A RÖPLABDA NEMZETKÖZI JEGYZŐKÖNYV KITÖLTÉSÉHEZ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alapok • Büntetőrúgás jár az ellen a csapat ellen, amely elköveti a közvetlen szabadrúgást maga után vonó tíz szabálytalanság valamelyikét a saját büntetőterületén,
Advertisements

Versenykiírás-kivonat 2013/2014.
A foci Varga Dávid.
Vonalbírói tevékenység. Vonalbírók szerepe •Részei a mérkőzés játékvezetői testületének •Magas szintű mérkőzésen elengedhetetlen a működésük •Fontos szerepük.
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb játékossal, ezek közül 1-1 a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
Microsoft Excel 3. óra Előadó: Jánosik Tamás.
Sportorvosi igazolás érvényessége
7. szabály – A mérkőzés időtartama. Félidők A mérkőzés két egyenlő 45 perces félidőből áll, hacsak a játékvezető és a két résztvevő csapat kölcsönösen.
Játékvezetők teendői mérkőzés előtt, közben és után
7. szabály – A mérkőzés időtartama. Félidők A mérkőzés két egyenlő 20 perces félidőből áll, hacsak a játékvezető és a két csapat kölcsönösen másként nem.
3. szabály A játékosok száma. A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb öt-öt játékossal, akik közül egy-egy a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Játékjogosultság A) Európai Unió-beli és azzal azonos elbírálású labdarúgók: A bajnoki mérkőzéseken a sportszervezet számbeli korlátozás nélkül jogosult.
Lány Ádám Labdarúgás Testnevelés.
Minden csapatjátékban, a legfontosabb része a játéknak a VÉDEKEZÉS.
Készítette: Pisák Bence Tantárgy: Testnevelés. Először is mi a játék lényege:  A játék célja, hogy a labdát az ellenfél endzone-jába vigyék, és ezzel.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
Elektronikus kérelem benyújtás
VIII. DÖNTŐ április 17..
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
Testnevelés (Labdarúgás)
: Adós Aladár számláján 2700 dinár tartozás. Elhatározta, a következő naptól a hónap végéig minden nap befizet 150 dinárt, hogy rendezze.
SZABÁLYTALANSÁGOK ÉS SPORTSZERŰTLEN VISELKEDÉS.. A szabálytalanságok és a sportszerűtlen viselkedés büntetése a következő Közvetlen szabadrúgás Büntetőrúgás.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
A les Edzőtábor j úli u s Egy játékos leshelyzetben van ha: közelebb van az ellenfél kapuvonalához, mint a labda és az utolsó előtti ellenfél.
10. szabály – A gól.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS. A bedobás a játék újrakezdésének egyik módja. Bedobást kell ítélni annak a csapatnak a javára, amelyiknek ellenfele utoljára.
Büntetőrúgások. Végrehajtás A játékvezető kijelöli azt a kaput, amelynél a rúgásokat elvégzik A játékvezető pénzfeldobással sorsol, és amelyik csapatkapitány.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb játékossal, ezek közül 1-1 a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
1. Szabály A játéktér. 1. Szabály – A játéktér A játéktér borítása A versenyA játéktér felületének simának, egyenletesnek kell lennie, érdes felület nem.
AlertPay internetes számlához bankszámla hozzárendelése és pénz feltöltése az AP -re Lépj be az AlertPay oldaladra:
Új tétel beírásához szükséges általános tudnivalók Új tétel elkészítéséhez űrlapot a felbukkanó ikonra kattintva kérhetünk.
Turbo Pascal 11..
JÁTÉKRENDSZEREK CSAPATJÁTÉK NAPI TAKTIKA.
Megkülönböztető betűjel
6. Szabály - A JÁTÉKVEZETŐ ASSZISZTENSEK. A játékvezető asszisztensek hatásköre Két játékvezető asszisztens működhet egy mérkőzésen (a 3. számú játékvezető.
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS.
4. szabály: A játékosok felszerelése. Biztonság - Alapfelszerelés Biztonság A játékos nem használhat olyan felszerelést és nem viselhet semmi olyat, ami.
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
RADIX bináris számokra ___A___ Szembe 2 mutatóval, ha a felsőnél 1-es, az alsónál 0, akkor csere.
JÁTÉKVEZETŐI TESZTKÉRDÉSEK UTÁNPÓTLÁS KLUB MÁRCIUS BUDAPEST.
10. szabály – A gól. Gólszerzés Gólt kell ítélni, amikor a labda teljes terjedelmével áthalad a kapuvonalon a kapufák között és a keresztléc alatt, feltéve,
Iktatás és selejtezés folyamata
Magyar Egyetemi és Főiskolás Rögbi Jelenje – Jövője Készítette: Juhász I. Márton Sportági Szakreferens.
10. szabály – A gól. Gólszerzés Gólt kell ítélni, amikor a labda teljes terjedelmével áthalad a kapuvonalon a kapufák között és a keresztléc alatt, feltéve,
12. szabály: Szabálytalanságok és sportszerűtlenségek (2. rész) Alapfokú játékvezetői tanfolyam 2015.
Kérdések az előző óra anyagából? 11. szabály – A les.
A világ legjobb és legkönnyebb pénzkereseti lehetősége ! SOHA vissza nem térő alkalom ! Volt már lehetősége egy olyan üzletben részt venni, ami nem rég.
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, alapesetben játékossal, Akik közül 1-1 fő kötelezően a kapus. A mérkőzés nem kezdhető.
Karakterek, bekezdések formázása
Alsó korhatár: 16. életévét a mérkőzés napjáig naptári napra betöltötte A mérkőzésre kötelezően nevezendő legalább 3 fő január 1. és utána született.
Fordította: Hornok Miklós. Versenyzési formák: Rövid játszmák ( 4-ig ) Rövidített játszmák 3 nyert szettre Előny nélküli számolás Többszörös verseny.
Outdoor-indoor mozgásprogramok 2.
KBSZ ÚJ BEJELENTŐ FELÜLETÉNEK BEMUTATÁSA
HÓDítsd meg a biteket! 2. sorozat
Készítette: Bíró Zoltán Budapest, 2017 június 14.
UEFA Grassroots Tornák szervezése
C_15.00 tábla Magyar Nemzeti Bank Pintér Csilla április 27.
10. Szabály: A mérkőzés VÉGEREDMÉNYÉNEK meghatározása
A KITÖLTÖTT JEGYZŐKÖNYV
A Libero újra kijelölés lehetőségei 2 bejegyzett Libero esetén
17. szabály - A szögletrúgás
Alapfokú játékvezetői tanfolyam
Alapfokú játékvezetői tanfolyam
A lineáris függvény NULLAHELYE GYAKORLÁS
Előadás másolata:

A RÖPLABDA NEMZETKÖZI JEGYZŐKÖNYV KITÖLTÉSÉHEZ Page 1 ÚTMUTATÓ A RÖPLABDA NEMZETKÖZI JEGYZŐKÖNYV KITÖLTÉSÉHEZ 2013-16

TARTALOM : 1. Mérkőzés előtt 2. Sorsolás után 3. A mérkőzés kezdete Page 2 1. Mérkőzés előtt 2. Sorsolás után 3. A mérkőzés kezdete 4. Játékoscsere 5. Pihenőidő kérése 6. Figyelmeztetések/Szankciók 7. Megalapozatlan kérések 8. Játszma vége 9. Döntő 5. játszma 10. A mérkőzés vége

Az alábbi, 1-10-zel jelölt sorokat, illetve rubrikákat kell kitölteni: Page 3 1. MÉRKŐZÉS ELŐTT (1) Az alábbi, 1-10-zel jelölt sorokat, illetve rubrikákat kell kitölteni: 1 SAVARIA KUPA 4 3 H U N S L O X X 5 4 2 1 : A verseny megnevezése 2 : Korosztály – Tegyünk X-et a verseny korosztályának megfelelő négyzetbe 3 : Mérkőzés száma 4 : Csapatok neme – Tegyünk X-et a megfelelő négyzetbe 5 : Csapatok – Írjuk be a csapatok nevét a program szerint Megjegyzés: hagyjuk üresen a csapatok neve előtt, illetve után lévő köröket.

Page 4 1. MÉRKŐZÉS ELŐTT (2) Az alábbi, 1-10-zel jelölt sorokat, illetve rubrikákat kell kitölteni: 6 7 10 6 8 9 SAVARIA KUPA S Z O M B A T H E L Y H U N 0 9 0 5 0 3 2 1 0 0 F A L C O C S A R N O K DÖNTŐ 4 X H U N S L O X 6 : A helyszín (város) és az ország azonosító kódja (nagybetűvel) 7 : Sportcsarnok – (a stadion vagy terem neve) 8 : Dátum – Év/hónap/nap 9 : Kezdési időpont – óra:perc (a hivatalos program szerint) 10 : Verseny szakasza, amelyben a mérkőzést játsszák – selejtező vagy csoportmérkőzés, play off, döntő

Page 5 1. MÉRKŐZÉS ELŐTT 3 Az alábbi, 11-12-vel jelölt sorokat, illetve rubrikákat kell kitölteni: 11 12 11-12 : Csapatok neve a hivatalos program szerint HUN SLO : A játékosok száma és neve (növekvő sorrendben) 2 xxx 3 xxx 4 xxx 5 xxx 6 xxx 7 xxx 8 xxx 9 xxx 10 xxx 12 xxx 1 xxx : a csapatkapitány számát bekarikázni : a Libero játékosok számát és nevét az erre a célra szolgáló külön sorokba Megjegyzés: az 1.sorba a kezdő Libero nevét kell beírni : E - Edző : ME1 – Másodedző 1 : ME2 – Másodedző 2 1 xxx 13 xxx 12 xxx 11 xxx : O – orvos xxx xxx : GY- Gyúró xxx xxx xxx xxx : Hagyjuk üresen az A és B köröket xxx xxx xxx : Sorsolás után a csapatkapitányok és az edzők aláírják (miután ellenőrizték a csapatuk névsorát és mezszámát) Captain A Captain B. Coach A. Coach B.

Page 6 1. MÉRKŐZÉS ELŐTT (4) 14 15 13 HUN A B S L O H Ó B O R B É L A HUN A D L E R L Á S Z L Ó PRUKNER T I B O R MARÓTH ATTILA ŐRI ATTILA KISS LÁSZLÓ SZABÓ ATTILA HALÁSZ ZOLTÁN 13 : Játékvezetők, jegyzőkönyvvezető, segéd jegyzőkönyvvezető neveit és az országkódot - vonalbírók (csak a neveket) 14-15 : A program szerint beírt csapatok neve mellé az „A” és „B” csapat betűjelét a sorsolás után a térfél választás szerint kell beírni a megfelelő helyre

2. A SORSOLÁS UTÁN a.) a két csapat melyik térfélen kezdi a játékot Page 7 2. A SORSOLÁS UTÁN A sorsolás után, de még a mérkőzés megkezdése előtt, a jegyzőkönyvvezetőnek az alábbi információkat kell beszereznie az I.játékvezetőtől: SAVARIA KUPA S Z O M B A T H E L Y H U N 0 9 0 5 0 3 2 1 0 0 F A L C O C S A R N O K DÖNTŐ 4 A H U N S L O B X X A HUN S L O B a.) a két csapat melyik térfélen kezdi a játékot 1 xxx 12 xxx 2 xxx 3 xxx 4 xxx 5 xxx 6 xxx 7 xxx 8 xxx 9 xxx 10 xxx 13 xxx 11 xxx b.) melyik csapat szerezte meg az első nyitás jogát A jegyzőkönyv fejlécében, valamint a csapatlistában az üresen hagyott körökbe be kell írni a megfelelő csapathoz az A és B betűt xxx xxx Megjegyzés: előfordulhat, hogy a programban elöl álló csapat lesz a B csapat, ha a jegyzőkönyvvezetőtől jobbra kezdi a játékot xxx xxx xxx xxx xxx xxx Captain A Captain B. Coach A Coach B

3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (1) Page 8 3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (1) A HUN csapatnál X-szel jelöli a , betűt mert ez a csapat nyit NY A A SLO csapatnál X-szel jelöli az , betűt mert ez a csapat fogad F B x x H U N S L O TANÁCS: az esetleges hibák elkerülése érdekében és a munka egyszerűsítésére, a 2. és a 3. játszma megfelelő rubrikájába előre beírhatjuk a csapatok nevét és az X jeleket.

3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (2) Page 9 3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (2) A jegyzőkönyvvezető, miután ellenőrizte, hogy az állásrendi lapon szereplő számok megfelelnek-e a csapatlistában feltüntetettekkel, megfelelő csapatok oldalára a KEZDŐJÁTÉKOSOK feliratú sorban lévő, római I-VI számok alatti négyszögekbe beírja a kezdőjátékosok mezszámát olyan sorrendben, ahogy azok a csapatok állásrendi lapján szerepelnek x H U N S L O x 10 12 4 5 8 6 4 3 6 1 9 7 5 8 4 6 12 10 A. csapat HUN 1 9 6 7 3 4 B. Csapat SLO Állásrendi lap :

3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (3) Page 10 3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (3) 1 : Az első nyitást megjelöli (ü)az 1-es számmal jelölt négyzetben a nyitó játékos oszlopában. 2 : ezután a játszma négyszögében átmegy a másik csapat részére és egy X-et tesz a római I alatti játékos 1-es számmal jelölt négyzetébe. 3 : Az 1.játszma négyszöge felső részén a „KEZDÉS” négyszögbe bejegyzi azt az időpontot, amikor az első nyitás megtörtént. Például: 21:00(aktuális kezdési időpont óra és perc). 3 x 21 00 H U N S L O x 10 12 4 5 8 6 4 3 6 1 9 7 1 P 2 x 1 P 1 X

1 3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (4) P x 1 / / Page 11 3. MÉRKŐZÉS KEZDETE ELŐTT (4) 1 : a számokat 1-től kezdve lefelé az éppen elért pont számát áthúzza 2 : Amikor a csapat elveszíti a nyitás jogát, a négyzetbe beírja azt a teljes pontszámot, amit a nyitó csapat a nyitás elvesztéséig szerzett a játszma során, azaz a „PONTOK” oszlopban utoljára áthúzott számot. 3 : Miután a csapat egyet forgott, a római II-es alatti játékos kerül a nyitó helyre. Ezért e játékos 1-es számmal jelölt négyzetébe ü jelet tesz, majd a PONTOK oszlopban a megfelelő pont számát áthúzza. x 21 00 H U N S L O x 1 / / 3 2 1 P x P 1 P 1 1 2 / 1 2 /

Page 12 4. CSERE (1) a.) A becserélésre kerülő játékos számát a pályát elhagyó játékos száma alatti négyszögbe kell beírni. PÉLDA 1 : A csapat 12. számú játékosa helyett a 7. számú lépett a pályára az ellenfél 10:7-es vezetésénél b.) Ugyanabban az oszlopban a „CSERÉK EREDMÉNY” megnevezésű sorában szereplő felső négyszögbe a két csapat által a csere pillanatáig megszerzett pontokat kell beírni (a cserét kérő csapat eredményét a bal, a másikét a jobb oldalra.) x H U N S L O 21 00 x / / 10 12 4 5 8 6 4 3 6 1 9 7 7 7 10 ü 1 ü 5 ü 7 x ü 4 ü 8 ü

Page 13 4. VISSZACSERE 2 a.) A jegyzőkönyvvezető ellenőrzi, hogy a visszacseré-lésre kerülő játékos száma megegyezik-e a fentiekben bejegyzett, pályát elhagyó játékos számával. PÉLDA 2 : Az A csapat 12-es játékosa visszatér a pályára az ellenfél 14:8-es vezetésénél b.) Az utóbbi számot be kell karikázni, jelezve ezzel, hogy a játékos abban a játszmában szabályosan már nem térhet vissza a pályára. c.) Ezután az alsó négyszögbe írandó az aktuális eredmény, amelynél a csere történt B R A I T A 21 00 x 10 12 4 5 8 6 3 1 9 7 / / / / / 7 7 10 8 14 1 P 5 P 7 P 8 P 4 P 8 P x 10 P P MEGJEGYZÉS: Sérült játékos kivételes cseréjét vagy az aktív Libero helyett a másik Libero játékos pályára küldését, illetve sérült Libero helyett új Libero kijelölését a „MEGJEGYZÉS” rovatban rögzíteni kell. A jegyzőkönyvvezető be kell írja a játszmát, az eredményt, a csapat nevét, a sérült játékos, valamint a helyére pályára lépő játékos számát.

5. PIHENŐ IDŐ KÉRÉSE A - ha az , csapat kér pihenő időt 8 : 14 B Page 14 5. PIHENŐ IDŐ KÉRÉSE A „PONTOK” oszlop alatt „IDŐ” megjelöléssel két négyszög található: Amikor egy csapat kikéri az első pihenő idejét, a jegyzőkönyvvezető a felső négyszögbe írja az aktuális eredményt, amelynek első számjegye mindig a pihenő időt kérő csapat addig megszerzett pontjait mutatja. 10 12 4 5 8 6 3 1 9 7 21 00 x / ü S L O H U N 7 10 8 14 8 14 14 8 A - ha az , csapat kér pihenő időt 8 : 14 B - ha a , csapat kér pihenő időt 14 : 8

6. MEGALAPOZATLAN KÉRÉS PÉLDA: Page 15 6. MEGALAPOZATLAN KÉRÉS Ha egy csapat első alkalommal kér a mérkőzésen megalapozatlan kérést, X jelet kell tenni a megfelelő helyre X PÉLDA: B csapat másodedzője pihenő időt kért, ami megalapozatlan kérésnek minősül 10 12 4 5 8 6 3 1 9 7 21 00 x / ü S L O H U N 7 10 8 14 8 14

7. FIGYELMEZTETÉSEK/ SZANKCIÓK Page 16 7. FIGYELMEZTETÉSEK/ SZANKCIÓK Szankció bejegyzése : a SZANKCIÓK rovatban az erre a célra szolgáló oszlopba jegyezzük X 5 A 1 8 :14 PÉLDA : Büntetés az A. csapat 5 játékosa az első játszma 8:14 állásánál JK B 1 15: 8 / A büntető pont bekariká-zandó 5 B 2 0: 0 Játékkésleltetésért figyelmeztetés B. csapat első játszma 15:8 állásánál Figyelmeztetés B csapat a második játszma 0:0 állásánál az 5-ös játékos miatt x 10 12 4 5 8 6 3 1 9 7 21 00 x / ü S L O H U N 7 10 8 14

Page 17 8. A JÁTSZMA VÉGÉN A játszma végén be kell írni az időt (pl.21:20) a VÉGE feliratú négyszögbe. x 10 12 4 5 8 6 3 1 9 7 21 00 x H U N S L O 21:20 / / / / / / 7 7 10 8 14 ü 1 ü 5 ü 7 ü 8 ü 12 ü 18 x ü 4 ü 8 ü 10 16 ü 21 ü ü 22 ü 24 ü 23 ü 24 ü 26 8 14 16 11 12 20 12 20 24 23 24 23 A PONTOK oszlopban át nem húzott számok mindkét csapatnál törlésre kerülnek és az utoljára szerzett pontot be kell karikázni a „NYITÁSOK” négyszögben annál a játékosnál, aki utoljára nyitott. Ha az utolsó labdamenetben fogadó csapat nyerte a játszmát, akkor ahhoz a játékoshoz, aki a győztes csapatban nyitásra következett volna, a győztes pont írandó be a ü jel nélkül.

Page 18 9. DÖNTŐ 5. JÁTSZMA (1) Sorsolás után a jegyzőkönyvvezető a következő információkat kell megkapja: a csapatok melyik térfélen kezdik a játékot melyik a nyitó csapat MEGJEGYZÉS  példánkban Az „A” csapat (HUN) nyit a jobb oldalon. és a „B” csapat (SLO) fogad a bal oldalon. . A bal oldali csapat állásrendjét átmásolja a harmadik négyszögbe SLO HUN B X A x ü 22 48 4 3 6 1 9 7 10 12 5 8 4 3 6 1 9 7

9. DÖNTŐ 5. JÁTSZMA (2) Amikor a vezető csapat eléri a 8.pontot: Page 19 9. DÖNTŐ 5. JÁTSZMA (2) Amikor a vezető csapat eléri a 8.pontot: Írjuk a bal oldali csapat pontszámát a PONTOK TÉRFÉLCSERÉNÉL négyszögbe és a jobb oldali PONTOK oszlopban húzzuk át az eddig szerzett pontjait S L O B A HUN X 22 48 X 23 00 B 5 P / x 5 4 6 3 9 9 7 9 8 8 12 8 11 8 12 13 7 14 12 9 12 12 15 9 12 13 14 4 3 6 1 9 7 10 12 4 5 8 6 4 3 6 1 9 7 Térfélcsere után a jobb oldali csapat által szerzett pontokat csak a jobb oldali PONTOK oszlopban vezetjük. Folytassuk a megszokott módon a döntő játszma végéig. Írjuk be a mérkőzés befejezésének időpontját. MEGJEGYZÉS  ha a csapatok a pályacseréig egyszer teljesen forogtak, a bal oldalról a jobb oldalra átkerülő csapat nyitásait az ellenfélével azonos sorban kell rögzíteni.

Page 20 10. MÉRKŐZÉS VÉGÉN (1) Minden játszma és a mérkőzés végén a jegyzőkönyvvezető kitölti az EREDMÉNY rovatot. Az „A” csapat neve a bal, a „B” csapat neve a jobb oldalra kerül beírásra I : játszmánként igénybevett pihenő idők számát kell beírni. H U N S L O CS : csapatok játszmánként végrehajtott cseréinek számát kell bejegyezni. 1 2 3 6 24 25 15 26 21 12 23 13 4 - a kivételes játékos cserével együtt P : mindkét csapatnak a megfelelő játszmában elért pontjait kell beírni. GY : a megfelelő játszma mellé a győztes csapat oldalán 1-es számot, a vesztes csapathoz 0-t kell beírni. JÁTSZMA IDŐTARTAM : a játszmákat jelölő számok mellé a zárójelbe a játszma idejét kell beírni. MEGJEGYZÉS: ne hagyjunk üresen rovatokat a lejátszott játszmák soraiban

10. MÉRKŐZÉS VÉGÉN (2) Az oszlopok utolsó sorába a csapatok által: Page 21 10. MÉRKŐZÉS VÉGÉN (2) Az oszlopok utolsó sorába a csapatok által: - kért pihenő idők - cserék - a megnyert játszmák - a szerzett pontok összegét kell beírni H U N S L O 2 2 3 6 24 25 15 24 26 21 25 12 26 21 23 13 1 2 A mérkőzés kezdeti és befejezési idejét, valamint a mérkőzés teljes időtartamát kell bejegyezni a megfelelő rovatba. 1 2 1 4 1 10 15 3 113 108 109 2 9 Az utolsó sorba a győztes csapat nevét kell feltüntetni. 21 00 23 00 2 00 H U N 2 a vesztett játszmák számával a jobb oldalon.

Page 22 10. MÉRKŐZÉS VÉGÉN (3) Végül a megfelelő rovatba a „HITELESÍTÉS” aláírásai kerülnek a következő sorrendben: Segéd jegyzőkönyvvezető Jegyzőkönyvvezető a két csapatkapitány a második játékvezető az első játékvezető H Ó B O R B É L A HUN A D L E R L Á S Z L Ó PRUKNER T I B O R MARÓTH ATTILA H Ó B O R B É L A A D L E R L Á S Z L Ó PRUKNER TIBOR MARÓTH ATTILA ŐRI ATTILA KISS LÁSZLÓ SZABÓ ATTILA HALÁSZ ZOLTÁN C a p t a i n A C a p t a i n B A jegyzőkönyvvezető bejegyez (vagy az első játékvezető engedélyével bejegyezni enged) olyan tiltakozást, amelyet a megfelelő időben jeleztek az I. játékvezetőnél. A tiltakozást a csapatkapitány vagy diktálja, vagy saját kezűleg írja be a „MEGJEGYZÉS” rovatba.

Page 23 V É G E