BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM 1883 - 2007.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Pályaválasztás a 8. osztály után Irány: a Nyíregyházi Szakképzési Centrum Wesselényi Miklós Középiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma.
A SZOLNOKI MŰSZAKI SZAKKÖZÉP- ÉS SZAKISKOLA BEMUTATÁSA.
1 A kamarák szerepe a vizsgáztatási rendszerben vizsgáztatási rendszerben Cséfalvay Ágnes.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
Békés megye szakképzése vállalkozó szemmel Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Üzletközpont március 27. Juhos János alelnök.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az iskolavédőnő szerepe az oktatási intézmény egészségnevelési drogstratégia megvalósításában Előadó Pátkai Beáta iskolavédőnő A védőnők szerepe az iskolai.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Versenyképes gazdaság Versenyképes szakképzés. Szakképzési problémafa  Elérendő stratégiai célok: A szakmunkásképzés átjárhatóságának megteremtése Szétaprózott.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
Pályaválasztási szülői értekezlet Készítette: Gede Eszter
Szombathelyi Műszaki Szakképzési Centrum
Győri Műszaki SZC Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Felvételi a középfokú iskolákba TÁJÉKOZTATÓ A SZÜLŐK SZÁMÁRA A 9
Az iskola bemutatása 2007 régebben: 624. sz. Ipari Szakmunkásképző Iskola.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
DANAMID MŰANYAGFRÖCCSÖNTŐ ÉS FÉMTÖMEGCIKK GYÁRTÓ KFT
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Tanulószerződés-kötés
Munkaerőpiac Heves megye 2016
Üdvözöljük Önöket a bemutatóján
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
EGT-HU08 Ösztöndíjprogram Szakmai látogatások Odda,
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
PÁLYAVÁLASZTÁS? SZAKMAVÁLASZTÁS?
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
HHR.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Nagykanizsai Szakképzési Centrum
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Rendkívüli felvételi eljárás
ÉRETTSÉGI MÁJUS-JÚNIUS
Programjaink matematikából a es tanévben
Pályaválasztási tájékoztató
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Intézmény minőségirányítási programja
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM

ADOTTSÁGAINK A VÁROS KÉT PONTJÁN ( kb. 2 km ) A VÁROS KÉT PONTJÁN ( kb. 2 km ) 5 ÉPÜLETEGYÜTTES ( kb m2 ) 5 ÉPÜLETEGYÜTTES ( kb m2 ) 1000 FŐ TANULÓ 1000 FŐ TANULÓ 96 FŐ PEDAGÓGUS 96 FŐ PEDAGÓGUS 66 FŐ TECHNIKAI ALKALMAZOTT 66 FŐ TECHNIKAI ALKALMAZOTT

TEVÉKENYSÉGEINK ISKOLARENDSZERŰ KÉPZÉS ISKOLARENDSZERŰ KÉPZÉS SZAKISKOLA ( 9-10., 1/9-3/13.) SZAKISKOLA ( 9-10., 1/9-3/13.) SZAKKÖZÉPISKOLA ( 9-12., 1/13-2/14 ) SZAKKÖZÉPISKOLA ( 9-12., 1/13-2/14 ) IFJÚSÁGI TAGOZAT ( ) IFJÚSÁGI TAGOZAT ( ) ESTI TAGOZAT ( ) ESTI TAGOZAT ( ) ISKOLARENDSZEREN KÍVÜLI KÉPZÉS ISKOLARENDSZEREN KÍVÜLI KÉPZÉS KOLLÉGIUM KOLLÉGIUM

SZAKISKOLAI SZAKMACSOPORTOK /9-10. OSZTÁLYOK/ FAIPAR FAIPAR ÉPÍTÉSZET/SZFP/ ÉPÍTÉSZET/SZFP/ KÖNNYŰIPAR KÖNNYŰIPAR GÉPÉSZET/SZFP/ GÉPÉSZET/SZFP/ ELEKTROTECHNIKA - ELEKTRONIKA ELEKTROTECHNIKA - ELEKTRONIKA

16. ÉV BETÖLTÉSE UTÁN VÁLASZTHATÓ SZAKMÁK GÉPI FORGÁCSOLÓ GÉPI FORGÁCSOLÓ SZERKEZETLAKATOS SZERKEZETLAKATOS HEGESZTŐ HEGESZTŐ KAROSSZÉRIALAKATOS KAROSSZÉRIALAKATOS ÉPÜLETASZTALOS ÉPÜLETASZTALOS ÉPÜLETGÉPÉSZETI CSŐHÁLÓZAT - ÉS BERENDEZÉS - SZERELŐ ÉPÜLETGÉPÉSZETI CSŐHÁLÓZAT - ÉS BERENDEZÉS - SZERELŐ KŐMŰVES KŐMŰVES

10 OSZTÁLYOS VÉGZETTSÉGGEL VÁLASZTHATÓ SZAKMÁK VILLANYSZERELŐ VILLANYSZERELŐ SZABÓ SZABÓ BÚTORASZTALOS BÚTORASZTALOS ÉPÜLETBURKOLÓ ÉPÜLETBURKOLÓ SZOBAFESTŐ – MÁZOLÓ - TAPÉTÁZÓ SZOBAFESTŐ – MÁZOLÓ - TAPÉTÁZÓ

ÉRETTSÉGI UTÁN VÁLASZTHATÓ SZAKMÁK MAGASÉPÍTŐ TECHNIKUS MAGASÉPÍTŐ TECHNIKUS AUTÓSZERELŐ AUTÓSZERELŐ AUTÓELEKTRONIKAI MŰSZERÉSZ AUTÓELEKTRONIKAI MŰSZERÉSZ KÖNNYŰIPARI TECHNIKUS KÖNNYŰIPARI TECHNIKUS AUTÓTECHNIKUS /1 éves levelező tagozat/ AUTÓTECHNIKUS /1 éves levelező tagozat/

GYAKORLATI MUNKAHELYEINK

BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM

Kompetenciamérés 2007 Feladatlap típusa 9/2 osztály 9/4 osztály Kommunikáció A 22%19,2% Kommunikáció B 26%22,4% Probléma- megoldás 8,3%6,7% Szabálykövetés25,7%31,3%

A TERVEZETT PROJEKTEK A 9. ÉVFOLYAMON: ÖNISMERETI PÁLYAORIENTÁCIÓS PROJEKT ÖNISMERETI PÁLYAORIENTÁCIÓS PROJEKT KARÁCSONYI PROJEKT KARÁCSONYI PROJEKT EGÉSZSÉGVÉDELMI PROJEKT EGÉSZSÉGVÉDELMI PROJEKT MINDENNAPI TEVÉKENYSÉGEK PROJEKT MINDENNAPI TEVÉKENYSÉGEK PROJEKT

A TERVEZETT PROJEKTEK A 10. ÉVFOLYAMON: KARÁCSONYI PROJEKT KARÁCSONYI PROJEKT KÖRNYEZETVÉDELMI PROJEKT KÖRNYEZETVÉDELMI PROJEKT MINDENNAPI TEVÉKENYSÉGEK PROJEKT MINDENNAPI TEVÉKENYSÉGEK PROJEKT