Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
1 Beszámoló összeállítása Kérdések – feladatok. 2 Bevezetés A törvényi változások alkalmazása Elmélet – gyakorlat közötti összhang megteremtése Mérlegcsoportok.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
Egységes, központi elektronikus nyilvántartás jön létre a korábbi széttagolt, és egymással nem kompatibilis, adathiányos korszerűtlen nyilvántartások.
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Gazdasági informatika - bevezető
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Jogszabályi és hatósági támogatás az elektronikus számlázáshoz
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Magyar Tudományos Művek Tára
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
M4 metróvonal beüzemelési folyamatai
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A szakképzési rendszer modellje
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Jakab Péter ügyvezető igazgató MKB Bank ZRt. Bankbiztonság
HHR.
A Nemzeti Pályainformációs Portál
szakképzési és felnőttképzési szakértő
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
„Adjunk esélyt mindenkinek
A gyermeki jogok érvényesítése
Környezeti Kontrolling
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Készletek transzformációja
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER

Az önéletrajzból nem derül ki, mit tud a jelölt… Tudja a vállalat, amit az alkalmazottak tudnak? Nyomtassunk ki mindent…? Minőségbiztosítási kérdések… A kihelyezett tréning autózás, bulizás, szálloda, és csipetnyi tanulás… Előzetes tudás felmérése problémás Mindenki megkapja az összes szükséges tudást? Jelenléti ívek aláíratása… Komplex megoldásra van szükség! Idézetek

Képzésmenedzsment-térkép e-ügyintézés Vezetői információk Tartalmi támogatás tudás tananyag kommunikáció oktatásszervezés Belső képzések Vásárolt képzések

Felnőttképzési információs rendszer Módszertani előkészítés OKJ-s készletek, modulok Gazdasági előkészítés Dokumentumok előállítása OSAP kitöltési segédlet Pénzügyek kezelése Külső partnerek kiszolgálása

iCorso Tervezett Jelentkezésre nyitva Előkészületben Lebonyolítás alatt Vizsga alatt Lezárva adatszolgáltatás alatt Lezárva archív Felnőttképzési szerződés Együttműködési szerződés Modulzáró igazolás Tanúsítványok Névsorok Jelenléti ív Oktatói, hallgatói órarend … OSAP jelentési segédlet

iCorso képernyők

Képzésmenedzsment-térkép e-ügyintézés Vezetői információk Tartalmi támogatás tudás tananyag kommunikáció oktatásszervezés Belső képzések Vásárolt képzések

Mit teszünk, amikor az oktatást elektronizáljuk? RésztvevőkOktató Tananyag A tanulás, a tanítás, a kommunikáció és együttműködés színtereit biztosítjuk, éppúgy, mint a tanteremben.

Nyilvántartás és tartalom Angol középfok ECDL tanfolyam SW-üzemeltető Ács-állványozó képzés Hidegburkoló tanfolyam Szinkron- eljárás Képzés Oktatók Hallgatók Egyéb adatok Szinkron- eljárás Képzés Oktatók Hallgatók Egyéb adatok ANGOL középfok ECDL színtér SZOFTVEREK üzemeltetése ÁCS- ÁLLVÁNYOZÓ HIDEG- BURKOLÁS

A képzések tartalmi támogatása online eszközökkel  e-tananyag használata  videó közvetítés  vizsgáztatás  dolgozat beadása, értékelése  önellenőrző tesztek  konzultáció  dokumentumok megosztása  feladatok kirása  tematika közzététele  listák, névsorok használata  fórum és chat használat  hirdetőtáblák használata

Van helye az elektronikus eszközöknek az oktatásban?

Lehet többféleképp.

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Taletovics Márk DEXTER