Kalandorbolt – évi értékesítési terv

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Cash flow A vállalat működése, befektetései és pénzügyi tevékenysége által genarált pénzáramlásokat tartalmazó kimutatás. Az eredménykimutatásban és a.
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Szennerné Bagó Gabriella 2003.október 30.
Állóeszköz-gazdálkodás
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Szemléletváltás: tőzsdei nyereségek adótervezése
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
Az üzleti terv.
Teljesítménytervezés
7.Szeminárium – Pénzügyi elemzés Szemináriumvezető: Czakó Ágnes
Beruházások elemzése Beruházás: tárgyi eszközök létesítésre, a tárgyi eszköz állomány bővítésére irányuló műszaki – gazdasági tevékenység. Jellemzői: Nagy.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 9.
Üzleti terv.
Keresőmarketing stratégiák
Gazdálkodási ismeretek 11. osztály
Vállalatfinanszírozás
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Mekkora készletet tartsunk?
Vállalati pénzügyi döntések alapjai
Vállalkozások pénzügyi-számviteli mutatói
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
Éves tervezés a magyar bankszektorban
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
KONTROLLING RENDSZER FEDEZETI ÖSSZEG KALKULÁCIÓHOZ Szatmári Zita és Vidák Péter BME, KGKIEG Kontrolling szakirány, I. évfolyam.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Kontrolling a pénzügyekben, pénzügyek a kontrollingban
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
Pénz 1. szakasz 2. szakasz 3. szakasz 4. szakasz 5. szakasz
Mivel a bankszámla kamata általában igen alacsony, érdemes körülnézned a különböző megtakarítási/befektetési lehetőségek között. MIELŐTT VÁLASZTASZ A.
III. A termelés és értékesítés alakulásának elemzése
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Nyereség, fedezetei pont fedezeti hozzájárulás
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Gazdasági és vagyoni helyzet, gazdálkodás, költségvetés.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Pénzügyi mutatószámok, ROI, EVA
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
PÉNZÜGYI MENEDZSMENT 4. Dr. Tarnóczi Tibor PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEM
Sláger az adómentes cafeteria megoldások
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
SZÁMADÓ Esemény Menedzser (SZEM). SUTA-JUTA Kft (SUTA01) Elfelejt Elek (értékesítés) Elfelejt Edit (pénzügy) Fejes Endre (ügyvezető) A partner bemutatása.
A tananyag a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja és a Polányi Károly Alapítvány támogatásával készült Beruházási projektek értékelése Gazdasági.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Navigátor IC & ID Kft.. A munkabér szerkezete január 1-től.
1 Készletek. 2 Előadás anyaga Fogalmak, Csoportosítás, megjelenés a mérlegben, Értékelés Bekerülési érték, Mérlegérték (értékvesztés, visszaírás) Könyvviteli.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan dr. Sz abó G ábor Cs aba
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Az eredmény keletkezése, eredménykimutatás
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Tisztelt Hallgatók! Az alábbi példamegoldások segítségével felkészülhetnek a vizsgafeladatra, ahol azt kell majd bizonyítaniuk, hogy a vállalati pénzügyek.
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Online vásárlás.
Üzleti terv.
Üzleti terv bemutatása
Előadás témája: Eredménykimutatás fogalma, célja, szerkezete, formái
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Üzleti terv.
Állóeszköz-gazdálkodás
Előadás másolata:

Kalandorbolt – 2008. évi értékesítési terv Verebélyi Ágnes Alelnök Nemzetközi értékesítés 2008. 03. 24. A vállalat emblémája

Vezetői összefoglaló A vállalat emblémája Az elképzelés A beérkező kiskereskedelmi árukészlet leltározása Kilátások Kisebb másodlagos költségek Magasabb ügyfél-elégedettség Lehetőségek [Szöveg] A vállalat emblémája

A mai nap témája A jelenlegi termékeink és a nyereség áttekintése 2007. évi értékesítési felmérés Javasolt új termékek Költségek a megtérülési és befektetési előirányzatokban Feltételek Stratégia és ütemezés Értékesítési és marketingszükségletek Kérdések és válaszok A vállalat emblémája

Jelenlegi termékeink A vállalat emblémája Táborozás Sporttáskák Hordtáskák Családi sátrak Habszivacsok Fémkeretes hátizsákok Edények Szárított ételek Hegymászás Hevederek és kötelek Mászócipők Sisakok Bőrkesztyűk Túrazsákok Karabinerek Lábszárvédők A vállalat emblémája

Előző évi nyereség (millió) 2005 2006 2007 Árbevétel 10.1 27.7 50.0 Áruköltség 1.8 3.1 4.6 Bruttó nyereség 8.3 24.6 45.4 Kiadások összesen 3.3 8.1 15.3 Adózás előtti nyereség 5.27 16.5 30.1 Adózás előtti nyereség az árbevétel százalékában 64.6% 59.6% 60.2% A vállalat emblémája

2008. évi értékesítési felmérés Vásárlók A 2008-ra tervezett új vásárlók száma: 920 700 Az új vásárlók 27%-a lett rendszeres vásárló Tranzakciók Értékesítési tranzakciók átlagos összege = 52,17 Ft A vásárlók 75%-a vett legalább egy, kereskedelmi forgalomban nem árusított cikket a megvásárolt forgalmazott cikk mellé A vállalat emblémája

Javasolt új termékek Életmentő felszerelések Sportruházat Felsőruházat Túrakerékpárok Horgászfelszerelések és kellékek Kenuk és kajakok A vállalat emblémája

Költségek a megtérülési és befektetési előirányzatokban A vállalat emblémája

Feltételek A vállalat emblémája Feltételek – 1 Feltételek – 2

Stratégia Stratégia Taktika – 1 Taktika – 2 Taktika – 3 A vállalat emblémája

Ütemterv A vállalat emblémája A terv elfogadása (2008., 3. n.é.) Megvalósítás (2008., 4. n.é.) Értékelés (2009., 3. n.é.) Kiigazítás 2009., (4. n.é.) A vállalat emblémája

Értékesítési és marketingszükségletek Értékesítések gyorsabb lezárása Összetett elképzelések gyors és világos bemutatása Adatbázisbeli információk számának növelése (értékesítések száma, vásárlók lakóhelye stb.) A vállalat emblémája

Értékesítések gyorsabb lezárása Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

Összetett elképzelések gyors és világos bemutatása Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

Adatbázisbeli információk számának növelése Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

Kérdések és válaszok A vállalat emblémája