AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Az OH TÁMOP fejlesztései
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A pedagógusminősítési rendszer
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A gyakorlatvezető mentor
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
A pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer bevezetése
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
A nevelési-oktatási program előzményei
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
A pedagógusminősítés rendszerének bevezetése, mérföldkövei
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
Az Oktatási Hivatal új szervezeti felépítése, feladatainak bővülése
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYA AKTUÁLIS KÉRDÉSEI augusztus-szeptember
Minősítésre jelentkezés Mire jelentkezünk? A jogszabályok szerint mindig a következő évi minősítési eljárásokra jelentkezünk. Vagyis aki idén jelentkezik,
Az Oktatási Hivatal által koordinált állami köznevelési feladatok a 2016/2017-es tanévben Brassói Sándor Köznevelési elnökhelyettes.
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
Az Óvodapedagógusok helyzete, problémái Nagyné Szabó Etelka Az NPK Óvodai Tagozatának elnöke Budapest,
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Hajdú-Bihar Megyei Szakmai Tanévnyitó Konferencia augusztus 25.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
Szakértői konferencia szeptember 15. Miskolc Gerendás János főosztályvezető-helyettes Tanügy-igazgatási és Köznevelési Hatósági Főosztály.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Egységes elvek szerint szervezett pedagógiai-szakmai szolgáltatások
AZ OKTATÁSI HIVATAL FŐBB FELADATAI A 2017/2018. TANÉV SORÁN
Marosi Katalin Oktatási Hivatal
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
EGY PESSZIMISTA MINDEN LEHETŐSÉGBEN LÁTJA A NEHÉZSÉGET, EGY OPTIMISTA MINDEN NEHÉZSÉGBEN MEGLÁTJA A LEHETŐSÉGET Dr. GLOVICZKI ZOLTÁN SONKÁD, június.
Barcsák Marianna KPSZTI
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
A Székesfehérvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018.tanév során Fejér megyében Galambos Zsuzsanna főosztályvezető.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
főosztályvezető-helyettes
Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
Tóth Ferenc főosztályvezető szeptember 5. Szombathely
Brassói Sándor Oktatási Hivatal
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Előadás másolata:

AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE KÖSZOE KÖZGYŰLÉS Budapest, 2017. május 13. Dr. Gloviczki Zoltán Elnök Oktatási Hivatal

ELEKTRONIKUS KÖZIGAZGATÁS ÉRETTSÉGI, FELVÉTELI Iskolai

ELEMZÉSEK

HAGYOMÁNYOS FEJLESZTÉSEK

TEHETSÉGGONDOZÁS NTP – ORSZÁGOS VERSENYEK TÁMOGATÁSA NTP - TEHETSÉG TÁR NTP - MATALENT (2) NTP - TEHETSÉGKAPU (2) Tehetségazonosítás és tehetséggondozás koordinációját, tehetségkövetést támogató informatikai rendszer fejlesztése Matematikai tehetségazonosítás bevezetése legalább egy évfolyamon Egységes nemzeti tehetségazonosítási rendszer működtetése és továbbfejlesztése

NEMZETKÖZI (MÓDSZERTANI) FEJLESZTÉSEK ((SULINET)) E-TWINNING COUNCIL OF EUROPE JOINT PROJECT

TEACH UP (MOOC) ITELab

AKTUÁLIS FEJLESZTÉSI IRÁNYOK

LEMORZSOLÓDÁS TOVÁBBKÉPZÉS 9 ÉVFOLYAM PISA NAT DOS

PEDAGÓGUS- TÁMOGATÁS

SZAKTANÁCSADÁS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS

POK-HÁLÓZAT TARTALMI FEJLESZTÉS ELEKTRONIKUS FELÜLETEK

Minősítési terv és megvalósítás 2017. KERETSZÁM: 35 000 FŐ JELENTKEZETTEK SZÁMA: 25 365 FŐ MINISZTERI TERVBE BEKERÜLTEK: 22 932 FŐ JELENLEG: 13 372 FŐ PEDAGÓGUS I. 3 080 FŐ (NOKS: 47 FŐ) PEDAGÓGUS II. 9 458 FŐ MESTERPEDAGÓGUS 802 FŐ KUTATÓTANÁR 32 FŐ

Országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) számokban PEDAGÓGUS: NINCS INTÉZMÉNYVEZETŐI: 2 342 FŐ (2017-BEN NEGYEDIK VEZETŐI ÉVÜKET TELJESÍTŐ VEZETŐK) INTÉZMÉNYI: 1 888 INTÉZMÉNY (TAGINTÉZMÉNY, INTÉZMÉNYEGYSÉG)

Szakértők POK szerinti megoszlása Aktív szakértők (fő) Békéscsabai Pedagógiai Oktatási Központ 205 Budapesti Pedagógiai Oktatási Központ 1214 Debreceni Pedagógiai Oktatási Központ 300 Egri Pedagógiai Oktatási Központ 188 Győri Pedagógiai Oktatási Központ 329 Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ 287 Miskolci Pedagógiai Oktatási Központ 392 Nyíregyházi Pedagógiai Oktatási Központ 338 Pécsi Pedagógiai Oktatási Központ 201 Salgótarjáni Pedagógiai Oktatási Központ 83 Szegedi Pedagógiai Oktatási Központ 514 Székesfehérvári Pedagógiai Oktatási Központ 383 Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ 331 Zalaegerszegi Pedagógiai Oktatási Központ 219 Összesen 4984

DILEMMA 2016. ÉVBEN MEGSZERVEZETT LÁTOGATÁSOK ESETÉBEN (MINŐSÍTÉS ÉS TANFELÜGYELET EGYBEN) A MEGVALÓSULT MEGBÍZÁSOK SZÁMA: 32 856 SZAKÉRTŐI ÁTLAG: 6,75

Minősítés

2018. évi jelentkeztetés 2017. április 15-ig – intézményvezető rögzíti az informatikai felületen 2017. május 10-ig: POK felé benyújtott kérelem alapján módosítás lehetősége 2017. június 20: minősítési terv miniszter által történő elfogadása 2017. június 30: minősítési tervről értesítés + portfóliófelület megnyitása + díjfizetésről tájékoztatás

2018. évi jelentkeztetés Kötelező eljárás: Pedagógus I. fokozat elérése Nem kötelező eljárások: Pedagógus II. Mesterpedagógus 32 év szakmai gyakorlat és szakvizsga MOST Szakértői – később, hiányterületekre – felhívás a www.oktatas.hu honlapon Szaktanácsadói – területileg illetékes POK Kutatótanár

Egyéb szakmai feladatok Útmutatók frissítése Gyermekvédelem Szakszolgálat Mesterpedagógus és Kutatótanár – jelenlegi tapasztalatok Képzések szervezése Pedagógusok felkészítése (minősítés) - POK Intézményi delegáltak felkészítése (mesterpedagógus minősítési eljárás) Új szakértői képzés szervezése (június)

Tanfelügyelet

OKTATAS.HU/SAJÁT OLDAL AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI-SZAKMAI (TANFELÜGYELETI) ELLENŐRZÉS FOLYAMATAINAK LEÍRÁSA, A SPECIÁLIS HELYZETEK KEZELÉSE Pedagógus ellenőrzése esetén (aktualizált) Intézményvezető ellenőrzése esetén (új) Intézmény ellenőrzése esetén (új)

SZERKESZTHETŐ JEGYZŐKÖNYVMINTÁK A TANFELÜGYELETI LÁTOGATÁSOKHOZ (PEDAGÓGUS, VEZETŐ, INTÉZMÉNY ELLENŐRZÉSE ESETÉN) GYIK (AKTUALIZÁLT)

TANFELÜGYELETI ÉRTÉKELŐ FELÜLET FELHASZNÁLÓI ÚTMUTATÓJA SZAKÉRTŐKNEK (ÚJ) A WALDORF-KERETTANTERV ALAPJÁN MŰKÖDŐ INTÉZMÉNYEKBEN ZAJLÓ ELLENŐRZÉSEKET SEGÍTŐ TÁJÉKOZTATÓ ANYAG (ÚJ)

AZ ORSZÁGOS MÉRÉSEK (KOMPETENCIAMÉRÉS, ÉRETTSÉGI, OKTV) EREDMÉNYEINEK KIÉRTÉKELÉSÉT SEGÍTŐ TÁJÉKOZTATÓ ANYAG (ÚJ)

KÖSZÖNÖM SZÉPEN A FIGYELMET