Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az állam szerepe az öko- marketingben Tátrai Miklós helyettes államtitkár március 17.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Az üzleti terv.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
DPR kommunikáció alapelvei
Kereskedelem Szakmacsoport
Versenyelemzés 8.fejezet.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Minőségmenedzsment 2. előadás
A külső környezet elemzése
CRM Customer Relationship Management –
Készítette: Magyar Orsolya
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
Előnyök és alkalmazási területek
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
E-beszerzés Bravo csoport.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Vizsga feladatok (Minta)
Minőség menedzsment 6.előadás
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
KSG MONOGRAM KFT ÉVA HÍMZŐHÁZ ALAPÍTVA: 2000 KISBÉR Kossuth Lajos u 9. Telefon, Fax:
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
1996 óta az ügyfelekért. Tevékenységünk: Külföldi folyóiratok – print / print + online Online folyóiratok Szakkönyvek, könyvsorozatok CD – ROM adatbázisok,
Az üzletek operatív működtetése
Folyamat-, illetve állapotjelentés
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
A külső környezet elemzése
9. tétel.
Lear Corporation Magyarország Kft.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
2/18/2018 Marketingterv Név.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
::: MI EZ? __________________________________
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén vállalkozói szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Ötletek mára és holnapra
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Termék vagy szolgáltatás értékesítése

Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet cége nyújt magas színvonalon. Példa: A Trey Research stratégiai marketingterveket kínál globális kapcsolatiadat-jelentésektől kezdve egészen a célzott piackutatásig.

Üzleti lehetőségek Határozza meg ügyfele igényeit és elvárásait az Ön meglátása szerint. Példa: A Contoso Kft. számos olyan új termék kutatásán és fejlesztésén dolgozik, amelyet a pénzügyi évben tervez piacra dobni. A bemutató ezen pontján: határozza meg e termékek célközönségét, vázolja, hogy mi lenne a termékek elnevezésének és pozicionálásának legjobb módja, ismertesse a versenytársakat és elemezze sikereik okát. Gondolja át a folyamatos terméktámogatás lehetőségét, amely a piacon bekövetkező változásokra adandó válaszokat megkönnyíti.

Termékeink és szolgáltatásaink Sorolja fel, hogy cége milyen termékeket és szolgáltatásokat nyújt, amelyek révén ügyfele megvalósíthatja célkitűzéseit. Példa: Különféle kutatási technológiák alkalmazásával a Trey Research az alábbi területeken nyújt támogatási szolgáltatásokat: A piacon való megjelenést segítő stratégiák Termék és márkanév bevezetése Versenyképes adatszolgáltatás Piackutatás, piaci jelentések és piackövetés

Költség-összehasonlítás Mutassa ki, hogy ügyfele milyen pénzügyi előnyökben részesül. Hasonlítsa össze saját terméke vagy szolgáltatása költségeit egy vagy több versenytársáéval. Egyéni kutatási szolgáltatásTrey Research költsége* „A” vállalat költsége* Piacra lépési elemzésXX Iparági teljesítményelemzésXX Árképzési és márkanévelemzésXX Előrejelzés és tervezésXX Előfizetéses kutatási szolgáltatásXX Piaci jelentések az ügyfél részéről érdekelt iparágban XX Kapcsolati adatok online globális adatbázisa XX * Az egyéni kutatási szolgáltatás költsége a projekt méretétől függ

Erősségeink Kutatás Hálózat Globális adatok Teljesítményfelmérés Márkanévvel kapcsolatos adatszolgáltatás Trendek Iparág és technológia Piacok Vállalatközi szolgáltatások Pénzügyek Média Géppark Kereskedelem Fogyasztási cikkek és szolgáltatások Tartós javak Elektronikai készülékek Egészségügy Élelmiszer

Adott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyei Foglalja össze a reklámozott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyeit. Példa: A piackutatásba fektetett összeg a termék sikerében megtérül! Ismerje ügyfelét Ismerje versenytársait Az időzítés: minden Figyelje a piacot és alkalmazkodjon

Következő lépések Vázolja az adott termékek vagy szolgáltatások megrendeléséhez vagy megvásárlásához szükséges következő lépéseket. Példa: Kutatási megrendelés leadása a Trey Research számára: A projekt meghatározása Először is összeülünk a projekt meghatározása céljából. Kutatási ajánlat elküldése Ezután értékelésre megküldjük ajánlatunkat. A kutatás elkezdése Az ajánlat elfogadása esetén összegyűjtünk egy tapasztalt csapatot, amely elvégzi a kutatást és kielemzi annak eredményét. Folyamatos támogatás biztosítása A munkakapcsolatot a jelentés elkészítése után is fenntartjuk, így ügyfeleink a legmesszebbmenőkig hasznosíthatják a kutatási eredményeket.

További információ Adja meg cége fontos személyiségeinek kapcsolati adatait. Adja meg a fontos címeket vagy webhely-információkat.