Magyar Média Konferencia 2011. December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
IKT = információs és kommunikációs technológia
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Digitális világ A digitális reklám
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
A direkt marketing fogalma
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
A kábeltelevízió jövője,
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Marketingkommunikáció
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.
Sponsorare necesse est
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Kinek hogyan segíthet? Motivációs üzenetek a társadalom különböző szegmensei számára.
Megszorítások, reformok, versenyképesség – Magyarország 2006.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Többképernyős médiatervezés Humbug vagy valóság? TV-Web-Mobil – „3 Képernyő 1 üzlet” konferencia Budapest, június Bp., Lajos u. 80 |
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
az Akasztói Szikiponty
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
8. tétel.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Országos tanácsadási konferencia
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Magyar Média Konferencia December 8

Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság kénytelen minden lehetséges helyen csökkenteni a kiadásait Az ár egyre fontosabb szempont lesz, egyre kisebb árkülönbség miatt szolgáltatót váltanak A fenti helyzet általában az alacsonyabb áron szolgáltatóknak kedvez TV piacon megtartás Internet piacon csábítás Profitcsökkentő tétel 2

Lehetne költségcsökkentéssel reagálni a piaci körülményekre… egyszerűsíteni a termékeket, kevesebbet vagy egyáltalán nem költeni médiában… 3

A válságban is kell a szórakozás! 4 Forrás: AdAge Research Az otthoni tévézés és internetezés „válságbarát” szórakozási forma, amely átveszi a drágább, otthonon kívüli programok helyét Digitális tévézés „Addiktív” termékek – aki hozzászokott a gyors internethez és a tekerős tévéhez, nehezen mond le róla

Amíg vizet üvegben, el lehet adni, addig igenis számít a márka! 5

Tudatos márkaépítés ATL Online/Közösségi jelenlét 6

Paid, owned, earned media Forrás: mashable.com 7

ATL – Paid media Nem lehet nem jelen lenni Pontosan célzott, szegmentált kommunikációs stratégia: oda menjünk, ahol a célcsoportunk van A hatékonyság most még fontosabb: –Integrált jelenlét –Mérhetőség 8

ATL Paid Media TV Számunkra a legfontosabb eszköz, hiszen az egyik fő szolgáltatásunk a digitális tv Tévézni soha nem volt még ilyen jó! Kábelcsatornák nézettsége folyamatosan nő: jobb szegmentálást tesz lehetővé A médiatörvény új lehetőségei közül számunkra érdekesek: –Termékelhelyezés –Virtuális reklám 9

ATL Paid Media Más médiák Az OOH továbbra is fontos számunkra, mert ezt az eszközt tudjuk területileg a legjobban célozni A rádiót eddig főleg promóciós jelleggel használtuk, de integrált megoldások részeként is jól működhet Jövőre újra nyitunk a sajtó felé, egyes jól meghatározott célcsoportok esetében – online/tablet verziókkal integráltan 10

Owned media Közösségi jelenlét Facebook, Twitter, Google+ Választott stratégia: TARTALOM Releváns szolgáltatás a középpontban: távrögzítő Hiteles szóvívő: Sixx Érdekes, egyedi tartalom 11

12

Earned media Termék PR Közösségi média jelenlét Random acts of kindness – jövőre fontos lesz! 13

Köszönöm a figyelmet! 14