Barcsák Marianna - KPSZTI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
az általános iskolákban
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Educatio Nonprofit Kft.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Pályázati felelős Kiválasztása:  állandó személy, az igazgató „nevesítse”  a feladata meghatározott, lehetőleg finanszírozott legyen (pl. órakedvezmény)
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Új pályázati lehetőségek a TÁMOP és a TIOP keretében Miskolc, november 30.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Környezeti nevelés uniós forrásokból
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A tanárképzés filozófiája és gyakorlata. Hogyan készíti fel a tanárképzés a jelölteket a NAT nevelési feladataira?
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
TÁMOP pályázati lehetőségek a szak-és a felnőttképzés területén - 2
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Barcsák Marianna KPSZTI
főosztályvezető-helyettes
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI TÁMOP-3.1.5 Pedagógusképzés, továbbképzés Pályázók köre: közoktatási intézmények fenntartói önállóan vagy konzorciumi formában Keretösszeg: 16,02 Mrd Ft Támogatás összege: 5-100 M Ft Támogatás mértéke: 100% Támogatható pályázatok száma: 160-3200 Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI Támogatható tevékenységek: a pedagógusok oklevéllel záruló kiegészítő képzése a felsőoktatás rendszerében; a kompetencia alapú oktatás alkalmazásához szükséges pedagógiai kompetenciák erősítését támogató képzések: kiemelten a digitális tudás és az idegen nyelvi kommunikációs képességek, készségek, egészség- és mozgásfejlesztés fejlesztését célzó akkreditált pedagógus-továbbképzésen és nyelvi képzésen való részvétele; tantestületi módszertani továbbképzése. Megjelenés/zárás: 2011. november/2013. december ? Barcsák Marianna - KPSZTI

TÁMOP-3.1.12 Egészségfejlesztés a közoktatásban Pályázók köre: közoktatási intézmények fenntartói önállóan vagy konzorciumi formában Keretösszeg: 20 Mrd Ft Támogatás összege: 5-100 M Ft Támogatás mértéke: 100% Támogatható pályázatok száma: 160-3200 Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI Támogatható tevékenységek: mindennapi testnevelés/testmozgás minden gyermeknek; a gyermekek érett személyiséggé válásának elősegítése személyközpontú pedagógiai módszerekkel és a művészetek alkalmazásával (ének, tánc, rajz, mesemondás, népi rítusjátékok stb.); egészség-ismeretek (egészségtan) hatékony oktatása, mely magában foglalja a környezet-, fogyasztó- és balesetvédelmi, valamint a társas kapcsolati készségekre, a családi életre és a médiatudatosságra nevelést, a dohányzás és egyéb szenvedélyek megelőzését is. Megjelenés/zárás: 2011. november/2013. december ? Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI TÁMOP-3.2.1 – Közoktatási intézmények szerepbővítése, újszerű intézményi együttműködések kialakítása (tanulást segítő támogató formák bevezetése) Pályázók köre: Közoktatási intézmények fenntartói Keretösszeg:18,64 Mrd Ft Támogatás összege: 5-100 M Ft Támogatás mértéke: 100% Támogatható pályázatok száma: 170-3416 Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI Támogatható tevékenységek: hagyományostól eltérő tanulási formák bevezetésének támogatása, tanórán kívüli segítő tevékenységek és tanulási lehetőségek fejlesztése, bevezetése; közösségi kapcsolatépítő programok támogatása; intézményi együttműködések támogatása közös tanulási akciókra (határontúli, nemzetközi együttműködések, folyamatok, testvériskolai programok); aktív állampolgárság, önkéntesség erősítése kompetenciafejlesztés eszközeivel; alap- és középfokú oktatási intézmények újszerű tanulási együttműködése műszaki és természettudományokat oktató felsőoktatási intézményekkel, kutatóhelyekkel, szakmai és civil szervezetekkel; Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI környezettudatosságra (pl.: zöld-óvodák, öko-iskolák), fenntartható fejlődésre, egészséges mozgásgazdag életmódra, erkölcsre, pénzügyi-gazdasági ismeretekre nevelés támogatása; az óvodai, iskolai, kollégiumi biztonságos működését, az erőszak megelőzését, intézményi konfliktusok feloldását támogató modellprogramok adaptálása; a kulturális intézményeknél meglévő adottságokra, felkészültségre, gyűjteményekre épülő, az iskolai igényekhez, tantervekhez illeszkedő kompetenciafejlesztő pedagógiai (múzeumpedagógiai, drámapedagógiai stb.) szolgáltatások kiterjesztése, programsorozatok tervezése; valamint a meglévő, illetve a pályázat keretében tovább- és kifejlesztett tevékenységek, foglalkozások megvalósítása. Megjelenés / zárás: 2011. november / 2013. Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI TÁMOP-3.1.4 Innovatív iskolák fejlesztése Pályázók köre: közoktatási intézmények fenntartói önállóan vagy konzorciumi formában Keretösszeg:48,80 Mrd Ft Támogatás összege: 10-300 M Ft Támogatás mértéke: 100% Támogatható pályázatok száma: 167-5020 Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI Támogatható tevékenységek: intézményirányítás fejlesztése, szervezetfejlesztés; az intézmény pedagógiai programjának, helyi tantervének innovációja, informatikai stratégiájának összehangolása az IKT alapú kompetenciafejlesztés céljaival; továbbképzések; új oktatásszervezési formák bevezetése; egészségtudatos és mozgásfejlesztő stratégiájának összehangolása az azt szolgáló kompetenciák fejlesztésével; az intézmény minőségirányításának fejlesztése; stb. Megjelenés / zárás: 2011. november / 2013. ? Barcsák Marianna - KPSZTI

TIOP 1.1.1/11 Informatikai fejlesztés a közoktatásban Barcsák Marianna - KPSZTI

Barcsák Marianna - KPSZTI DAOP-4.2.1-11, ÉAOP-4.1.1/A-11 ÉMOP-4.3.1/A-11, KMOP-4.6.1-11 Nevelési intézmények fejlesztése „Jelen pályázati kiírás keretében kizárólag olyan fejlesztések támogathatóak, melyek keretében a beruházással érintett feladatellátási helyeken, minimum egy új csoportszobával történő (20 fő befogadására alkalmas) óvodai férőhelybővítés valósul meg.” Barcsák Marianna - KPSZTI