Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR 2007. október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Az Egri Pedagógiai Oktatási Központ elért eredményei és további feladatai Schmidt Istvánné Az Egri Pedagógiai Oktatási Központ vezetője.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
„Az én könyvtáram” a Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek A könyvtári fejlesztéseket bemutató programismertető Fodor Péter előadása 2017.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
Mayer József Budapest február 27.
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
szakmai referens, országos versenyszervező
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Egri Pedagógiai Oktatási Központ
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
Lorem ipsum.
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN

Bemutatkozás Biológia – kémia szakos középiskolai tanár Biológia – kémia szakos középiskolai tanár Mentálhigiénés szakember Mentálhigiénés szakember Pszichodráma vezető Pszichodráma vezető Kommunikációs tréner, szervezetfejlesztő Kommunikációs tréner, szervezetfejlesztő Köztisztviselő OM Köztisztviselő OM Az Okker PSZI Igazgatója Az Okker PSZI Igazgatója decemberétől decemberétől

Az OKKER PSZI OM azonosítóval rendelkező szolgáltató OM azonosítóval rendelkező szolgáltató 15 éve a piacon 15 éve a piacon Az ország egyik legnagyobb szakmai szolgáltatója Az ország egyik legnagyobb szakmai szolgáltatója Három megyében lát el pedagógiai szakmai szolgáltatást Három megyében lát el pedagógiai szakmai szolgáltatást Pest Megye Pest Megye Komárom-Esztergom Megye Komárom-Esztergom Megye Tolna Megye Tolna Megye 300 szakértő 300 szakértő Országos hatáskör Országos hatáskör

A szolgáltatás ellátásának formái Az OPSZI Szekszárdon irodát tart fenn Az OPSZI Szekszárdon irodát tart fenn Vezetője: Szilágyi Szilvia irodavezető Vezetője: Szilágyi Szilvia irodavezető Ellátja a KTV 36§-a (2) bekezdése alapján definiált pedagógiai szakmai szolgáltatásokat Ellátja a KTV 36§-a (2) bekezdése alapján definiált pedagógiai szakmai szolgáltatásokat Helyi kollégák bevonásával működteti a szaktanácsadói hálózatot Helyi kollégák bevonásával működteti a szaktanácsadói hálózatot

A szolgáltatás ellátásának formái pedagógiai tájékoztatás konferenciák szervezése konferenciák szervezése nevelési értekezletek szervezése nevelési értekezletek szervezése Tolna Megyei Pedagógiai Híradó kiadása Tolna Megyei Pedagógiai Híradó kiadása honlap működtetése honlap működtetése tájékozató kiadványok készítése tájékozató kiadványok készítése

A szolgáltatás ellátásának formái Tanügyigazgatási szolgáltatás Konzultációs napok szervezése országos hírű szakértők felkérésével intézményfenntartók számára Konzultációs napok szervezése országos hírű szakértők felkérésével intézményfenntartók számára Vezetői klub működtetése igén szerinti témában: Vezetői klub működtetése igén szerinti témában: SNI SNI Munkajogi kérdések Munkajogi kérdések Kompetencia alapú oktatás Kompetencia alapú oktatás

A szolgáltatás ellátásának formái minőségirányítás, minőségfejlesztés Segítség nyújtás a minőségirányatási program összeállításához, módosításához Segítség nyújtás a minőségirányatási program összeállításához, módosításához Közreműködés a dokumentumok elkészítésében Közreműködés a dokumentumok elkészítésében OKAIM rendszer kiépítése OKAIM rendszer kiépítése

A szolgáltatás ellátásának formái szaktanácsadás Szaktanácsadói hálózat működtetése Szaktanácsadói hálózat működtetése A szaktanácsadói lista pályázat útján való frissítése A szaktanácsadói lista pályázat útján való frissítése A szaktanácsadás, helyszíni tanácsadás szervezése A szaktanácsadás, helyszíni tanácsadás szervezése

A szolgáltatás ellátásának formái tehetséggondozás Az OKM támogatással megvalósuló versenyek meghirdetése Az OKM támogatással megvalósuló versenyek meghirdetése Egyéb helyi illetve felmenő versenyek meghirdetése Egyéb helyi illetve felmenő versenyek meghirdetése Versenynaptár kiadása illetve honlapra való feltétele Versenynaptár kiadása illetve honlapra való feltétele A TANULMÁNYI VERSENYEK – az OPSZI szakmai támogatásával – A BONYHÁDI PETŐFI SÁNDOR EVANGÉLIKUS GIMNÁZIUM SZERVEZI A TANULMÁNYI VERSENYEK – az OPSZI szakmai támogatásával – A BONYHÁDI PETŐFI SÁNDOR EVANGÉLIKUS GIMNÁZIUM SZERVEZI

A szolgáltatás ellátásának formái Képzés, továbbképzés A képzéseket az Iroda által begyűjtött igények alapján az OKKER Zrt. szervezi A képzéseket az Iroda által begyűjtött igények alapján az OKKER Zrt. szervezi akkreditált képzés (a nem szakrendszerű oktatástól a agressziókezelésig) 14 akkreditált képzés (a nem szakrendszerű oktatástól a agressziókezelésig) Együttműködés három főiskolával Együttműködés három főiskolával Folyamatos tájékoztatás a Pedagógiai Híradóban és a weblapon Folyamatos tájékoztatás a Pedagógiai Híradóban és a weblapon

A szolgáltatás ellátásának formái Pedagógiai értékelés Az Országos kompetenciamérések eredményeinek feldolgozása Az Országos kompetenciamérések eredményeinek feldolgozása Mérőeszközök biztosítása Mérőeszközök biztosítása Tantárgyi mérések elvégzése Tantárgyi mérések elvégzése DIFER- mérések elvégzése DIFER- mérések elvégzése Pedagógus munka értékelése Pedagógus munka értékelése

A szolgáltatás ellátásának formái Az OPSZI központja: Budapest, Kresz Géza u 20/A Az OPSZI központja: Budapest, Kresz Géza u 20/A Elérhetőség (Bp) Elérhetőség (Bp) 30/ (Fodor Gábor) 30/ (Fodor Gábor) Elérhetőség (Szekszárd) Elérhetőség (Szekszárd) Szent István tér , I. em Szent István tér , I. em / /

A pedagógiai szolgáltatások jelentősége Váltózó jogszabályok Váltózó jogszabályok Racionálisabb, hatékonyabb működés Racionálisabb, hatékonyabb működés Kistérségi feladatellátás Kistérségi feladatellátás Növekvő szakmai elvárások Növekvő szakmai elvárások Mérhetőség Mérhetőség Nyilvánosság Nyilvánosság

Pályázatok írásának segítése Pályázati információk Közös pályázatok készítése Pályázatírás segítése

Köszönöm a figyelmet!