KÉPZÉS SZERVEZÉS Folyamatszabályozottság Igényfeltárás, igényteremtés (innovációk) Programkidolgozás Akkreditáció Képzési marketing Képzésszervezés Képzési.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Advertisements

TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
A cselekvés filozófiája, mint módszer L’association LE CŒUR DES HALTES est membre du partenariat.
Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására TÁMOP /1 Kedvezményezett: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
Felnőttképzési rendszer kialakítása, a TISZK felnőttképző intézményei közös kínálattervezési, értékesítési és kontrolling rendszerének kialakítása Bikal,
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A koragyermekkori nevelésről
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Az Aktív Műhely modell ismertetése.  : Országos felmérés a szociális intézményekben élő értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatási.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben
A bentlakásos intézmény, mint „Otthon”
Új típusú OKJ vizsgák tapasztalata felnőttképzésben
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Elvárások a szakdolgozókkal szemben….
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Az FSZ képzés és az új OKJ valamint a tervezett törvénymódosítások Bánhidyné Dr. Szlovák Éva PhD. felnőttképzési igazgató .:
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Revita Alapítvány. Székhely: Debrecen Alapítás éve: 2003 Működés hatóköre: – Országos hatókörű szolgáltatások – Észak-alföldi régió – Leghátrányosabb.
Resztoratív eljárások bevezetésének lehetőségei a pártfogó felügyelői munkában “A harmonikus szabad életért” Közösségi Szolgáltatások Alapítványa Negrea.
A társadalmi kohézió erősítése bűnmegelőzési és reintegrációs programokkal TÁMOP kiemelt projekt.
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
Egyedül nem megy…! Érzékenyítő kampány a pszichiátriai betegek érdekében Nyírbátor, június 28. Lippainé Szabó Katalin,vezető ápoló Batonainé Ferkó.
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Ön hol képeztethETI a kollégáit?
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
A szakképzés helyzete Magyarországon
Régió gazdasági kilátásai, szakember igény, szakképzés
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat szerepe a szociális város- és település-rehabilitációs folyamatokban.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
P e r f e k t 2010/ október szakképzés - felnőttképzés stratégia szervezet problémák megoldások szervezés.
Az egészségügyi szakképzés minőségügye, kihívások és intézkedések György Annamária szeptember 17. "ISOFÓRUM XXII. NMK"
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
Munkaerő-piaci képzések megközelítése. Törvényi változások n a szakképzésnek és a felnőttképzésnek a munkaerő-piaci igényekkel való összehangolása, n.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, programvezető RFKB-NPT kapcsolattartás Az életpálya tanácsadás.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Az ápoló tanulók/ hallgatók gyakorlati oktatásának tapasztalatai
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
az önkéntes kamarai tagság
Előrejelzés-tervezés-indikátorok
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Jubileumi tantestületi értekezlet: 30 éves az óvoda és az iskola
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Előadás másolata:

KÉPZÉS SZERVEZÉS Folyamatszabályozottság Igényfeltárás, igényteremtés (innovációk) Programkidolgozás Akkreditáció Képzési marketing Képzésszervezés Képzési folyamat –Konkrét tanulói igények, elvárások tisztázása –Képzési program lebonyolítása –Visszacsatolás (tanulói elégedettség, oktatói és szervezeti önértékelés, intézményi visszajelzés, utánkövetés) –Képzési program átalakítása, újabb képzési program

Igényfeltárás, igényteremtés –széleskörű intézményi kapcsolatrendszer –beágyazottság, módszertani szerep Közép-Magyarországi régió: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Észak-Alföldi régió: Hodászi Viktória Ápoló Gondozó Otthon –hálózati működés –partnerség

Programkidolgozás –Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola –Intézmények –Gyakorló szakemberek –Hazai és nemzetközi partnerség –SzMM –Munkaügyi szervezetek –Felnőttképzési szervek (NSZFI)

Képzési marketing –Csatornák: Elektronikus és postai levelezés Levelező listák Szakmai fórumok Képzés

Akkreditáció –Szociális akkreditáció Szociális szakemberek számára alapvető vonzerő Évenkénti akkreditálási lehetőség Az akkreditáció köti a programokat – a tanulói igényekhez való rugalmas alkalmazkodás Átjárhatóság a FAT-szociális akkreditáció

Képzésszervezés –Nehézségek: Intézményi és szakember szinten is még alacsony a tervezettség és a tudatosság foka Pontvezéreltség - motiváció Szociális szakemberek nyilvántartási száma

Képzési folyamat –Konkrét tanulói igények, elvárások tisztázása –Képzési program lebonyolítása –Visszacsatolás (tanulói elégedettség, oktatói és szervezeti önértékelés, intézményi visszajelzés, utánkövetés) –Képzési program átalakítása, újabb képzési program

Információk Murányi Beáta 1/ /