az Akasztói Szikiponty

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
A direkt marketing fogalma
Gazdálkodási ismeretek
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
MARKETING.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
Kereskedelem Szakmacsoport
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
Értékesítési csatornák
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Alapfogalmak.
Bevezetés a közgazdaságtanba I.2006/2007. tanév, 1. félév 3. előadás 1 A kurzus programja DátumTémakör szeptember Bevezetés. A közgazdaságtan alapfogalmai.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
A könyvtár marketing stratégiája
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Bauer András - Berács József:
Sponsorare necesse est
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Stratégia célrendszer
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
Az árképzés szempontjai
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vállalkozásmenedzsment I.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
LOGISZTIKA ÉS GLOBALIZÁCIÓ. Logisztika és globalizáció A piacok globalizálódásának következménye: - nemzeti piacok szükségletét lényegesen meghaladó termelési.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
SZEGMENTÁLÁS CÉLPIACKÉPZÉS POZÍCIONÁLÁS
Értékesítés, kereskedelem
A marketinginformációs rendszer
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Előadás másolata:

az Akasztói Szikiponty A ponty márkázása, az Akasztói Szikiponty Szabó József 2017

Akasztói Halgazdaság Alapítás éve: 1989 Összes vízfelület: 300 ha Teljes üzemű gazdaság Polikultúra Minőség orientált termelési szemlélet Félintenzív jelleg Szerves trágyázás + kiegészítő takarmányozás Ponty: 1,8-2 kg abrak/1 kg halhús

Akasztói Szikiponty filé Marketing – termék Akasztói Szikiponty Fő jellemzők: Alacsony zsírtartalmú, jó ízvilágú étkezési ponty Mozgékony, a táplálék keresését megszokott horgász hal Halfeldolgozás Friss termékek Szálkamentes Állandó minőség Akasztói Szikiponty filé

Marketing – értékesítési helyek Kis- és nagykereskedelem Kisebb tételek is elérhetőek Értékesítés helyben és elszállítva Megfelelő infrastruktúra Bel- és külföldi értékesítés Egész évben elérhető Kereskedők, vendéglátóhelyek számára különösen fontos Egyedi igények kiszolgálása

Marketing – árképzés Költségek, kockázatok, fejlesztések és profit beépítése az árba Magasabb minőség magasabb ár Kisebb volumen kompenzálása Keresletnek megfelelő árazás Az eladási ár meghatározásnál a konkurens termékek felmérése

”Akasztói Szikiponty = kiváló minőség” Marketing – promóció 2007-ben egy éves intenzív kampány az Akasztói Szikiponty márka bevezetésére kiállítások; nyomtatott sajtó, TV, rádió, online Folyamatos megjelenések Partnereknél logó elhelyezése Cél: Fogyasztóban kialakuljon a márkaismeret ”Akasztói Szikiponty = kiváló minőség”

Akasztói szikiponty márka előnyei Segíti a megkülönböztetést Magasabb árat tesz lehetővé Növeli keresletet Ismert márka megbízható termék Fogyasztóban kialakulhat a márkahűség Közösség építhető

Védjegyek használata Hitelesíti a márkát/terméket Segíti a fogyasztót a választásban Hiteles védjegy növeli a bizalmat a termék iránt Aranyszalag Minőség tanúsító védjegy Gasztronómiai alapanyagok Akasztói Szikiponty 2016-ban kapta meg Nagyobb kereslet Megnövekedett média érdeklődés http://www.marketing.hu/hirek/354-a-vedjegyek-szerepe

Szabó József Köszönöm a figyelmet! iroda@oko2000.hu www.szikiponty.hu www.halascsarda.hu