Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
DPR kommunikáció alapelvei
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Keresőmarketing stratégiák
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Marketingkommunikáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
REMARKETING STRATÉGIÁK
A QR kódok használata marketingben és elektronikus ügyvitelben KOVÁCS BLANKA MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSMENT SZABADKA 2014.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Társadalom bevonás stratégia és módszertan Ereifej Laurice vizes élőhelyek programvezető Siófok, november for a living planet© ÖKO ZRt. vezette.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Az API Design és Management evolúciója
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban

Digital Signage megoldások Az utóbbi évek nagy szakmai konferenciáin (Euroshop / Düsseldorf 2011; Integrated Systems Europe / Amsterdam 2013 / FESPA / London 2013 / Marketing Week / London 2013 Innováció = Digital Signage.

Mi a siker titka?

Működhet ez a gyógyszeriparban is?

Pharmacy Health Network – Kanadában patikában kialakított digital signage lánc, 3000 téma, aktualizált / rendszeresen frissülő tartalom! Nagyon pozitív gyakorlat mind a felhasználók / vásárlók, mind pedig a hirdetők részéről. Egyes hirdetők 15 % - ról37 % ROI értékre növekedtek. Medicine Shoppe Canada – 90 patikában alkalmazzák, hozzáadott érték az egészségügyi információs tartalom, felhasználóbarát és költséghatékony megoldás.

Ellenérvek: Drága… Itthon ez még nem kell… A válság miatt nem aktuális… A vásárlók úgysem tudják használni…

A jövő vásárlója már megszületett! Versenyfutás az idővel! Mennyire hozza majd őt lázba egy hagyományos POS?

Fontos, hogy tervezéskor jó néhány kérdés tisztázódjon a marketinges fejében, és a rendszerben meglássa a kreativitást folyamatos változás lehetőségét (tartalmak / funkciók) komplexitást kompatibilitást aktualizálhatóság Nem egy passzív eszköz! A lehetőségek végtelen tárháza.

I.Tartalom – mitől lesz hasznos és érdekes, ugyanakkor hogyan szolgálja majd az értékesítési célokat? II. Interaktivitás - hogyan tudom majd aktívvá tenni, bevonni a vásárlókat?

Országos kampány „gombnyomásra” Digitális üzenetek központi irányításból Gyors, hatékony, testreszabott, aktualizálható üzenetek!

Akár egy helyszínre is alkalmazható kommunikációs üzenet Hatékony szegmentáció és targetálás földrajzi egységenként.

Tartalom frissítése napszak szerint Időbeli ütemezéssel tervezett kommunikáció lehetősége

Évszakokhoz vagy időjárási viszonyokhoz köthető kommunikáció.

Tartalommenedzsment A digital signage lelke Mini internet? Megteremthető pl. egy gyógyszergyártó cég teljes „univerzuma”, az általa megoldást nyújtó területek mindegyike bemutatható, navigálhatjuk ügyfelünket! Hasznos tartalom = érték! Pl.: Kutatási eredmények, statisztikák, életmód, kulináris, betegek visszajelzései, tapasztalatai, orvos válaszol, egy – egy tünetcsoport vagy betegség körbejárása, stb. Egyoldalú vagy interaktív? Hogyan vonja be a vásárlókat? Pl.: Vevői visszajelzések, on-line kérdőívek, on-line felmérések, játékok lehetősége, érintőképernyős megoldások, nyomtathatóság!

Helyi CSR akciók lehetősége! Helyi vásárlók „bevonása” helyi jó célok érdekében = elköteleződés. RSS feed, QR kód, Twitter, Facebook – kapcsolódás lehetősége. Hagyományos POS eszközök kiegészítésül szolgálhatnak a digital signage eszköz mellé.

III. Design - nem elég egy LCD kijelzőt kirakni, ha már POS akkor ne feledkezzünk meg a céges arculat fontosságáról sem! Interaktivitásra serkentsen az eszközünk!

Innovatív Gyors – POS eszközök tervezésének, gyártásának ideje vs. Digitális tartalom előállításának ideje Terjesztés = egy gombnyomásra, nincs szállítás, helyi humánerőforrás Környezetkímélő megoldás Aktualizálható, gyorsan változtatható üzenetek Akár a kétoldalú kommunikáció is megvalósítható vele Tökéletes célzást biztosít a célcsoporton belül Hatékonyság Összhangban cége arculatával, ill. az ATL és egyéb BTL megoldásokkal Mérhetőség – tesztelhető a marketing üzenetek hatékonysága (szoftveres háttér garantálja – ez a fajta mérhetőség egyetlen „hagyományos” POS esetében nem áll fenn. GO DIGITAL!

Köszönöm a figyelmet! Ha Ön is elindulna a digitális sztrádán: Varga Kornélia Marketing & PR Manager BÉFLEX Zrt.