Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Advertisements

Pásztor Tibor főosztályvezető
Krúdy.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Matematika kompetencia
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 2400 Dunaújváros, Radnóti Miklós u. 6. Kompetenciafejlesztés a Lorántffy iskolában Marczona.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
program minden kedves résztvevőjét !
A kerettantervek fejlesztése
Mi is az a foglalkoztatási paktum? 3 város összefogása:Kőszeg, Csepreg, Bük Csatlakoztak: kis és nagy vállalkozások, egyesületek, munkaügyi központ Összefogás.
Szakmai munkánk a pályázatban
Készítette: Kocsis Erzsébet
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Az NSZI minőségirányítási rendszerét a BVQI tanúsította A tanév aktuális rendje és feladatai Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes augusztus.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
A szakiskolások továbbtanulási esélyei Kecskemét, Dr Liskó Ilona OFI
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Rettegi Attila február 14.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
BEMENETI KOMPETENCIAMÉRÉS:
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét

Képzéseink Szakközépiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakképző évfolyamok: –Kertész –Dísznövénykertész –Környezetvédelmi szakmunkás Technikusképzés: –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási –Mezőgazdasági

A MÉCS Trepák Krisztián MÉCS vezetője informatika, matematika Horváthné Kálmán Kornélia MÉCS tag szakmai tárgyak, pályaorientáció Kaczúr Sándor MÉCS tag informatika, matematika Lóczi Imre MÉCS tag rendszergazda, informatika szeptember 1-én alakultunk.

A MÉCS feladatai 2007-ben 1.Az eddigi mérések alapján egy szövegértést mérő feladatsor összeállítása (bemeneti mérés). 2 hónapos szövegértés tréningezés után egy újabb kimeneti mérést végzünk. 2.Országos Kompetenciamérés lebonyolítása

Kompetenciamérés

„B” TESZT B/1 sz.értés1.sz: Tájékozódás szövegben 68% B/2.sz.é.2.szt: Komm.helyzet figyelembev. 45% B/3 sz.é.3.szt: K.h.ok-okozati összefügg. 18% B/4 sz.é.4.szt: Nonverbális komm.értelm. 24% B/5 sz.é.5.szt: Rejtett inf. felfedezése 14% B/1 sz.kezelés:1.sz: Vizuális/szöv.inf. együttkez. 66% B/2 sz.k.2. sz: Inf.megkül. és azonosítása 44% B/3 sz.k.3. sz: Szöveg belső szerkezete 35% B/4. sz.k.4.sz: Stíluselemek felism./ haszn. 29%

Városi matematika mérés szeptember

Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Teszteredmények iskolatípusok szerint

Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Matematikai szempontú elemzés Művelet- ek a rac. számkör -ben. Egyenletek, egyenlőtlen -ségek Arány és % számítás alkalmazás a szöveges feladatban. Fügv., grafikone lemzés. Térfogat és felszínszám. (téglatest esetén). Síkgeom., Pitagorasz- tétel, területszám., szögszám. Összeszáml álás, számelmélet, állítások besorolása. Szakisk Szakközépi Gimnázium

Iskolai projekthét visszajelzései a diákok részéről

Jövőbeni projekt-tervek Havonta 1 projekthét Kevesebb tanár az oktatásban Eddigi projektek 1x volt projekthét mindkét félnek tetszett diákok és tanárok is fárasztónak találták

Bemeneti mérés a reintegrációs osztályban

Milyen tantárgyak voltak népszerűek A legkedveltebb az első három A legkevésbé kedvelt három