Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét
Képzéseink Szakközépiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakiskola: –Mezőgazdasági –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási Szakképző évfolyamok: –Kertész –Dísznövénykertész –Környezetvédelmi szakmunkás Technikusképzés: –Környezetvédelmi-vízgazdálkodási –Mezőgazdasági
A MÉCS Trepák Krisztián MÉCS vezetője informatika, matematika Horváthné Kálmán Kornélia MÉCS tag szakmai tárgyak, pályaorientáció Kaczúr Sándor MÉCS tag informatika, matematika Lóczi Imre MÉCS tag rendszergazda, informatika szeptember 1-én alakultunk.
A MÉCS feladatai 2007-ben 1.Az eddigi mérések alapján egy szövegértést mérő feladatsor összeállítása (bemeneti mérés). 2 hónapos szövegértés tréningezés után egy újabb kimeneti mérést végzünk. 2.Országos Kompetenciamérés lebonyolítása
Kompetenciamérés
„B” TESZT B/1 sz.értés1.sz: Tájékozódás szövegben 68% B/2.sz.é.2.szt: Komm.helyzet figyelembev. 45% B/3 sz.é.3.szt: K.h.ok-okozati összefügg. 18% B/4 sz.é.4.szt: Nonverbális komm.értelm. 24% B/5 sz.é.5.szt: Rejtett inf. felfedezése 14% B/1 sz.kezelés:1.sz: Vizuális/szöv.inf. együttkez. 66% B/2 sz.k.2. sz: Inf.megkül. és azonosítása 44% B/3 sz.k.3. sz: Szöveg belső szerkezete 35% B/4. sz.k.4.sz: Stíluselemek felism./ haszn. 29%
Városi matematika mérés szeptember
Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Teszteredmények iskolatípusok szerint
Városi matematika mérés – 9. évfolyam – Kecskemét – 2006 Matematikai szempontú elemzés Művelet- ek a rac. számkör -ben. Egyenletek, egyenlőtlen -ségek Arány és % számítás alkalmazás a szöveges feladatban. Fügv., grafikone lemzés. Térfogat és felszínszám. (téglatest esetén). Síkgeom., Pitagorasz- tétel, területszám., szögszám. Összeszáml álás, számelmélet, állítások besorolása. Szakisk Szakközépi Gimnázium
Iskolai projekthét visszajelzései a diákok részéről
Jövőbeni projekt-tervek Havonta 1 projekthét Kevesebb tanár az oktatásban Eddigi projektek 1x volt projekthét mindkét félnek tetszett diákok és tanárok is fárasztónak találták
Bemeneti mérés a reintegrációs osztályban
Milyen tantárgyak voltak népszerűek A legkedveltebb az első három A legkevésbé kedvelt három