John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS Keressük meg a rejtett kincset az Ön praxisában - mutatom az utat!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
Advertisements

Kommunikációs helyzetek és vészhelyzetek az állatorvosi praxisokban HUNGAROVET KONFERENCIA Budapest Október 13, 2005 Dr.Gál Sándor Indianapolis, IN U.S.A.
Csináljunk üzletet! Avagy,
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
Az üzleti terv.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Kommunikáció a szociális szövetkezetekről (P.A.) 1 Mi az a helyi gazdasági igény, amellyel elérhető a közösségi vállalkozás fenntarthatósága? Miből csinál.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Világomban minden rendben van
Családi vállalkozások - prezentáció
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
K&H trambulin tapasztalatok
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Életkor TESZT.
A haldokló beteg ápolása
A Stratégia értékelése, visszacsatolása
Minőség menedzsment 6.előadás
Művelődésgazdaságtan 2. előadás Szomor Tamás A m űvelő désgazdaságtan tárgya  A művelődést, kultúrát gazdasági szemszögből jellemzi - makro megközelítés.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Online értékesítési modellek
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
Az Agel hálózata Néhány ábra segítségével a következőkben szeretnénk szemléltetni, hogyan épül fel a hálózat az Agelben. Az esetleges.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A családi költségvetés
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
CÉL – ADAT - ELLÁTÁS Törvénynek hosszútávon megfelelő költség- hatékony rendszer működtetése Szakember szükséglet optimalizálása Szempont: 16 – 08 óra.
1 Kockázati tőke a megújuló energia finanszírozásában Zsembery Levente HVCA Oktatási Bizottság.
Diverzifikáció az állatorvosi praxisban EGERSZEGI PÉTER, SEREGI ANTAL.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS Minden a számokban rejlik.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS Hogyan válhatsz szuperhőssé a praxisban?
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
1 hónappal az országgyűlési választások előtt Politikatörténti Intézet Dr. Stumpf István március 11.
Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Vállalati terv bemutató
12. óra Kenőpénz és korrupció.
Márkakereskedői helyzetkép
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Therápia segítő program
Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE
Előadás másolata:

John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS Keressük meg a rejtett kincset az Ön praxisában - mutatom az utat!

És hogy milyen források állnak rendelkezésre pillatantnyilag az Ön praxisában, hogy segítsék elérni valamennyi szakmai és gazdasági célját? Némelyik talán el van temetve - elrejtve az Ön tulajdon praxisában a kincsesládában Nekem van egy térképem - X jelöli a kincs helyét!

1.Az ügyfél-adatbázisa 2.A recepciós dolgozók 3.A számok Talám ezt a hármat használjuk a legkevesebbet

Az első kincs - az Ön ügyfél-adatbázisa Hány aktív ügyfele jut egy teljes állású állatorvosra? Mi az az aktív ügyfél? Csökkenő tendenciáról beszélnek, de ez nem újdonság - a szám tudomásom szerint 1960 óta stabil FDI (külső befektetés) – NCVEI (társállat biztosítások) 1,070 Mi a helyzet Magyarországon? Milyen számok jellemzik az Ön praxisát? folytatjuk a diát - a gyümölcs elérhető részét már leszedtük - de a többségét nehezebb megtalálni Minden hónapban végig kell nézni

Hány új ügyfele volt az előző hónapban? Hány új ügyfele volt állatorvosonként? Legjobb a kiindulási szám arányában kifejezni Mennyi volna a célja? Valószínűleg évi 25% növekedésre volna szüksége a bázishoz viszonyítva Tehát ha jelenleg ügyfele van állatorvosonként, akkor minden héten 5-6 új ügyfelet kell szereznie. Minden alkalmazottadnak tudnia kell, hány új ügyfelet kell regisztrálniuk havonta. Hány aktív ügyfelet vesztettél el az elmúlt hónapban? A múlt havi aktív kliensek számához adja hozzá a múlt havi új kliensek számát, vonja ki belőle az ehavi aktív kliensek számát, és megkapja, hány ügyfelet veszített el. Végleg elvesztek, vagy csak feledékenyek?

Új ügyfelek megnyerése Megőrizni a meglévő ügyfeleket Ismét becsábítani a feledékeny ügyfeleket Csak egyetlen megjegyzés: a – Bayer Vet Care Usage Study –Tom Catanzaro olvasatában – a kutyatulajdonosok 26%-a és a macskatulajdonosok 38%-a jelezte, hogy az állatorvos felkeresésének már a gondolatától is retteg. A macskatulajdonosok 58%-a azt mondta, hogy a macska gyűlöl állatorvoshoz menni – ide valóban valamilyen egyedi ötlet szükséges! Ezért három, különböző marketing stratégia közül kell választania:

A második kincs, a recepciósok - a kommunikációs csomópont az Ön praxisában Kifelé tekintve - kapocs az ügyfelek és az állatorvosi piac között Befelé tekintve: ez a kapocs a menedzsment és a klinikai csapat között

Ezért a recepciósoknak világosan kell látniuk a következőket: A piaci környezetet, ahol a praxis működik Az állattulajdonosokat a praxis „vízgyűjtő” területén Milyen ellátást, tanácsot és termékeket keresnek? Milyen ellátások és termékek érhetők el jelenleg a korábban megkeresett praxisokban, egyéb állatorvosi rendelőkben, beszerzési helyeken? Mi a különleges a korábbi állatorvosukban? Mit mesélnek az ügyfelek és a telefonálók az Ön praxisáról és a környékbeli többi praxisról? Miért választotta az Ön praxisát?

Mit keresnek az állattulajdonosok? Az állatorvosok azt hiszik, hogy az ügyfelek prioritásai: –Magas szintű diagnosztikai, orvosi és műtéti munka –A legújabb és legjobb felszerelés és környezet –Magasan képzett és gyakorlott személyzet –Versenyképes (alacsony) árak Az ügyfelek véleménye a prioritásokról: –Szívélyes fogadtatás –Állatszerető emberek, akiket az állatok is szeretnek –Olyan személyek, akik figyelnek rájuk és az állataikra –Olyanok, akik megértik az üzleti igényeiket (B2B ügyfelek) –Felismerik az igényeiket –Különlegesnek érezhetik magukat –Idő, figyelem, megbecsülés, gondoskodás

Most pedig gyűjtsön információkat a környéken lévő többi praxisról, írja le őket, és beszélje meg az embereivel Kik ők? Hol rendelnek? Mit ajánlanak, amit Ön nem? Keresse meg az erősségeiket és gyengeségeiket az épületekkel, személyzettel, szolgáltatással, árakkal (stb.) kapcsolatban és hasonlítsa össze a saját praxisával Mit csinálnak jobban, mint Ön? Mit csinál Ön jobban, mint ők? Mit kellene Önnek tennie ezzel kapcsolatban?

Miért mennek el az ügyfelek? Az igazság pillanata Ha a vevő/ügyfél tapasztalata jobb, mint az elvárásai - elégedettség Ha az elvárások magasabbak, mint a kapott szolgáltatás - elégedetlenség A csapat valamennyi tagjától tapasztalt magatartás döntő fontosságú A recepciósok mindig középpontban vannak A személyes érzéseket otthon kell hagyni Az Ön recepciósai megtisztelnek minden látogatót, név szerint üdvözölve, és mindig emlékezve az állataik nevére is?

Az igazság pillanatai az ügyfélkapcsolatokban Telefononon A recepciónál Betegfelvételkor Betegek elbocsátásakoz Különleges esetekben

Mitől függ a rendelője kihasználtsága? Az ügyfelektől, vagy a praxistól? Honnan jönnek? - Angol példa –Új, váratlan ügyfelek- 6% –Meglévő ügyfelek váratlanul – 38% –Meglévő ügyfelek – valamilyen korábbi javaslat alapján - 24% –Meglévő ügyfelek a praxis valamelyik tagjának célzott javaslata alapján – 32% Ezért annyira fontos a recepció szerepe

A második kincs. Recepciósok – a kommunikációs központ a gyakorlatban Kifelé tekintve - kapocs az ügyfelek és az állatorvosi piac között Befelé tekintve: ez a kapocs a menedzsment és a klinikai csapat között

A három alapvető komponens 1.Kommunikáció a menedzsment és a klinikai csapat között 2.Információforrás a menedzsment és a klinikusok számára 3.Hozzájárul a bevétel maximalizálásához

A belső kommunikáció szerepének megértéséhez tisztán kell látnunk: Az állatorvosi praxis működtetésének gazdasági valóságát Hogy miért? – részben azért, mert az Ön alkalmazottai az első számú ügyfelei – segítse őket megérteni a nyereség és a reális díjszabás szükségessét, és kevesebb ügyfélpanasza lesz. Hogyan? – hosszadalmas és költséges dolgozói tréningre van szükség – használjon inkább olyan eszközöket, mint a ‚Pop Goes the Weazel’ –A profit fontossága –Átlagos költés –Tranzakciók száma –Mi a helyzet a költségekkel? A 3 kulcs-tétel –Mi az a fedezet? –Az évente, naponta, óránként és percenként elvárt bevétel!

Információk a recepciótól és más működési területekről Hogy állunk? Hogyan változik a vásárlóink száma? Miért? Szolgáltatási kérdések – a recepció érzékeny pontjai – telefon, időpontok, bejelentkezések, lemondások, és még bármi egyéb? Mikor? Miért? Milyen volt a rendelő kihasználtsága a múlt hónapban? Mennyire tért el a tervtől? Nézzük meg a baleseti jegyzőkönyvet Történt valamilyen baleseti esemény? Gyors ügyfélfelmérések a menedzsment számára – az ügyfél-visszajelzések fontossága

Információk az ügyfelekről és a betegekről Az ügyfél-adatbázis – hány ügyfelünk van? Mennyien morzsolódnak le? Hány panaszt rögzítettünk az elmúlt hónapban? Mi volt a három leggyakoribb panasz? Hogyan kezelték őket? Hány köszönőlevél és hívás érkezett? Kit, vagy mit tapsoltak meg? Milyen esemény történt a múlt héten, ami büszkeséggel tölt el, hogy a praxis tagja lehetsz? Van-e olyan különleges ötleted, amellyel a múlt héten javíthattuk volna az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást?

A recepció szerepe a nyereség maximalizálásában Milyenek legyenek? Kedves, türelmes, udvarias és ügyes Szimpatikus és felelősségteljes Tapintatos és megértő Gyengéd Megbízható Szavatartó Komoly és segítőkész És – még milyen?

Az üzletet is kézben kell tartaniuk! Időpont egyeztetés Nyilvántartás vezetés Adat egyeztetés, új ügyfél regisztrációja A kezelési díj elkérése és kezelése Recept kiadás Új időpont megbeszélése Tisztázni, hogy valamennyi kérdésre megadták-e a vászt Fenntartani a rendet klinikai-, ügyfél-, és gazdasági szempontból

És még? ‘Saját és másoktól átvett’ hitelezési gyakorlat Telefonhívások követése A rendelő kihasználtság figyelése és növelése –Milyen a rendelő kihasználtsága az Ön praxisában? –Mekkora az optimális szint? –Hogyan növelhetik recepciósok a kihasználtságot? Alakítsa a kérdéseket időpontokká Növelje az OTC eladásokat

Összegezve: Recepció – a praxis kommunikációs központja Kitekintve – a kapocs az ügyfelek és az állatorvosi piac között Befelé nézve – kapocs a menedzsment és a klinikai csapat között

Tehát mi játssza a legfontosabb szerepet az Ön praxisában? Az Ön recepciósai

A harmadik kincs: a számok A számokat a következő szekcióban vizsgáljuk meg

John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS Köszönöm a figyelmet!