Megjegyzés: Ez a brosúra nyomtatásra készült. Mielőtt a speciális papírlapra nyomtatna, hagyományos papíron tesztelje, hogy a brosúra helyesen jelenik-e meg a nyomtatásban. A Nyomtatás párbeszédpanelen lehet, hogy törölnie kell a Papírmérethez igazítás bejelölését (az Egész oldalas diák legördülő listán). A kétoldalas nyomtatással kapcsolatos útmutatásért tekintse át a nyomtató dokumentációját. A dián levő képek kicseréléséhez jelöljön ki egy képet, majd törölje azt. Ezt követően kattintson a Kép beszúrása ikonra a helyőrzőben saját képének beszúrásához. Ha le kívánja cserélni az emblémát a sajátjára, kattintson a jobb oldali egérgombbal az „EMBLÉMA helye” képre, és válassza a Kép módosítása menüpontot. Írjon be képfeliratot a fényképhez. Hogyan kezdheti használni ezt a sablont? Használhatja ezt a friss, ugyanakkor profi megjelenésű brosúrát a jelenlegi formájában, de akár saját igényei szerint át is alakíthatja. A sablonban mindenhol tippeket adtunk meg, amelyek segítenek az első lépésekben. Bármilyen helyőrző szöveget (például ezt is) lecserélhet, ha ide kattint, és egyszerűen elkezd beírni. A brosúrában levő fényképek lecseréléséhez jelöljön ki egy képet, és törölje azt. Ezt követően kattintson a Kép beszúrása ikonra a helyőrzőben saját fényképének beszúrásához. Ha le kívánja cserélni az emblémát a sajátjára, kattintson a jobb oldali egérgombbal az „EMBLÉMA helye” képre, és válassza a Kép módosítása menüpontot. Kik vagyunk? Bemutatkozunk Itt helyezheti el a „gyorsított bemutatkozást”. Ha például a liftben állva nyílna néhány másodperces lehetősége, hogy bemutassa termékeit vagy szolgáltatásait valakinek, mit mondana? Kapcsolatfelvétel Telefon: [Telefonszám] [ cím] Web: [Webcím] CÉG NEVE Cím Irányítószám, város NORTHWIND TRADERS A brosúra alcíme vagy a vállalat jelmondata
Megjegyzés: Ez a brosúra nyomtatásra készült. Mielőtt a speciális papírlapra nyomtatna, hagyományos papíron tesztelje, hogy a brosúra helyesen jelenik-e meg a nyomtatásban. A Nyomtatás párbeszédpanelen lehet, hogy törölnie kell a Papírmérethez igazítás bejelölését (az Egész oldalas diák legördülő listán). A kétoldalas nyomtatással kapcsolatos útmutatásért tekintse át a nyomtató dokumentációját. A dián levő képek kicseréléséhez jelöljön ki egy képet, majd törölje azt. Ezt követően kattintson a Kép beszúrása ikonra a helyőrzőben saját képének beszúrásához. Ha le kívánja cserélni az emblémát a sajátjára, kattintson a jobb oldali egérgombbal az „EMBLÉMA helye” képre, és válassza a Kép módosítása menüpontot. Íme, néhány hasznos ötlet… Mit tartalmazzon egy brosúra? Ez a hely kiválóan megfelel a cég általános célkitűzésének ismertetésére. A lap jobb oldalát felhasználhatja arra, hogy összefoglalja, mivel tud kitűnni a tömegből, míg a középső részen elhelyezhet egy rövid sikertörténetet. (És feltétlenül olyan fényképeket válasszon, amelyeken látszik, hogy milyen tevékenységben a legjobb a vállalat. A jó képek mindig elérik a kívánt hatást.) Úgy gondolja, hogy nehéz lehet egy ilyen látványos dokumentumot megformázni? Gondolja újra! A brosúrában levő helyőrzők előre meg vannak formázva. Önnek már csak a szöveget kell beírnia kattintás után. „Ne legyen szemérmes! Mutassa meg, hogy milyen kiváló. Ez a hely kiváló egy ügyfél ragyogóan pozitív beszámolójához.” Hogy érheti el a kívánt eredményeket? A brosúra megjelenését egyszerűen átalakíthatja a menüszalag Tervezés lapján látható Témák, Színek és Betűtípusok gyűjtemények segítségével. A vállalatára jellemző színeket vagy betűtípusokat használ? Ez sem jelenthet gondot! A Témák, a Színek és a Betűtípusok gyűjteményből választhat magának egyéni elemeket. Írjon be képfeliratot a fényképhez. Ne felejtsen el megadni némi konkrétumot arról, hogy mit kínál, és miben tér el a versenytársaktól. Termékeink és szolgáltatásaink Megadhat listajeles felsorolást vállalatának termékeiről, szolgáltatásairól, illetve a vállalattal való együttműködés fő előnyeiről. Vagy egyszerűen csak összegezze a lényeget néhány tömör bekezdésben. Tudjuk, hogy akár órákon át tudna mesélni arról, milyen nagyszerű a vállalata. (Nem is hibáztatjuk ezért – Ön lenyűgöző!) Csak ne feledkezzen meg arról, hogy ez marketing – ha meg akarja ragadni a másik figyelmét, legyen rövid, barátságos és könnyen olvasható.