A kommunikációs műhely munkájának bemutatása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Advertisements

ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Dél – dunántúli Regionális „IPR” Tájékoztató Nap Pécs = Európa Kulturális Fővárosa! Építkezzünk tovább! A „BÁZIS”- tól, az „ERNYŐ”- ig! !
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
integrációs szaktanácsadó
Tehetségpont létrehozása
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
DPR kommunikáció alapelvei
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
AZ EGRI CSALÁDSEGÍTŐ INTÉZET MÓDSZERTANI GYERMEKJÓLÉTI KÖZPONT MUNKATERVÉNEK BEMUTATÁSA Készítette: Pappné Kormos Zsuzsanna.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Fejlesztési koncepció
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
NAT 2007 kompetenciák.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
„Tervezéstől az önértékelésig" folyamat-tanácsadói közreműködéssel

AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP Nyertes pályázataink Ajka Békéscsaba Gyula Újszász Herend Tihany Halásztelek Pilisvörösvár Palánta Általános Iskola Budapest (18. kerület,
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
 Főpályázó:  HTKT Klauzál Gábor Általános Iskola  Konzorciumi partnerek:  Exner Leó Óvoda  Aranyossy Ágoston Egységes Módszertani Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg PKSZ rendszer bemutatása Önkormányzati projektvezetők.
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Barcsák Marianna KPSZTI
A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

A kommunikációs műhely munkájának bemutatása Készítette : Cseresznyés Géza Kommunikációs műhely vezető

A műhely helye és feladatai a projekten belül - Környezetkultúra természetvédelem - Egészségre nevelés az óvodában Egészségre nevelés az iskolában IPR és kompetencia fejlesztés az óvodában Multikulturális tartalmak az oktatásban Kooperatív tanulásszervezés Nemzetiségi és kisebbségi kapcsolatok Pályaorientáció Projekt Kommunikációs - Menedzsment IKCS Kompetencia fejlesztő Művészeti nevelés SNI Alapozó szakasz SDT ( reál) Projekt az óvodában Idegen nyelvi Tanórán kívüli nevelés

A műhely helye és feladatai a projekten belül Kevés „szakmázás” inkább gyakorlati feladatok

A műhely helye és feladatai a projekten belül Kevés „szakmázás” inkább gyakorlati feladatok 2 fő feladat a projekt ideje alatt :

A műhely helye és feladatai a projekten belül Kevés „szakmázás” inkább gyakorlati feladatok 2 fő feladat a proekt ideje alatt A projekthez kapcsolódó honlap elkészítése és folyamatos menedzselése ( www.iprernyo.hu )

A műhely helye és feladatai a projekten belül Kevés „szakmázás” inkább gyakorlati feladatok 2 fő feladat a projekt ideje alatt A projekthez kapcsolódó honlap elkészítése és folyamatos menedzselése ( www.iprernyo.hu ) A projekthez kapcsolódó kiadványok folyamatos elkészítése ( Csodabogár c. kiadványok – Hírlevelek )

A honlapról Műhelyvezetői feladat volt , ezek : Domain regisztráció

A honlapról Műhelyvezetői feladat volt , ezek : Domain regisztráció Szerkezet kialakítása

A honlapról Műhelyvezetői feladat volt , ezek : Domain regisztráció Szerkezet kialakítása Honlap elkészítése és folyamatos frissítése

A honlapról

A honlapról Továbbá : Műhelyek aloldalainak biztosítása

A honlapról Továbbá : Műhelyek aloldalainak biztosítása Kiadványok elérhetővé tétele

A honlapról Továbbá : Műhelyek aloldalainak biztosítása Fórum kialakítása

A honlapról Továbbá : Műhelyek aloldalainak biztosítása Kiadványok elérhetővé tétele Fórum kialakítása Kulturális programok , egyéb események

A komunikációs műhelyről Tagok

A komunikációs műhelyről Tagok Munkaterv , feladatok névre szólóan

A komunikációs műhelyről Tagok Munkaterv , feladatok névre szólóan Belső kommunikáció kialakítása

A komunikációs műhelyről Tagok Munkaterv , feladatok névre szólóan Belső kommunikáció kialakítása Műhelyfoglalkozások több helyszínen

A komunikációs műhelyről Tagok Munkaterv , feladatok névre szólóan Belső kommunikáció kialakítása Műhelyfoglalkozások több helyszínen Külső előadó meghívása ( Vekerdy Tamás)

Összegzés A projektet összességében rendkívül hasznosnak ítélem !

Összegzés A projektet összességében rendkívül hasznosnak ítélem ! Rengeteg program , szakmai anyag , esemény került megrendezésre a 2 év alatt ! Ezek más módon nem valósul-hattak volna meg !

Összegzés A projektet összességében rendkívül hasznosnak ítélem ! Rengeteg program , szakmai anyag , esemény került megrendezésre a 2 év alatt ! Ezek más módon nem valósul-hattak voln meg ! Mikor a program indult arról volt szó , hogy 5 évig működtetni kell tovább a program fő elemeit ! Ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok , nem látom a továbbfutó programokat !

Köszönöm a figyelmet !