Variálható Sport Létra 3D Cseresznyés Ferenc – Kertész Tamás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Variálható Sport Létra 3D a kosárlabdázók fejlesztésében
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
TF Digitális Könyvtár
AZ ÉSZAK ALFÖLDI RÉGIÓ EGÉSZSÉGÜGYI HELYZETÉRŐL Az idősek egészségéért Előadó: Váradi Jánosné.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
„ Jól csak a szívével lát az ember…!” Érzelmi nevelés a XXI. században.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Gyűjtőköri szabályzat
TF Digitális Könyvtár
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Iskolaérettség.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Szülői választmány 2016.okt.18.
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Projektmunka Földrajzolok
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Az intézmény alapadatai
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
DARUS.
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Futás oktatása, Futóiskola gyakorlatok
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Variálható Sport Létra 3D Cseresznyés Ferenc – Kertész Tamás Módszertani bemutató Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium 2015.november. 17.

A VSL3d miben más mint elődei?

SPORTLÉTRA KÖNYVEK & DVD Összegyűjtöttük, rendszereztük a létra gyakorlatok mozgásanyagát. Rajzírás. Útmutató létrás foglalkozások felépítéséhez. Nemcsak lábbal, kézzel is funkcionális trénig felé mutat. Prevenció-minden irányban. Gyakorlat gyűjtemény! Gondolatébresztő, hogy mindenki saját sportági mozgásanyagát építse bele a sportlétrás foglalkozásaiba. OTP –Mol Bozsik program DVD.

MILYEN Képességeket Fejleszt VSL3D? KONDÍCIÓNÁLIS FLEXIBILITÁS EGYENSÚLY & KOORDINÁCIÓ ROBBANÉKONYSÁG ÁLLÓKÉPESSÉG GYORSASÁG ERŐ

Hahn E. „Kindertraining”. Munchen, 1997. Sportwissen TYPE AGE CATEGORY 5-6 8-10 10-12 12-14 14-16 16-18 18-20 20 > STRENGTH M + W + M ++ W ++ M +++ W +++ POWER AEROBIC EDURANCE ANAEROBIC ENDURANCE TIME OF REACTION FLEXIBILITY COORDINATION ÉLET KORI PLATÓK Hahn E. „Kindertraining”. Munchen, 1997. Sportwissen Óvoda Általános Iskola Közép Iskola

HELYZETKÉP Mindennapos Testnevelés/4.éve TAO-kezdetben 5 látványsportág Utánpótlás bázisok lehetőségei nőnek Lehetőség, de felelősség is egyben!!!

Magyar felnőttek sportolási szokásai Felnőtt lakosság csupán 5%-a sportol rendszeresen 3%-a tagja valamilyen egyesületnek, klubbnak 2%-a látogatja a fitness termeket

Mi a helyzet az Ifjúsággal? 70-80% Tanórákon mozog 20-30% Tanórákon kívül is 10-15%Szabadidősport, gyógytestnevelés, Fogyatékkal élők 10-15%Élsport, Diáksport

Testnevelés Hatékonyságát befolyásoló tényezők Tárgyi-dolgi feltételek: Tornatermek, sportudvarok, vizesblokk, öltöző stb. 80% rendelkezik 20% semmi, 600 tornaterem hiányzik/TAO 30db épül Óraszám és terem anomáliák, tanterem,6,9m x 4,6m

Testnevelés Hatékonyságát befolyásoló tényezők Személyi feltételek: 1-4 évfolyamos testnevelők 80-90% tanító, 160 órás képzés a tanulmányaik során Ellenérzés: csökkent a magyar és matematika órák száma VSL lehetőségei: Nemcsak sporteszköz!!! Oktatási segédeszköz is.

Vsl3D mint oktatási segédeszköz Testnevelés Matematika Informatika Nyelvtanulás Ének-zene Tánc/néptánc 7 Hetes szökdelő program

Testnevelés Hatékonyságát befolyásoló tényezők Pénzügyi lehetőségek: A VSL3D Sportlétra megfizethető , egy átlagos tornacipő ára. Átlagosan 7-8 gyermek használhatja hatékonyan. 1 év garancia

Köszönjük a figyelmet! www.vsl3d.net