Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BKÁE- ÁFK, BCE-KIK Közigazgatás szervezéstan és technológia A funkcionális, a divizionális, a programorientált és a team- orientált szervezet bemutatása.
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Az összeállítás szempontjai Lakóegységek Lakócentrum Lakóközösségek Tea-ház.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Hogyan teljesíthetjük a HpT 13§B követelményeit Egy vállalati Compliance Adatbázis terve Dr Lőrincz István Associator Kft.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Előadó : Tóth Elemérné Mb. ügyvezető igazgató NOVEMBER 18.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A biztos befektetés Szabó Gábor Brand manager IBM Magyarország Budapest,
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Gazdasági informatika - bevezető
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
„Rendszerelmélet és SAP Business One, akár pályázati forrásból?”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Vírusvédelem - ESET NOD32 cseréje – KASPERSKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS ADVANCED vírusvédelmi megoldás - piacvezető, legmodernebb megoldás - központalag.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
FITLIFE BAY Fitness és Mozgásközpont
Kína üzleti szemmel június 24..
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Gyártástámogatás integrált vállalatirányítási rendszerben
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
„B” komponens Az SZTE informatikai infrastruktúrájának fejlesztése
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Feladatrendszerek és közszolgáltatások alprogram
Cipész, maradj a kaptafánál!
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
TÁMOGATÁS ÖSSZEGE (Ft)
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Környezeti Kontrolling
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
IT biztonsági monitoring eseményfelügyelet, bizonyítékok,
Energiahatékonysági és Megújuló Finanszírozási Program Erste Bank Hungary Budapest,
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.

Amiről szó lesz  Az IT terület specialitásai  Informatika - belül vagy kívül?  IT outsourcing előnyei  Informatikai kiszervezés folyamata  IT outsource - szolgáltatáslánc  Elvárások a szolgáltatóval szemben  Az ideális szolgáltató  IT outsourcing kapcsolata a vállalat egyéb területeivel  A komplexitás előnyei

Az IT terület specialitásai Gyors termék- és szolgáltatásciklusok Hamar elavulttá váló szaktudás Folyamatosan bővülő területek Mindenütt jelen van a vállalat életében Kritikus üzletmenet

Informatika belül, belső nehézségek  Egyre nehezebb a belső erőforrásokból élvonalbeli és minőségi szolgáltatásokat nyújtani  Új szolgáltatások bevezetése lassú  Nincs elég szakképzett munkatárs  A költségek folyamatosan nőnek  Szolgáltatások minősége nem megfelelő  Az informatika egyre több idejét veszi el a vezetésnek

IT outsourcing előnyei  Tervezhető költségek  Csökkenő fix költségek, ezáltal több fordítható fejlesztésre  Garancia az elvégzett projektekre  Kezelhető adminisztrációs költségek  Áttekinthető folyamatok, dokumentálás  Megbízható és biztonságos üzemeltetés  Főállású alkalmazottak felkutatására fordított idő és költség megtakarítható Koncentráció a tényleges üzletre!!

Informatikai kiszervezés folyamata  Helyzetfelmérés készítése  Beszámoló készítése a jelenlegi helyzetről  Megvalósíthatósági tanulmány készítése  Szolgáltatási szintek (SLA) meghatározása  Átállás

IT outsource - szolgáltatáslánc HW és SW eszközbes zerzés/ bérlet Egységes irodai környezet kialakítása operációs rendszer telepítés irodai szoftverek, egyedi alkalmazások telepítése vírusvédelem HW és SW üzemeltetés távoli hibaelhárítással Operációs rendszer hibaelhárítás irodai szoftvercsomag hibaelhárítás nyomtatási hibaelhárítás vírusvédelmi hibaelhárítás Ügyfél telephelyén nyújtott szolgáltatások helyszíni hibaelhárítás, IMAC kiegészítő SW és HW telepítés konzultáció felhasználói hibák elhárítás adatmentés és visszatöltés

Elvárások a szolgáltatóval szemben  „Zökkenőmentes” átállás  Méltányolható szolgáltatási díj  Hatékonyságnövelés  Stabil háttér  Szakértelem/specializáció  Piaci tapasztalat  Segítség a felhasználók támogatásában  Partnerség

Az ideális szolgáltató  Anyagi felelősséggel tartozik a teljesítésért, ami egyszerűbben számonkérhető, mint egy alkalmazottól  Szakembereinek továbbképzése a szolgáltatást nyújtó cég felelőssége  Bejáratott kapcsolatokkal rendelkezik a legfontosabb hardver- és szoftver szállítókkal  Magával hozza HelpDesk alkalmazását, nem kell költséges beruházásba kezdenie a szolgáltatást igénybe vevőnek  Alaptevékenysége az informatikai szolgáltatások nyújtása

IT outsourcing kapcsolata a vállalat egyéb területeivel HumánügyvitelPénzügy/Számvitel Desktop menedzsment Server menedzsment Géptermi környezet ERP menedzsment IT support

Komplexitás előnyei  Egy szolgáltató – egy szerződés  Optimalizált infrastruktúra a szolgáltatások mögött  Teljes körű szakmai támogatottság - tudásbázis  Gyorsabb és koncentráltabb hibaelhárítás  Komplex üzleti folyamatok menedzsmentje

Köszönöm a figyelmet ! Tóth Zoltán értékesítési vezető Integris-Rendszerház Kft.