Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A magyar LLG Tanács ülése
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
HHR.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Felhasználóképzés a kórházban
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Érettségi tájékoztató 2019
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig

Iskolánk elhelyezkedése Északi szélesség: 47°29'57.74"N Keleti hosszúság: 18° 2'16.50"E Győrtől 38 km-re DK Székesfehérvártól ÉNy-ra 48 km-re található A Bakony-alja egyetlen szakképzési intézménye

A kisbéri Bánki Donát Szakképző Iskola MÉCS tagjai: Horváth Zoltán Kállai Ferenc Kovácsné Szecső Tímea Peresztegi László Szőke László

A MÉCS eddigi tevékenységei: Megalakulás SZMSZ létrehozása Egyénre szóló megbízó levelek kiadása Munkaterv elkészítése Kompetencia felmérés Kompetencia feladatsor értékelése Továbbképzés - Tata Magatartás- szorgalomjegyek egységes rendszerré tétele

Megalakulás szeptember 11.

MÉCS továbbképzések, központi tájékoztatás Budapest, áprilisa Budapest szeptembere Budapest, októbere Tata novembere 2-2 fő Új mérőmódszerek megismerése Feladatlap szerkesztés tanfolyam

Országos kompetencia felmérés Előkészületek: Budapest VIII. ker, Szeptember 13. Feladatsorok átvétele Lebonyolítás: Szeptember –Ügyeletes tanárok kijelölése –Feladatlapok másolása –Feladatlapok kiosztása –A megírást követően a feladatlapok visszaszedése

Feladatlapok kijavítása: Szeptember 20 – október 2. –Javítókulcs letöltése a megadott webcímről –Feladatlapok kijavítása –Az adatok számítógépre vitele –Eredmények elküldése a „központnak” –Feladatlapok elküldése a szakértőnek –Feladatlapok kiértékelése –Tantestülettel való ismertetés –A diákok, szülők tájékoztatása Országos kompetencia felmérés kijavítása

A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei Feladatok értelmezése az országos mérési eredményeknek megfelel, de önálló vélemény alkotásra és végrehajtásra nagyon kis százalékban képes. Nem tudnak a tanulók komplexen gondolkodni. Az élethez szükséges napi feladatokat nem képes összhangba hozni.

A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei – folytatás Logikai sorrend kialakítására nem képes Tájékozódási készség hiánya Tájékozottsági képesség részleges hiánya Koncentráció tartó képesség hiánya Motiválatlanság

9. Évfolyamon Projekt órák, projekt napok Első proketnap az SNI-s osztályban Az éltető víz (38) tanbox feldolgozása, értékelése Kakusziné Körtvélyesi Anikó projektórájának megtekintése, megbeszélése, értékelése Háztartásunk anyagai című (18) tanbox feldolgozása, értékelése Ünnepek, szokások (20) tanbox feldolgozása, értékelése (március 15.) Étkezés, vendéglátás (32) tanbox feldolgozása, értékelése folyamatban

Projekt órák, projekt napok Berendezzük a termet Szakmák világa Készülődés karácsonyra Ismerkedés egy új technikával ( Fonalgrafika) Szőjünk terítőt Kössünk sálat Boszorkány Víz Ilyenek vagyunk Szakma választás

A 9. évfolyamban végzett kompetencia mérés eredményei utáni koncepciók Különböző ügyintézési minták projektszerű feldolgozása – képességek fejlesztése A tantorony eszközeinek felhasználása és alkalmazása projektoktatás keretében a felmerülő hiányosságok pótlására. Együttgondolkodás, együtt cselekvés erősítése a csoportmunkákon keresztül.

Projekt napok megvalósítása az órarendben Hetente szerdai napok Órák átcsúszhatnak akár a következő tanítási napra is Esetenként ideiglenes óracserét vonhat maga után - projektfüggő

A magatartás és szorgalomjegy értékelési rendszerének kidolgozása február 5 – március közepe A meglévő, korábbi értékelő rendszer átdolgozása –Tantestületnek vázlat kiosztás –Tantestület véleményezi új elemekkel hozzájárul –Tantestület véleményének összegzése –A MÉCS az összegzést, a vezetőség és a DT elé tárja –véleményüket elkéri –Nevelőtestületi értekezlet összehívása - elfogadás

A MÉCS további tervei a 2006/2007 tanévre A tanulói kompetencia fejlesztéshez tantárgyanként, témakörönként feladatok kidolgozása, feladatkosár készítése

Távolabbi célkitűzések, tervek 2008/2011 között Évközi mérések kialakítása tantárgyanként Más iskolák mérési módszereinek megismerése, adoptálása Szakmai tantárgyak feladat fejlesztése Felkészülés a szakiskolai tanulók bemeneti mérési rendszerének kidolgozására Kimeneti mérés eszközeinek és módszerének kidolgozása Utókövető rendszer kidolgozása

Távolabbi célkitűzések, tervek 2008/2011 között – folytatás Értékelési rendszerünk folyamatos karbantartása

Köszönöm megtisztelő figyelmüket és türelmüket