Termék vagy szolgáltatás értékesítése
Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet cége nyújt magas színvonalon. Példa: A Trey Research stratégiai marketingterveket kínál globális kapcsolatiadat-jelentésektől kezdve egészen a célzott piackutatásig.
Üzleti lehetőségek Határozza meg ügyfele igényeit és elvárásait az Ön meglátása szerint. Példa: A Contoso Kft. számos olyan új termék kutatásán és fejlesztésén dolgozik, amelyet a pénzügyi évben tervez piacra dobni. A bemutató ezen pontján: határozza meg e termékek célközönségét, vázolja, hogy mi lenne a termékek elnevezésének és pozicionálásának legjobb módja, ismertesse a versenytársakat és elemezze sikereik okát. Gondolja át a folyamatos terméktámogatás lehetőségét, amely a piacon bekövetkező változásokra adandó válaszokat megkönnyíti.
Termékeink és szolgáltatásaink Sorolja fel, hogy cége milyen termékeket és szolgáltatásokat nyújt, amelyek révén ügyfele megvalósíthatja célkitűzéseit. Példa: Különféle kutatási technológiák alkalmazásával a Trey Research az alábbi területeken nyújt támogatási szolgáltatásokat: A piacon való megjelenést segítő stratégiák Termék és márkanév bevezetése Versenyképes adatszolgáltatás Piackutatás, piaci jelentések és piackövetés
Költség-összehasonlítás Mutassa ki, hogy ügyfele milyen pénzügyi előnyökben részesül. Hasonlítsa össze saját terméke vagy szolgáltatása költségeit egy vagy több versenytársáéval. Egyéni kutatási szolgáltatásTrey Research költsége* „A” vállalat költsége* Piacra lépési elemzésXX Iparági teljesítményelemzésXX Árképzési és márkanévelemzésXX Előrejelzés és tervezésXX Előfizetéses kutatási szolgáltatásXX Piaci jelentések az ügyfél részéről érdekelt iparágban XX Kapcsolati adatok online globális adatbázisa XX * Az egyéni kutatási szolgáltatás költsége a projekt méretétől függ
Erősségeink Kutatás Hálózat Globális adatok Teljesítményfelmérés Márkanévvel kapcsolatos adatszolgáltatás Trendek Iparág és technológia Piacok Vállalatközi szolgáltatások Pénzügyek Média Géppark Kereskedelem Fogyasztási cikkek és szolgáltatások Tartós javak Elektronikai készülékek Egészségügy Élelmiszer
Adott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyei Foglalja össze a reklámozott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyeit. Példa: A piackutatásba fektetett összeg a termék sikerében megtérül! Ismerje ügyfelét Ismerje versenytársait Az időzítés: minden Figyelje a piacot és alkalmazkodjon
Következő lépések Vázolja az adott termékek vagy szolgáltatások megrendeléséhez vagy megvásárlásához szükséges következő lépéseket. Példa: Kutatási megrendelés leadása a Trey Research számára: A projekt meghatározása Először is összeülünk a projekt meghatározása céljából. Kutatási ajánlat elküldése Ezután értékelésre megküldjük ajánlatunkat. A kutatás elkezdése Az ajánlat elfogadása esetén összegyűjtünk egy tapasztalt csapatot, amely elvégzi a kutatást és kielemzi annak eredményét. Folyamatos támogatás biztosítása A munkakapcsolatot a jelentés elkészítése után is fenntartjuk, így ügyfeleink a legmesszebbmenőkig hasznosíthatják a kutatási eredményeket.
További információ Adja meg cége fontos személyiségeinek kapcsolati adatait. Adja meg a fontos címeket vagy webhely-információkat.