A TEHETSÉGGONDOZÁS ÉPÍTÉSÉNEK IDEJE "és adtam minden értelmesnek szívébe bölcsességet, hogy elkészítsék mind azt, amit néked megparancsoltam." (2 Mózes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Tehetségpont - Akkreditációs eljárás Előadók: Dr. Mező Ferenc Szántó Judit
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Nemzeti Tehetség Programról Budapest, március 24. Dr. Szvathné Dr. Szalay Márta mb. tudományos és szakmai főigazgató-helyettes.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Országos Cigánymisszió „Amit tehát szeretnétek, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is ugyanazt cselekedjétek velük.” Mt
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow Bőcs, január 20.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
szakmai referens, országos versenyszervező
Szülői választmány 2016.okt.18.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
A kiegyezés Az 1867-ben I.Ferenc József és a magyar politikai vezetők között született megállapodások összefoglaló neve.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Lehetőségek, tervek… JÖVŐKÉP.
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
Tehetségelméletek elméleti alapok a tehetséggondozáshoz.
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Lorem ipsum.
Főnix – me MEGÚJULÓ EGYETEM – FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉSEK A FELSŐOKTATÁS MINŐSÉGÉNEK ÉS HOZZÁFÉRHETŐSÉGÉNEK EGYÜTTES JAVÍTÁSA ÉRDEKÉBEN EFOP
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Társadalmi integráció kistelepüléseken
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
ÁLDOZATOK VILÁGNAPJA Február 22.
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Pályázati lehetőségek
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

A TEHETSÉGGONDOZÁS ÉPÍTÉSÉNEK IDEJE "és adtam minden értelmesnek szívébe bölcsességet, hogy elkészítsék mind azt, amit néked megparancsoltam." (2 Mózes 31, 6)

A Tehetség fogalma többféle módon értelmezhető : 1. Kiemelkedő képesség 2. Rendkívüli kreativitás 3. Sikeres önmegvalósítás 4. Mindenki tehetséges valamiben

Hol tartunk most?

Hova akarunk eljutni?

A TÁMOP pályázat segítségével: - A Református EGYMI kidolgozta a tehetségazonosítás protokollját, amit az intézményekben elkezdtek már meghonosítani, - Létrejött az Országos Református Tehetségsegítő Tanács, valamint 4 egyházkerületi tanács Miskolcon, Debrecenben, Kecskeméten, Pápán, - született 9 gazdagító program az oktatási intézményeknek illetve Sarka Ferenc vezetésével elkészült a következő évekre kidolgozott református tehetségstratégia

Milyen feladatok várnak ránk a következő években?

Köszönöm a figyelmet! Elérhetőségeim: Horgos Vilmos telefonszám: +36(30) 611 – com