Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe 93 063 km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Advertisements

TREASUREHUNT project made by: Márton Demény, Kata Nagy, Kolos Ruszthi, Áron Erős and Tamara Balogh Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
ANGOL NYELVTANULÁS A KÖZTÉREN PROJECT
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
BGeSzC Magyar Hajózási Szakközépiskolája és Szakiskolája.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
Városi Könyvtár Nagykáta Előadja: Urbán Erzsébet igazgató.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
A magyar LLG Tanács ülése
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az autentikus szövegek szerepe a szaktárgyi órákon
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Lovagi Játékok projekt
Projektmunka Földrajzolok
A program általános célja
PETŐFI KÖLTÉSZETÉNEK ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI
Geréby-Kúria október 28-29
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Equality and solidarity in school practice
Az Animációkészítés lehetőségei az óvodában, iskolában
Készítette: Boros Bence
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
125 éve a szakoktatás szolgálatában
DARUS.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Programjaink fizikából a es tanévben
Informatikai eszközök a földrajzórán
Halvándorlás világnapja
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
KRÉTA-ESL Bemutató.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Microsoft eszközpályázat
Hogyan készítsünk előadást?
Public relation at our school
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar. Jó napot! Jó estét! Jó éjszakát! Jó reggelt! Viszontlátásra! Szia!

WELCOME TO HUNGARY GOOD MORNING HI HELLO GOOD AFTERNOON GOOD EVENING GOOD NIGHT CHEERS SEE YOU THE AREA OF HUNGARY IS 93,000 SQUARE KILOMETRES. HUNGARY HAS A POPULATION OF ABOUT 10 MILLION. YOU CAN PAY BY HUNGARIAN FORINTS. PEOPLE SPEAK HUNGARIAN.

Országunk képekben Lakóhelyünk: Budapest Iskolánk Comenius projekt munkái A közös munka öröme

OUR COUNTRY IN PICTURES BUDAPEST OUR SCHOOL COMENIUS PROJECT WORK PLEASURE OF COLLECTIVE WORK

This is our scool.

A Váci Utcai Ének-Zenei Általános Iskola 1056 Budapest, Váci u. 43. Iskolánk Budapest belvárosában található. A 4 emeletes épület több mint 100 éves. A 8 évfolyamos általános iskola 50 éve működik. 488 diák tanul, 54 pedagógus irányításával. A gyerekek emelt szinten sajátítják el az ének-zenét, az angolt és az informatikát. Kollégáink a tanárjelöltek felkészítésének gyakorlati képzést vállalták. Iskolánkra a szeretetteljes és családias hangulat jellemző. A 8. osztály után a gyerekek 85 %-a gimnáziumban, 13 % szakközépiskolában, 2 % szakiskolában tanul tovább.

VÁCI UTCAI ÉNEK-ZENEI ÁLTALÁNOS ISKOLA 43 VÁCI STREET, BUDAPEST 1056 Our school is situated in the city centre. The four-storey building is more than 100 years old. It has been an 8 grade primary school for over more than 50 years. There are 488 students and 54 teachers. There are classes specialized in music, English and computer studies. Our colleagues take part in training student teachers. Loving and family atmosphere characterize the institution. 85 % of our students can continue their studies in secondary grammar schools, 13 % in vocational and 2% in technical or trade schools.

t

We often have our celebrations in the cosy staircase.

BUDAPEST

Lánchíd Erzsébet híd Szabadság híd Árpád híd Északi-összeköt ő vasúti híd Déli-összeköt ő vasúti híd Pet ő fi híd Margit híd Lágymányosi híd Bridges in Budapest

Mit kaptunk?  A közös nyelv /angol/ gyakorlásának lehetőségét.  Az elkészült munkák sikeres bemutatásának lehetőségét.  A közös munka örömét.  Európa más országainak megismerését.  Baráti kapcsolatok kialakulását.  Módszertani kultúránk és képzőművészeti technikák bővülését.  A tanulók alkotásainak segítségével bemutatjuk az adott ország művészeti kultúráját.

We got: The possibility of practising English. The possibility of showing our students’ creativity through preparing pieces of fine art or plastic arts inspired by historically and culturally important and exciting places, buildings and objects in our country. The pleasure of working together with colleagues and students from different countries. The possibility of meeting cultures. Friends. For the teachers the project provided an opportunity to obtain experience about the system of education and methodology of the countries where the project is taking place.

Mit adtunk?  Bemutattuk Magyarországot, Budapestet, iskolánkat.  Bemutattuk a tanulók által készített munkákat.  Közös kiállítást szerveztünk.  Módszertani és technikai ötleteket adtunk.  Web lapot hoztunk létre.  Készítettünk egy memória játékot.

We gave: Students increased their knowledge of their own culture, and at the same time became familiar with the culture of the other participants. We organized exhibitions. We created a website. We also prepared a memory game.

A projekt utóélete  Az elkészített alkotások felhasználhatók lesznek tanítási órákon.  A kapcsolatok újabb közös lehetőségeket kínálnak.  A közös munkában résztvevő tanárok tapasztalataikat továbbadják, újabb projekteket dolgoznak ki.

The influence of the project: The project contributed to the development of the dimensions of European Education. The partnership also worked as a if it were a kind of in-service training. Teachers taking part in the project share their experiences and launch new projects.