Regionális konferencia Szolnok 2008. március 12..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
A TISZA MENTŐCSOPORT MŰKÖDÉSE
Az „első lépés” TÁMOP
Pályaválasztási tanácsadás
A magyar LLG Tanács ülése
Gyakorlati megvalósítása
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Az Áldozatsegítő Szolgálat átalakulása
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Bemeneti kompetencia mérése
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Ereky István Közjogi Kutatóközpont
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Új pályainformációs eszközök - filmek
Általános iskola eredménye, értékelése
BTMN.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Kerékpáros Tárcaközi Bizottság munkája számokban a Kerékpáros Magyarország Program tükrében Sztaniszláv Tamás titkár
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Félévi eredmények
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Regionális konferencia Szolnok március 12.

Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat Bajai Közoktatási Intézménye és Gyermekotthona

Bemeneti mérés adatai: 9. a10 fő 9. b12 fő 9. c10 fő 9. d9 fő 10.a 15 fő 10. b10 fő 10. c11 fő Összesen 77 tanuló 7 osztályfőnök

 SNI tanulók részére a feladatlapok nagyon nehezek voltak.  Jó eredmények is születtek.  Kommunikációs feladatlapoknál: osztály.  Az osztályfőnökök ismertették és értékelték a tanulókkal az eredményeket.  Osztályszinten és egyénileg is.  Az osztályfőnökök egyéni fejlesztési tervet készítettek.  Tanórákon, osztályfőnöki órán, rehabilitációs órán végzik a fejlesztést.

A bemeneti mérés után a MÉCS munkacsoportokat hozott létre. Céljuk:  bemeneti és követő mérésekre feladatlapok készítése egységes alapelvek alapján SNI igényeknek megfelelően  életszerű feladatok készítése  8. osztály felé iránymutatás  szakképzés előkészítése

Alapelvek: 1. Egy munka 10 feladatból álljon. 2. Minden feladat ITEM alapú legyen ITEM legyen. 4. Struktúra készüljön a feladatokhoz. 5. Minden feladatlaphoz tartozzon értékelési követelmény a kerettanterv alapján re egységes értékelőlapok kidolgozása. 7. Egységes formai követelmények. 8. Javítókulcs készítése. 9. Egyértelmű kérdésfeltevés. 10. Taxonómiai táblázat készítése. 11. Kompetencia alapú mérés alkalmazása 12. Életszerű feladatok legyenek.

Mérési területek: - anyanyelv - kommunikáció - matematika - természetismeret - életvitel

Köszönöm a figyelmet!