SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
„Ezt egy életen át kell játszani”
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Értékelés a pedagógiában
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
as tanév Záró értekezlet.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Kompetensek lettünk? június 27..
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
Kakusziné Körtvélyesi Anikó
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület 2008. 03. 12.

BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagiskola

Képzéseink

Mérésben résztvevő diákok Osztály Létszám Összes Részt vett Nem vett részt 9/1 28 26 2 9/2 25 23 9/3 10/1 32 29 3 10/2 33 5 Összesen 143 106 37

Az iskola 9. és 10. évfolyamos tanulói Mérésben részt vett tanulók Mérésben nem vett részt tanulók

Mérési munkában résztvevő tanárok Kompetencia területenként: 1-1 fő Adatfelvitel, egyeztetés: 2 fő

Az eredményekről tájékoztatást kaptak Megnevezés Szóban Írásban fő % Osztályfőnökök 4 100 Tanulók 143 106 Szülők 83 58 Kollégák 64 89

Visszajelzések Osztályfőnök és kollégák: Feladat értelmezése Rendelkezésre álló idő Érdektelenség Egyszerre leterhelő volt Megoldások keresése Más területekkel összekapcsolás

Visszajelzés Tanulók: Szülők: Néhányan elgondolkoztak Szöveges értékelés értelmezési problémája Szülők: Feladatok hiányolása Értelmezési probléma Fontossága

Javaslatok Osztályfőnökök: kapott adatok, információk feldolgozása a tanulókkal, szülőkkel Fejlesztő feladatok elvégzése

Javaslatok Szaktanárok: Tanórai fejlesztések Differenciált órai munka Tanbox, tantorony használata Sdt

Javaslatok Mécs: Tanbox, tantorony népszerűsítése Sdt megismertetése További fejlesztő feladatlapok elkészítése

Köszönöm a figyelmet!