A Z SZERVEZÉSÉBEN D IGITÁLIS T ÉMAHÉT 2016 T ÁJÉKOZTATÓ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A év értékelése és a év újdonságai
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Barcsák Marianna KPSZTI
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A program általános célja
HHR.
A REFORMPEDAGÓGIAI ÉS ALTERNATÍV ISKOLÁKBAN
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Zalaegerszeg, 21 February 2018
BTMN.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

A Z SZERVEZÉSÉBEN D IGITÁLIS T ÉMAHÉT 2016 T ÁJÉKOZTATÓ

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma elkötelezett a digitális pedagógia elterjesztése és a digitális készségek fejlesztése mellett, ezért kezdeményezésére első alkalommal kerül megszervezésre az iskolákban a Digitális Témahét április 4-8. között.

C ÉLOK digitális kompetenciafejlesztés pályaorientáció pozitív élmény cél legalább 500 iskola nagy arányú bevonás elérés pedagógusok módszertani megújulása differenciálás, együttműködés tanulói visszajelzések kiterjesztése, formatív értékelés a motiváció felkeltése és fenntartása látványos és modern kísérletek, szemléltetések alkalmazása az esélyegyenlőség biztosítása IKT eszközökkel tartalom 21. századi készségek

Támogató partnerek Bevont szakmai partnerek Projekt-koordináció Projektgazda EMMIIVSZ Telekom, Telenor, Microsoft stb. SKOOL, Logiscool, NI, CodeCool stb. Infotér, Nők a Tudományban Egyesület ISZE, NJSZT, HTTP, PCWorld, DTA, Mobilis stb. OH - POK, OFI, EMMI sajtó EKF, SZTE, MEKLIK, NSZFH

S ZAKMAI PARTNEREK ÉS TÁMOGATÓK fő támogatók Magyar Telekom NyRT. Microsoft Telenor Magyarország ZRT. NI Hungary Kft. Nokia Networks EPAM EVO Soft félszáz IT cég NI Hungary Kft. Craft Uniqe Leopoly Freedee H-Didakt stb. 30 iskolán kívüli oktató szervezet Skool Logiscool Szertár Abacusan Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat stb. felsőoktatási intézmények EKF SzTE ELTE IK SzTE Edutus Főiskola stb. április 28.

HONLAPTERVEZÉS REGISZTRÁCIÓ (folyamatos) FELKÉSZÜLÉS A DIGITÁLIS TÉMAHÉTRE PROJEKT(EK) MEG- VALÓSÍTÁSA (április 4-8.) PROJEKT(EK) DOKU- MENTÁCIÓJA és PÁLYÁZAT I TT A LEHETŐSÉG, ÉRDEMES CSATLAKOZNI !

S ZAKMAI TÁMOGATÁS TARTALMAK 12 db mintaprojektjó gyakorlatok pedagógiai- módszertani útmutatók ESEMÉNYEK előadásokfoglalkozásoknyílt napok cégeknél HELPDESK webináriumok online űrlap PÁLYÁZAT sorsolásszakmai zsűri

F ELKÉSZÍTŐ WEBINÁRIUMOK Március 03. (17.00) 21. századi projektek tervezése Március 24. (17.30) Eszközök a 21. századi projektekhez Március 31. (17.30) IKT és módszertani gyorsszervíz

P ÁLYÁZAT 3 szint Témahét résztvevők Projektet megvalósító iskolák Projektet készítő pedagógusok

M INTAPROJEKTEK R12 Építsünk házat! H12 Túl az üveghegyen R34 Mitől fut a futóbab? H34 Lovagi játékok R56 Tavaszi szél vizet áraszt! H56 Hős kerestetik! R78 Hőmérséklet H78 Suliújság R910 Az energia nyomában H910 Shakespeare az egész világ R1112 Hullámok világa H1112 Útikalauz

Digitális eszközök ötletbörzék fogalomtérképek online kvízek digitális kollázsok drámapedagógia Projekt ProjekttervTevékenységek Több tantárgy, több évfolyam ÉrtékelésEredmények (Formatív) értékelés gamification - kitűzők kvízjáték ellenőrzőlisták kérdőív reflexiós lapok 5-6. osztály Informatika Magyar nyelv és irodalom Történelem Erkölcstan Tánc és dráma K IDOLGOZOTT PROJEKT – H ŐS KERESTETIK !

Projekt- eredmények Saját társas- játék Hősi figurák: kódolás Mai hősök – interjúk P ROJEKTEREDMÉNYEK

E LÉRHETŐSÉGEK Digitális Témahét Digitális Témahét Tanári Fórum

K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET !