Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014"— Előadás másolata:

1 OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ

2 A KÉRDŐÍV 207 kitöltött kérdőív Nem reprezentatív
Nagyon sok hiba, pontatlanság Nem megbízható eredmények Tendenciák kiolvashatók Olvasói ötletek a végén

3 Minden korosztály képviselve volt
A kérdőívet kitöltők 69%-a nő

4 Korcsoport szerinti elemzés
Naponta látogatók többsége 20 év alatti Heti látogatóink többsége 20 év alatti vagy 61 év feletti Havi rendszerességgel főleg a évesek és a 61 év felettiek jönnek

5

6 Részlegek használata Átlagosan 4 részlegünket, szolgáltatásunkat használják Legtöbben a ruhatárat, mosdókat használják Felnőtt könyvtár 70% Regisztráció 66% Gyermekkönyvtár 53% Folyóirat olvasó 37% Olvasóterem 30% (!) MásArc 12% Infohíd 8% Gödöllő Gyűjtemény 7%

7 Online és digitális szolgáltatásaink használata
Az olvasók többsége semmilyen e-szolgáltatásunkat nem ismeri, nem használja Átlagosan 1 e-szolgáltatást neveztek meg Legnépszerűbb, legismertebb: Online katalógus Online hosszabbítás Online előjegyzés Wifi Elektronikus hírlevél A többit csak egy-két olvasó ismerte.

8 Online és digitális szolgáltatásaink használata korcsoport szerint
14 év alatt és 61 év felett alig használják Online katalógusunkat a többi korcsoport vegyesen (21-50) Előjegyzés: évesekre jellemző Hosszabbítás: 15-50 Elektronikus hírlevél: 31-50 Wifi: 30 év alatt Elégedettség: 2-3 fő teljesen elégedetlen Legjobb eredményt az online hosszabbítás kapta. Legrosszabb eredményt az epadlás blog, a digitális folyóirat és a Gödöllő Wiki kapta.

9 Elégedettség könyvtárunkkal általánosságban
Legjobbnak értékelt területek: tisztaság, fűtés, klíma, épület megközelíthetősége Legkedvezőtlenebb tényezők: nyitva tartás, polcfeliratok, eligazító táblák, értesítések a könyvtári hírekről. Nyitva tartás: 30 év felett mindenki elégedett, 20 év alattiak az elégedetlenek. Ők azok, akik leginkább naponta járnak hozzánk. Értesítés: itt is leginkább a 20 év alattiak elégedetlenek.

10 Olvasói elégedettség részlegenként
A legtöbb hiba itt adódott. Sokan el sem olvasták. Kétféle grafikon, egymásnak inversei. A legrosszabb értékek is 3,49 átlagot jelentenek a négyes skálán. Fejlesztendő területekről érdemes beszélni

11 A gyűjtemény állapota, elhasználtsága
kapta a legrosszabb értékeket. Utána következik a gyűjtemény összetétele és az eligazodás a részlegekben Udvariasság és szakmai felkészültség legrosszabb  a regisztráción (3,84 és 3,88) Gyorsaság legrosszabb a felnőtt és gyerekkönyvtárban, regisztráción és a Cserkészben Egyéni igények teljesítése legrosszabb a ruhatárban és olvasóteremben Gyűjtemény összetétele legrosszabb a felnőttben és folyóirat-olvasóban Eligazodás legrosszabb: felnőttben, MásArcban, gyerekben és ruhatárban. Gyűjtemény állaga viszonylag rossz mindenütt. Munkatársak szakmai felkészültsége és udvariassága (lila és fekete vonal) kapta a legjobb értékeket

12

13


Letölteni ppt "OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014"

Hasonló előadás


Google Hirdetések