az Akasztói Szikiponty A ponty márkázása, az Akasztói Szikiponty Szabó József 2017
Akasztói Halgazdaság Alapítás éve: 1989 Összes vízfelület: 300 ha Teljes üzemű gazdaság Polikultúra Minőség orientált termelési szemlélet Félintenzív jelleg Szerves trágyázás + kiegészítő takarmányozás Ponty: 1,8-2 kg abrak/1 kg halhús
Akasztói Szikiponty filé Marketing – termék Akasztói Szikiponty Fő jellemzők: Alacsony zsírtartalmú, jó ízvilágú étkezési ponty Mozgékony, a táplálék keresését megszokott horgász hal Halfeldolgozás Friss termékek Szálkamentes Állandó minőség Akasztói Szikiponty filé
Marketing – értékesítési helyek Kis- és nagykereskedelem Kisebb tételek is elérhetőek Értékesítés helyben és elszállítva Megfelelő infrastruktúra Bel- és külföldi értékesítés Egész évben elérhető Kereskedők, vendéglátóhelyek számára különösen fontos Egyedi igények kiszolgálása
Marketing – árképzés Költségek, kockázatok, fejlesztések és profit beépítése az árba Magasabb minőség magasabb ár Kisebb volumen kompenzálása Keresletnek megfelelő árazás Az eladási ár meghatározásnál a konkurens termékek felmérése
”Akasztói Szikiponty = kiváló minőség” Marketing – promóció 2007-ben egy éves intenzív kampány az Akasztói Szikiponty márka bevezetésére kiállítások; nyomtatott sajtó, TV, rádió, online Folyamatos megjelenések Partnereknél logó elhelyezése Cél: Fogyasztóban kialakuljon a márkaismeret ”Akasztói Szikiponty = kiváló minőség”
Akasztói szikiponty márka előnyei Segíti a megkülönböztetést Magasabb árat tesz lehetővé Növeli keresletet Ismert márka megbízható termék Fogyasztóban kialakulhat a márkahűség Közösség építhető
Védjegyek használata Hitelesíti a márkát/terméket Segíti a fogyasztót a választásban Hiteles védjegy növeli a bizalmat a termék iránt Aranyszalag Minőség tanúsító védjegy Gasztronómiai alapanyagok Akasztói Szikiponty 2016-ban kapta meg Nagyobb kereslet Megnövekedett média érdeklődés http://www.marketing.hu/hirek/354-a-vedjegyek-szerepe
Szabó József Köszönöm a figyelmet! iroda@oko2000.hu www.szikiponty.hu www.halascsarda.hu