NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Innovációk a hazai tehetséggondozásban Mayer József Cs. Ferenczi Szilvia Sebestyén Virág Szegő Dóra Szombathelyi Szilvia.
Advertisements

1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
Szülői választmány 2016.okt.18.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
HHR.
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
BTMN.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A Magyarországon működő iskolai drogprevenciós programok leírása
Lorem ipsum.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS A kutatás Cél: tehetséggondozással kapcsolatos mérés és értékelés feltérképezése a Nemzeti Tehetség Program kapcsán Pályázó intézmények motivációi, igényei a pályázás kapcsán Online lekérdezés – nem reprezentatív válaszadás Kérdőív 3 célcsoportja: iskolák, civil szervezetek, pedagógiai szakszolgálatok

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Összesen 937 kitöltött kérdőív 689 iskola 181 OM kóddal nem rendelkező, civil tehetséggondozó szervezet 67 pedagógiai szakszolgálat

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Mennyire veszik figyelembe a következő információkat a tehetséggondozó tevékenységük hatékonyságának és eredményességének a megítélésénél?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Mi alapján ítélik meg a tehetséggondozó tevékenységük hatását a szervezetre?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Milyen mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztő munkát a következők? 1 – alapvető gond 4- egyáltalán nem gond

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Fenntartható-e hosszú távon is a szervezetben működtetett tehetséggondozó program(ok) gyakorlata akár pályázati források nélkül is?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Mennyire fontos, hogy tehetségfejlesztő munkájukhoz pályázhassanak az alábbi területeken? alapvetően fontosvalamelyest fontosnem fontosnem releváns Anyag- és eszközbeszerzés a foglalkozásokhoz87,6 %10,6 %0,4 %1,4 % Juttatások a tehetséggondozást végző pedagógusoknak77,3 %17,6 %1,3 %3,8 % Versenyeken való részvétel költségei (nevezési díj, utazás, étkezés, szállás)77,2 %12,8 %3,4 %6,6 % Tanulók jutalmazása74,8 %18,6 %1,7 %4,9 % Pedagógus-tapasztalatcsere62,6 %30,7 %1,8 %4,8 % Pedagógus-továbbképzés60,2 %29,8 %3,1 %6,9 % Külső tehetséggondozó szakértők meghívása, tiszteletdíja (festők, zenészek, rendezők, stb.)58,8 %31,9 %3,4 %5,9 % Szakkönyvek, folyóiratok vásárlása50,9 %38,8 %5,5 %4,8 % Pszichológiai vagy más segítő program biztosítása35,5 %38,4 %11,8 %14,2 % Tanulói ösztöndíj34,3 %27,4 %9,2 %29,2 % Terembérleti díj a foglalkozásokhoz17,5 %19,2 %33,7 %29,6 %

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Milyen szervezetekkel, intézményekkel működnek együtt a tehetséggondozás kapcsán?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Miért pályázott az NTP keretében?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Milyen típusú tehetséggondozásra kiírt pályázatot tartana a leghasznosabbnak a szervezete, intézménye számára?

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Milyen típusú tehetséggondozásra kiírt pályázatot tartana a leghasznosabbnak a szervezete, intézménye számára? Összes válaszadó 60 %-a nevezett meg valamilyen egyéb szempontot. Ezen belül...

NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Köszönöm a figyelmet!