1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Miről írj a blogodon úgy, hogy az pénzt is termeljen? [Téma ötletek + Esettanulmány]

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
Forrás: Infografika Forrás:
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
avagy a titkos napló titkai
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Teljesítménynövelés idő-és önmenedzseléssel
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
OLDALSZERKEZET ELEMEK 1. A TAG A header taggel fejléc adható meg. Ez a rész tartalmaz bevezető információt a weboldalról vagy annak egy részéről (pl..)
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Hogyan hárítsuk el a tolakodó pasikat?
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
megbízása a jó megoldás?
Ezek a stratégia elemek sorban
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Így ismerd meg a vevőt jól!
Az én YouTube csatornám
Ezek a stratégia elemek sorban
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
5 tipp a munka egyszerűsítésére
Webes tartalmak digitális megőrzése
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Minta prezentáció a régió és területfejlesztés kurzushoz
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Miről írj a blogodon úgy, hogy az pénzt is termeljen? [Téma ötletek + Esettanulmány]

2 Ezek a stratégia elemek sorban Néhány fontos gondolat, mielőtt beleugranál a blogcikkeid megírásába A MAI MENETREND: témaötlet, ami garantálja, hogy búcsút inthetsz a fejvakargatásnak írás előtt ÉS egyben fenntartja egész évben a figyelmet a listádon! 3. Mi az a taktikai húzás, amivel úgy kereshetsz egyszerre pénzt, hogy hasznos tartalom igénye a meglévő listádnak, követőtáborodnak INSTANT ki van elégítve? (Kellemes a hasznossal, ugye?!) 4. Esettanulmány: így keres pénzt a blogcikked a saját listádból ÉS teljesen ismeretlen látogatókból!

Hogyan kezdd el az üzleti blogod? Célközönség TémakutatásForgalomterelésNem blog, magazin Arról írj, ami a célközönséged érdekli. Hozz létre egy saját médiumot, ami ÉRTÉKES tartalmat ad, ezért visszajárnak. Kiknek akarsz írni? Mi érdekli őket, hol laknak, mennyi idősek, mennyit keresnek? Gondold végig, hogy milyen forrásokból érdemes forgalmat terelned a blogodra. Google, Facebook, saját lista, stb. Keress érdekes témákat. Kövesd a hazai és külföldi „konkurenseket”, szakmai sajtót, és figyeld az emberek véleményét. (+Google)

7 forrás, ahonnan könnyen szerezhetsz téma ötleteket Nagyon elhanyagolt, pedig az egyik legjobb eszköz: gyűjtés és rendszerezés PINTEREST Főleg külföldi sajtót lehet vele gyorsan átlátni. TWITTER Hasznos hírlevelekre érdemes feliratkozni. Egy-egy jó tipp máris egy blogcikk ötlet. (fejsd ki bővebben!) HÍRLEVELEK Mire kíváncsi a célközönséged? Milyen kérdéseik vannak? Mik a félreértések? GYAKORIKERDÉSEK, REDDIT Rengeteg téma hever az asztalon: külföldi és hazai blogok is akadnak. BLOGOK Kövess hasonló oldalakat, és nézd meg, melyik bejegyzéseik kapták a legtöbb aktivitást. FACEBOOK Kulcsszókereső, automatikus keresés javaslatok, Google Trends, Google Alerts GOOGLE

Konkrét blogcikk ötletek 1 Mi az, amit sokan félreértenek? Mik azok a „városi legendák”, amik érdekesek, és meg tudod cáfolni? Tévhitek az iparágaddal kapcsolatban 2 Biztosan van olyan ami kapcsolódik a vállalkozásodhoz, de mindenki maga csinálja otthon. Készíts hozzá leírást! Hogyan „készíts el valamit?” 3 Bontsd le a fő célt részcélokra! Mutasd meg egy-egy cikkben, hogyan tudják ezeket elérni. Hogyan „érhetsz el egy célt?” 4 Milyen problémák jelennek meg az iparágadban? Mi nyomasztja az átlag ügyfeled? Hogyan tud megszabadulni ettől? Hogyan „szabadulhatsz meg egy problémától?”

6 Mik a gyakori hibák termékválasztás, boltválasztás, otthoni kivitelezés során? Nevezd nevén a célcsoportot, problémakört! X hiba, amit elkövetnek 8 Az egyik leghatékonyabb módszer, hogy bizonyítsd, amit árulsz működik. Valójában egy jól kidolgozott ügyfélvélemény. Esettanulmány 5 Gyűjtsd össze a legnépszerűbb cikkeidet az elmúlt tetszőleges időszakból, és csinálj egy válogatást belőlük. A legjobb cikkek válogatás 7 Történt valami felkavaró az iparágadban? Valaki túllőtt a célon? Írj neki egy nyílt levelet, amiben megvilágítod a Te iparágad / követőid szemszögéből a történteket. Nyílt levél

9 Engedj olykor betekintést a kulisszák mögé. Legyen ebben is hasznos tartalom, legyen érdekes, lehet személyes is. Kulisszatitkok bemutatása 1010 Az egyik leginkább virális poszt ötlet. Keress valami aktuális témát, és nézd meg, hogyan tudsz hozzá kapcsolódni. (Index logó mellett aktuális témák: Rio, Elnökválasztás) Általános aktualitásokhoz kapcsolódó 1 iOS vagy Android? Samsung vagy LG? LED vagy plazma Tv? Egyrészt sokan kereshetnek is erre, másrészt bizalmat épít. Összehasonlítás / megversenyeztetés 1212 Miért nézik az iPhone szétturmixolós videókat? Csökkentsd a kockázatukat, vedd meg, próbáld ki, akár zúzd is szét. Teszteld le, amit a piacod nem mer!

1313 Milyen rossz megoldásokkal találkozol? Mi a hibája ezeknek a megoldásoknak, és mit jelentenek hosszú távon? Hogyan NE… 1414 Biztosan van olyan ami kapcsolódik a vállalkozásodhoz, de mindenki maga csinálja otthon. Készíts hozzá leírást! Hogyan „készíts el valamit?” 1515 Feltételezz valamit, ami megtörténhet. Vedd sorra, hogy mi történne, kérdezd meg az olvasókat is. Legyen izgalmas a kérdés. Mi lenne, ha… 1616 Min dolgoztok? Milyen új fejlesztés lát hamarosan napvilágot? Mivel rukkoltatok elő? Ez miért lesz jó az olvasónak? Lehet személyes + fotók! A cégeddel kapcsolatos történeten

1717 Mutass be az elejétől a végéig egy folyamatot. Részletezd, és hivatkozz rá később. Teljes útmutató 1919 Definiáld le az iparágad szakszavait. Bármit, amivel az átlag ember nincs tisztában. Írd meg, hogy miért fontos! Mi micsoda, és érdemes-e foglalkozni vele? 2121 Amíg nem csinálunk valamit, addig csak elképzeléseink vannak a folyamatról. Ezek vagy jók, vagy nem. Vezesd végig! Egy folyamat bemutatása lépésről lépésre 2323 Az emberek imádják a listákat. Minél több, annál jobb. Legyen páratlan a szám. Konkrét rész téma legyen. [+fűszer a címsorba: A 9. – ről mindig elfeledkezünk!] 13 tipp, amivel… (kívánatos cél) 1818 Egy témával kapcsolatos kérdések. Ne legyen mindenféle, mert a cím nem lesz elég specifikus. Gyakori kérdések / Ti kérdeztétek 2020 Sokan a probléma első fázisában maguk akarják megoldani a problémát. Legyél nagyon segítőkész, részletes, ne mondd, hogy úgysem tudja megcsinálni, de érződhet. Csinálj valamit „házilag” 2 Olykor számolj be iparági változásokról, mondd el a híreket! Mutasd meg, hogy ez miként hat a mindennapi életükre. Mi történt az iparágadban? 2424 Bármi ami tudományos kutatás és az iparágaddal kapcsolatos, érdemes a megosztásra. Ebből látják, hogy követed a szakmát, és naprakész adataid vannak. Statisztikák, adatok, kutatások

Legyél változatos: használj különböző formátumokat! A tartalomtípusok váltogatásával megtöbbszörözheted a változatosságot! 1.Szöveges, hagyományos cikk 2.Beágyazott videó (alatta szövegesen is) 3.Képes 4.Infografika 5.Grafikonok (interaktív - Infogram) 6.Power point prezentáció (Scribd) 7.Kalkulátor (excel) 8.Kérdőív, kutatás, „véleményposzt” 9.Live videók 9 ötlet tartalomtípusokra:

Mi az a taktikai húzás, amivel pénzt keres neked a blogod? 11

Így néz ki élőben + 1 alsó sávvval 12 Folyamatosan Gördül lefele Folyamatosan Gördül lefele

Így néz ki élőben rákattintás után 13

Nézd meg élőben ismered-kkv-marketing-alapjait/

Milyen eredményt hozott ez a megoldás HIDEG látogatókkal? 15 10% megadta az címét az 1 Ft-os könyvért 50% meg is rendelte az 1 Ft-os könyvet

További példa 16 Hogyan működik ugyanez a Gerilla Önéletrajz Műhelynél?

KÖSZ A FIGYELMET! 17 Van kérdésed? Tedd fel kommentben!