ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár 2014. június 27.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Cochleáris Implantok állítása Kaposváron Biró Zsuzsanna Kaposvár.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
E-learning modellek osztályozása
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Részekre bontás tilalma
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Gyűjtőköri szabályzat
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Kertészet korszerűsítése - ültetvénytelepítés támogatására öntözés
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A program általános célja
Geréby-Kúria október 28-29
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Ereky István Közjogi Kutatóközpont
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Felnőttképzés a közművelődésben
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Főnix – me MEGÚJULÓ EGYETEM – FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉSEK A FELSŐOKTATÁS MINŐSÉGÉNEK ÉS HOZZÁFÉRHETŐSÉGÉNEK EGYÜTTES JAVÍTÁSA ÉRDEKÉBEN EFOP
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.

A konferencia célja A vendégek a megvalósítás helyszíneit képviselik. -A tevékenységek nem teljesen ugyanazok, a pályázat írójának volt „mozgástere”: Hogyan szolgálják ezek a tevékenységek a projekt megvalósulását? -Az elkészített oktatási segédanyagok különböznek: Melyeket tudjuk egymás rendelkezésére bocsátani?

A tevékenységek összehasonlítása 1.Összehasonlítás (a megvalósítás intézményei) - laboratóriumi szaktanárok száma - laboránsok száma - a dolgozók időbeosztása

2.Összehasonlítás (a bevont iskolák) - a bevont iskolák száma - a bevont iskolák típusa - a laboratóriumi órák száma és ütemezése - a gyakorlaton részt vevő csoportok száma - a „megmozgatott” tanulók száma

3.Összehasonlítás (a tantárgyak, témák) - az órák megoszlása tantárgyak szerint - az órák megoszlása helyszín szerint - az elvégzett kísérletek megoszlása (tanulói tanári)

4.Összehasonlítás (tárgyi feltételek) - a helyiségek mérete, száma - az elhelyezhető tanulók száma - az eszközök minősége, a garancia - a vegyszerek minősége - hiányzó eszközök és berendezési tárgyak

5.Összehasonlítás (egyéni sajátosságok)pl. KLG -facebook oldal létrehozása -fényképek készítése, közzététele -prezentációk készítése -elégedettségi vizsgálatok -kapcsolódó rendezvények szervezése: természettudományos napok, nyári táborok

Fenntartás Személyi feltételek Anyagbeszerzés finanszírozása Eszközök javítása Együttműködés a bevont iskolákkal Együttműködés a megvalósító intézményekkel

Köszönöm a figyelmet! Mindenkinek kellemes pihenést kívánok a nyári szünetre!