Regionális konferencia Szolnok március 12.
Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat Bajai Közoktatási Intézménye és Gyermekotthona
Bemeneti mérés adatai: 9. a10 fő 9. b12 fő 9. c10 fő 9. d9 fő 10.a 15 fő 10. b10 fő 10. c11 fő Összesen 77 tanuló 7 osztályfőnök
SNI tanulók részére a feladatlapok nagyon nehezek voltak. Jó eredmények is születtek. Kommunikációs feladatlapoknál: osztály. Az osztályfőnökök ismertették és értékelték a tanulókkal az eredményeket. Osztályszinten és egyénileg is. Az osztályfőnökök egyéni fejlesztési tervet készítettek. Tanórákon, osztályfőnöki órán, rehabilitációs órán végzik a fejlesztést.
A bemeneti mérés után a MÉCS munkacsoportokat hozott létre. Céljuk: bemeneti és követő mérésekre feladatlapok készítése egységes alapelvek alapján SNI igényeknek megfelelően életszerű feladatok készítése 8. osztály felé iránymutatás szakképzés előkészítése
Alapelvek: 1. Egy munka 10 feladatból álljon. 2. Minden feladat ITEM alapú legyen ITEM legyen. 4. Struktúra készüljön a feladatokhoz. 5. Minden feladatlaphoz tartozzon értékelési követelmény a kerettanterv alapján re egységes értékelőlapok kidolgozása. 7. Egységes formai követelmények. 8. Javítókulcs készítése. 9. Egyértelmű kérdésfeltevés. 10. Taxonómiai táblázat készítése. 11. Kompetencia alapú mérés alkalmazása 12. Életszerű feladatok legyenek.
Mérési területek: - anyanyelv - kommunikáció - matematika - természetismeret - életvitel
Köszönöm a figyelmet!