Bethlen Gábor Szakképző Iskola és Kollégium Gyomaendrőd Hősök útja 40.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Advertisements

A szakképzés-fejlesztés aktualitásai
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
BIO termékek gyártása a „Bercsényiben”
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
Székely István fejlesztési tanácsadó
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
1 Utazás § turizmus Program Utazás § turizmus Program Siófok december 3.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
A szakképzés helyzete Magyarországon
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
Reguly Antal Szakképző Iskola és Kollégium
Szakmára előkészítő évfolyam. avagy: „Macskafogó”
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Az idegen nyelv fejlesztésének célja és rendszere Készítette: Robinson Erika Anna.
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
Új esély: szak- és felnőttképzés a határ mentén Aktuális szakképzés - szervezési feladatok a törvényi változások és a TÁMOP3.2.2 kapcsán Környei László.
Útkeresés kompetencia-térképpel Egy multifunkciós értékelési és fejlesztési eszköz a pedagógiai gyakorlatban Dr. Hercz Mária értékelési szakértő, NSZFI.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Hátrányos helyzetűek reintegrációja KOMPONENS C. A szakiskolák helyzetének alapvető problémái I. a gazdaság igényei korlátozottan jutnak érvényre és a.
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
1 A SZAKMAI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK JOGSZABÁLYI KÖRNYZETE Laczkovich Jánosné Budapest, március 13.
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Írország, Dublin november Kontra Éva Széchenyi István Idegenforgalmi, Vendéglátóipari Szakképző Iskola és Kollégium Kecskemét, Nyíri út 32.
Alternativitás a szakképzésben Budapest október 14.
MAGYAR AGRÁRKAMARA Dr. Laczkó András „A kompetencia alapú moduláris szerkezetű új agrár szakmastruktúra bevezetésének elősegítéséhez és meggyorsításához.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
A tükrözött vagy fordított osztályterem
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az NSZFI szerepe a szakképzés megújításában
Bemeneti kompetencia mérés
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Általános Iskola tanév
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Kakusziné Körtvélyesi Anikó
Norvégiai szakmai út október
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
A 10. évfolyamos kimeneti kompetenciamérés eredményei
A szakképesítés megszerzésének lehetősége
Kompetencia alapú szakoktatás
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Az SZMBK Intézményi Modell
„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.
Előadás másolata:

Bethlen Gábor Szakképző Iskola és Kollégium Gyomaendrőd Hősök útja 40.

Képek iskolánkról

FVM fenntartású iskolák konzorcium Jánoshalma Gyomaendrőd Kétegyháza Mátrafüred Pétervására

A mérésben résztvevő tanulók 9.C 25 fő10 fő│ 9.D23 fő8 fő│37.5% 10.C21 fő7 fő 10.D24 fő5 fő 93 fő30 fő

Motiválás

FVM rendelet Egyes szakmacsoportok tekintetében a szakképzés megkezdéséhez szükséges elméleti és gyakorlati tudáselemek (bemeneti kompetenciák) felsorolása. Élelmiszeripari szakcsoport

Alapkompetenciák Megérti az olvasottakat Visszaadja az olvasottakat Szöveget leír Használja a négy számtani alapműveletet Számológépet használ Mértékegységeket átvált Az eredmény nagyságrendjét megbecsüli

Info-kommunikációs kompetenciák Figyelmet összpontosít Kitartóan figyel Megérti a kapott információt Kérdéseket tesz fel Válaszokat megfogalmaz Elmondja a véleményét Figyelembe veszi mások véleményét Megérti mások kommunikációját

Szakmai kompetenciák Egyszerű szöveges vázlatot készít Egyszerű rajzvázlatot készít Méréseket végez Felismeri a sík és térbeli alakzatokat Színeket, színárnyalatokat megkülönböztet Érzékszerveit megfelelően használja Igényli a rendet a környezetében Alapvető higiéniai szemlélettel rendelkezik Megfelelő az állóképessége Tűri a monoton tevékenységet