istennek legyen hála és köszönet.