2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
  A Duna-Ipoly Nemzeti Park Magyarország egyik legfiatalabb nemzeti parkja.  A Duna és az Ipoly völgyében található.  A nemzeti park két nagy hegyvidéke.
Környezeti nevelés Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság Ökoturisztikai és oktatási osztály 2009.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?. MIÉRT FONTOS A NYELVTANULÁS? Használható nyelvtudás A nyelv nem cél, hanem eszköz Nyelvvizsgáért többletpontok a továbbtanulásnál.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Magyar Női Labdarúgás Története 1914: Első női mérkőzés 1970: Megalakul az első női csapat, a FEMINA SE 1985: Első női bajnokság 1992: Első női Magyar.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Zákányszék bemutatása Készítette: Paraginé Tóth Edina.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
1 A szakellátásban él ő gyermekek által és sérelmükre elkövetett b ű ncselekmények, ezek szerepe a bekerülésben Kaposvár, június 10. Porczió Györgyné.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
PIHENŐIDŐK. 1. Pihenőidő fajtái 2. Rövid pihenőidők 3. Szabadság 4. Rendkívüli szabadidők.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Tovább 10 pont Karnagy, zeneszerző, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolán zeneszerzést Siklós Andrástól.
A kamara szerepe az export vezérelt magyar gazdaság megteremtésében. Eredmények és problémák Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Prof. Dr. Rosivall László
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Internet tudományos használata
Sárpilisi Horgászok Egyesülete
Története és lefolyása
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
2. előadás Viszonyszámok
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Készítette: Mészáros Ádám
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
Darwin napi esemény-sorozat fotókon
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
ÉFOÉSZ LILIOM NAPKÖZI OTTHON Hódmezővásárhely
Lovassy László.
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
Mátészalkai Szakképző Iskola
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
Általános kémia
Fogyasztók kapcsolása
Katolikus Óvodáink alakulása, beszámoló a 2011-es szakmai programokról
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Sándor Mátyás Medgyaszay István SZIGK Veszprém
A FELNŐTTKÉPZÉSI RENDSZERRŐL
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
TIOP-2.2.2/C-10/ „Észak-Magyarország kicsinyeiért”
Vasas Lívia, PhD 2017 MTMT Vasas Lívia, PhD 2017.
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
Készítette: Boros Bence
mérnök leszek a3 feladat
Utazási Irodák Speciális Felelősségbiztosítás 2017
főigazgatóhelyettes, NSzFI
A évi, „XII. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat „rész”-értékelése
VII. TÉSZTAHÍDÉPÍTŐ VERSENY
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink fizikából a es tanévben
A KÖZÖS AGRÁRPOLITIKA TÖRTÉNETE I.
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Tojóágazatban működő állattenyésztési biztosítások,
„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Szülőként mi foglalkoztatja ÖNT leginkább gyermekével kapcsolatban?
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Villanások iskolánk történetéből
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Név: Pókó Róbert Neptun: OYJPVP
12 év szakmai tapasztalat
Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Ganz Ábrahám Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola és Szakiskola
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL” KIÍRÓK 2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL” SZPONZOROK

A pályázatok megoszlás általános iskolások részére 14 éves korig (hangulati témákra 14 pályázat) középiskolások részére 18 éves korig (szakmai témákra 1 és hangulati témákra 7 pályázat) egyetemi, főiskolai hallgatók és ifjú szakemberek részére 35 éves korhatárig (szakmai témákra 35 és hangulati témákra 68 pályázat) út-törő (korán született) szakemberek részére korhatár nélkül (szakmai témákra 9 és hangulati témákra 33 pályázat) 8 pályázat formai okok miatt kizárva

A 2015. évi összesített eredmény I. helyezést 16 pályamű, II. helyezést 20 pályamű, III. helyezést 26 pályamű ért el, elismerő emléklapot 8 pályamű kapott, 8 posztert formai okok miatt kizártunk.

A Víz Világnapi „Fotóposzter Pályázatok a Vízről” története számokban (http://www.hidrotanszek.hu/; dr. Lénárt László 20-986-300; hgll@uni-miskolc.hu)

A FAVA által díjazott fotóposzter