INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Legújabb ismereti eredmények •A 2011-es II. János Pál boldoggá avatására több millió zarándokot vártak – joggal. •De a médiának sikerült olyan hangulatot.
Advertisements

KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Coke Zero sampling
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Sok szeretettel….
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
munkahelyi kommunikáció PéPéeS
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
Készítette: Csanaky Máté Deli Kristóf Nyilas Roland.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
A Facebook marketing trendjei
A SZOCIÁLIS GAZDASÁG FEJLESZTÉSE VIDÉKEN: esély a roma közösségek számára POSDRU/168/6.1/S/
Juventus általános prezentáció.
Az én befogadó munkahelyem Fogyatékkal élő egyetemisták, főiskolások munkavállalási preferenciái MMK Campus kutatás november február.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Idősek és ifjak a jövőért
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Hajós Katalin Budapest, június 5.
PET Portál és Blog Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület XXX. Szakmai fórum (2008. március 19.)
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az online marketing legújabb generációja
Kommunikációs kampánytervezés
Employer Branding - gyakornokok
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Adatvezérelt employer branding
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Bázis:Teljes minta (N=1406)
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel

A McDonald’s az első számú gyorsétteremlánc Magyarországon, de mint munkahely kevésbé vonzó a fiatalok körében.

FOLYAMATOS KIHÍVÁSOK A TOBORZÁSBAN Az éttermeknek folyamatos munkaerőpótlásra van szükségük, mégis a jelentkezők száma évről évre csökken: egyik fő oka a negatív megítélés, hogy mint multicég kizsákmányolja a dolgozóit, másrészt a fiatalok szerint nem elég cool a Mekinél dolgozni, nincsenek feltétlenül tisztában a cég által nyújtott előnyökkel pl. részmunkaidős foglalkoztatottság, juttatások, csapatmunka…stb. További nehézség, hogy a fiatal célcsoport figyelmét nehéz megragadni, kevésbé fogékonyak a hagyományos médiában elhelyezett üzenetekre.

MI A COOL A ‚Z’ GENERÁCIÓ SZÁMÁRA? A fiatal, dolgozni vágyó egyetemistáknak, akik a legfőbb magját alkotják a célcsoportnak, fontos, hogy a márka által valami érdekes élményben lehessen részük! A zene pedig egy kulcs, az egyik legrövidebb út hozzájuk! Forrás: TGI, TA: urban, „A zene fontos része az életemnek” Reach: 55.2%, AFF: 130

ÉLMÉNY= MEKI+ZENE A FIATALOK IMÁDJÁK A ZENÉT ELUTASÍTJÁK, AMI TRADICIONÁLIS SZERETIK A MEGLEPETÉSEKET FONTOSAK SZÁMUKRA A PÉLDAKÉPEK/CELEBEK SZÍVESEN FOGADNAK MINDENT, AMI INGYENES SZERETIK MEGOSZTANI A KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYEIKET MÁSOKKAL „EGYÜTTLEVÉS” BARÁTOK & KAJA MINDEN EGY JÓ HELYEN

AZ ÖTLET ÉLŐ TOBORZÁS sal egybekötött tartalmi együttműködés a fiatalok által leghallgatottabb zenei rádióval, a MUSIC FM -el és COOL MŰSORVEZETŐIVEL, hogy megmutassuk, hogy A MEKIBEN DOLGOZNI JÓ !

Élő műsor az étteremből és állásinterjúk a műsorvezetőkkel A teaser időszakban több mint 100 spot hangzott el a rádióban buzdítva a fiatalokat egy mekis munkanapra Aktivizáltuk a Music FM Facebook közösség ét is (86 ezer elért FB felhasználó a Music FM által meghirdetett eseménynek köszönhetően) A szerencsés rádió hallgatók a pult mögött elkészíthették a saját szendvicsüket Az első 100 érkező ingyen burger t kapott A MEGVALÓSÍTÁS: BEPILLANTÁS EGY MEKIS MUNKANAPBA TÖBB, MINT ÉLŐ KAPCSOLÁS ÉS KITELEPÜLÉS A NYUGATI MEKINÉL Forrás: OMD, Music FM A műsorvezetők, mint „dolgozók” felszolgáltak a vendégeknek A mekis csapathangulatra jó példa, hogy lánykérés is történt az étteremben az esemény alatt

MINDENKI ELÉGEDETT VOLT: Ügyfél oldal: 85%-al több jelentkező a kommunikációs időszakban Média oldal: 51%-al több látogató, mint más Music FM eseményeken, az érdekes tartalomnak köszönhetően Fogyasztói komment: „Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget. Nagyszerű élmény volt mind a kettőnknek!!!” SIKERÜLT MEGMUTATNI, HOGY A MEKI EGY VONZÓ MUNKAHELY! +85% Forrás: McDonalds, Music FM FB oldal