Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Advertisements

Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Pályaválasztási szülői értekezlet Készítette: Gede Eszter
A szakiskolák aktuális problémái
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK INTÉZMÉNYI HASZNOSÍTÁSA
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Középfokú felvételi eljárás a 2016/2017. tanévben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Muraközy Balázs: Mely vállalatok válnak gazellává?
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
A magyar LLG Tanács ülése
Zsiros Péter A Bolyai János megyei matematikaverseny feladatsorairól és a javítás egységesítéséről Zsiros Péter
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
1993-as közoktatási törvény
Hipotézisvizsgálat.
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Sándor Mátyás Medgyaszay István SZIGK Veszprém
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
Érettségi eredmények május-június
Érettségi eredmények május-június
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Regressziós modellek Regressziószámítás.
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Érettségi eredmények május-június
Készítette: Boros Bence
főigazgatóhelyettes, NSzFI
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Általános iskola eredménye, értékelése
Statisztika Érettségi feladatok
Középfokú felvételi eljárás a 2017/2018. tanévben
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Érettségi tájékoztató 2019
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes

Mérések ► Matematikából ► Szövegértésből ► 8. évfolyamon  2004, 2006, 2007, 2008, 2009 ► 10. évfolyamon  2003, 2004,2006, 2007, 2008, 2009

A mérés értékelése ► ► Az eredmények értékelése során a tanulókat és a feladatokat egy valószínűségi modell segítségével közös skálára helyezték. Ennek megfelelően, az első kompetenciamérésben szerepelt tanulók országos átlageredményét 500 pontban, szórását 100 pontban határozták meg. ► ► A 2009-es mérés eredményeit is erre a rögzített képességskálára rendezték. ► ► Az évek közötti összehasonlíthatóságot az ún. Core teszt teszi lehetővé, amelyet évről-évre egy országosan reprezentatív mintán vesznek fel, és amelynek tartalma változatlan és titkos.

Országos Kompetencia Mérés Országos Kompetencia Mérés 2009 Iskolánk eredményei

Eredményeink a különböző viszonyítási csoportokhoz

A 8. és a 10. évfolyam eredményeinek összehasonlítása a 2009-es mérésben

8. évfolyam eredményei részletesen ► Matematika ► Szövegértés

8. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest

8. évfolyam matematika eredményei a különböző iskolatípusokban, térségekben

Matematika 8. évfolyam

542 Iskolánk tényleges eredménye 542 (523;558) Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 529 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 539 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján 8. évfolyam matematika

Matematika eredményünk változása a mérésekben

Szövegértés 8. évfolyam

► 604 ► Telephelyünk tényleges eredménye 604 (583;623) ► ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 556 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 572 (a tényleges eredmény ettől szignifikánsan jobb) "elvárható" eredmény Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében 8. évfolyam szövegértés

Szövegértés eredmények változása

10. évfolyam ► 6. évfolyamos gimnázium ► 4. évfolyamos gimnázium,  A nyelvi tagozat  B általános, műszaki  E nyelvi előkészítő, nyelvi, nemzetiségi ► Matematika ► Szövegértés

10. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest

Matematika 10. évfolyam

Képességeloszlás

A 6 évfolyamos gimnáziumi osztály eredménye

Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 6 osztályos gimn. ► Telephelyük tényleges eredménye 611 (588;626) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 540 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 555 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb)

A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

10.g matematika 10. évf. mat.

4 évfolyamos gimnázium, 10. évfolyam, matematika

► Telephelyük tényleges eredménye 545 (530;557) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 4 osztályos gimn.

Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4 osztályos gimn.

Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4. osztályos gimn.

6 osztályos gimn.

szövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

Szövegértés 10. évf

► Telephelyük tényleges eredménye 619(604;637) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 552 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 562 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 6 osztályos gimn.

► Telephelyük tényleges eredménye 571(562;580) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 4 osztályos gimn.

A Bródy eredményei az elvárhatóhoz képest

A gyenge teljesítményű tanulók %-os aránya

10. évfolyam matematika eredményei a megyei intézményekben

10. évfolyam szövegértés eredményei a megyei intézményekben

Köszönöm a figyelmet!