A TISZK szerepe és feladata a szakképzés megújításában A Képző Központ feladata Szenner Károly Szakképzés a jövő szolgálatában 2006.11.15 HEFOP-4.1.1.-P-2004-10-0031/1.0.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
1 HEFOP P /1.0 Térségi Integrált Szakképző Központ létrehozása a szakképzés hatékonyságának növelése érdekében HEFOP
A év értékelése és a év újdonságai
Önkormányzatok épületenergetikai beruházásai pályázati forrásból!
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
FITLIFE BAY Fitness és Mozgásközpont
Barcsák Marianna KPSZTI
Részekre bontás tilalma
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Dr. Kovács László Főtitkár
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Gyakorlati megvalósítása
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Magyar Tudományos Művek Tára
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Egészségügyi közbeszerzések
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
M4 metróvonal beüzemelési folyamatai
A program általános célja
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
AKG Alföldi Kohászati és Gépipari
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Új pályainformációs eszközök - filmek
14. VILÁGGAZDASÁG.
Pályaválasztási tájékoztató
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Köszöntjük kedves vendégeinket!
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Az innovációs célú beszerzések gyakorlata
Energetikai Intézkedési tervek végrehajtása
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Környezetgazdaságtan 6. előadás A környezeti szabályozás eszközei
Előadás másolata:

A TISZK szerepe és feladata a szakképzés megújításában A Képző Központ feladata Szenner Károly Szakképzés a jövő szolgálatában HEFOP P /1.0

1. A Szakképző Központ feladata - Korszerű infrastruktúra biztosítása a térség gazdasága számára -Új típusú,moduláris,gyakorlatorientált képzéshez szükséges bázishely kiépítése *Csúcstechnológiák letelepítése *Megújuló energiaforrások felhasználásának oktatása *Pályaorientáció *Új kommunikációs és információs technológiák kiépítése *Többfunkciós oktatótermek létrehozása *Akadálymentesített környezet biztosítása HEFOP P /1.0

2. PANNON-TISZK partneriskoláinak összetételéből adódó sajátosságok HEFOP P / Fenntartók szerint –PMJV Önkormányzata –BM Önkormányzat –MIOK 2.2 Iskolatípus szerint –Gimnázium –Szakközépiskola –Szakiskola

2.3 Szakképzési terület szerint –Műszaki képzés Gépészet Elektronika Gépjárműtechnika Informatika –Közgazdasági szakok –Kereskedelem- vendéglátás- marketing HEFOP P /1.0

3. A Szakképző Központ helyszíne. A Zipernowsky K. Műszaki Szakközépiskola tanműhely1826 m 2 -én HEFOP P /1.0

4. Modern technológiák biztosítása. 4.1 Számítógéppel Integrált Gyártó rendszer (CIMflex) –Állomások: FMS1. rugalmas gyártócella CNC maróval, kiszolgáló robottal. FMS2. rugalmas gyártócella CNC esztergával, kiszolgáló robottal. Pneumatikus manipulátor rendszer, anyagtovábbítási és ellenőrzési funkcióval Hidraulikus megmunkáló rendszer (elektro-hidraulika) Hegesztőállomás kiszolgáló robottal, különböző eljárásokkal (MÍG/MAG eljárásra) Összeszerelő és minőségellenőrző állomás robottal Automatikus raktározási rendszer, magasraktár kiépítéssel, robottal Bar - kód olvasó rendszerrel HEFOP P /1.0

4.1.1 CIMflex labor HEFOP P /1.0

4.2 OpenCIM szimulációs rendszer HEFOP P /1.0

4.3 CNC műhely FMS rendszerbe állítva Esztergák Marógépek Robotok HEFOP P /1.0

4.4 Anyagvizsgáló laboratórium és technológia laboratórium HEFOP P /1.0 Szakítógépek Anyagvizsgáló és mérőmikroszkópok Vágó és csiszológép Beágyazó gép

HEFOP P / CNC megmunkáló központok –Horizontális CNC esztergagép (megmunkáló központ) –Vertikális CNC marógép (megmunkáló központ)

5.Hagyományos technológiák 5.1 Vegyes forgácsolóműhely Forgácsológépek –Esztergák –Marógépek –Vésőgép –Gyalugépek –Köszörűgépek HEFOP P /1.0

5.2 Hagyományos „lakatosipari műhelyek ” Előkészítő műhely –Plazmavágó és –Lángvágó szekátor berendezések Központi gázellátású és füstelszívású hegesztőműhelyek –Lánghegesztő –Ívhegesztő –Védőgázas hegesztő műhelyek

6. Pályaorientációs oktatórendszer 16 szakma specialitását bemutató rendszer –Szélenergia hasznosítás –Nap és vízenergia hasznosítás –Mechanika alapjai –Napenergia hasznosítás –Elektronika alapjai –Távközléstechnika –Folyamatszabályozás –Szállítószalag és érzékelők –Robotika alapjai –Számítógépes raktárrendszer –CNC marógép –CNC esztergagép –Közgazdaságtani szoftverek HEFOP P /1.0

6.1 A pályaorientációs terem HEFOP P /1.0

7. Informatikai, kommunikációs oktatótermek Kommunikációs terem Multimédiás helység Egységes számítógépes hálózat (Kommunális helységek és öltözők) HEFOP P /1.0

8.Tapasztalatok a Pályázat megvalósítsa során 8.1.Kockázati tényezők: a pályázat és az elnyert pályázat koherenciája szerződés aláírásának elhúzódásából adódó problémák a hosszú futamidő és az eszközök paraméterei közötti ellentmondás az adminisztráció bürokratikus volta,lassúsága jogszabályi háttér hiánya kérdésehosszú távú fenntarthatóság,működtetés kérdése HEFOP P /1.0

8.2 A Projekt megvalósításának biztosítékai: elkötelezett profi menedzsment Partner intézmények aktív közreműködése stabil fenntartói háttér állandó innováció profi,hiteles tanácsadó testület folyamatos konzultáció a gazdasági környezettel HEFOP P /1.0

Köszönöm a figyelmet! Szenner Károly Intézményvezető HEFOP P /1.0