DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató 2007. december 12. Budapest.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Bevándorlók társadalmi beilleszkedése európai politika – közép európai valóság Kováts András Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
A fogyasztóvédelemről szóló évi CLV. törvény módosításáról szóló évi LV. törvény A békéltető testületeket érintő változások Dr. Szomori Béla.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
E-learning modellek osztályozása
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Trade Marketing Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
WE PROVIDE SOLUTIONS.
Dr. Kovács László Főtitkár
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
SZÁMVITEL.
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
Az információs társadalom joga
Innovációs képesség és jólét összefüggései
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
Cipész, maradj a kaptafánál!
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Baranya Megyei Önkormányzat
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató december 12. Budapest

1 1 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség Bevezető Huszics György elnökségi tag Direkt Marketing Szövetség DM Analízis 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre Pillók Péter kutató Az etikus adatkezelésről Bartók János ügyvezető igazgató TeleData Kft.

2 2 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 A Direkt Marketing Szövetség kezdettől fogva sokat tett a különböző DM-szakterületek fejlesztéséért és a szakmai párbeszéd élénkítéséért. Tevékenysége legfontosabb része ma is a direkt marketing eszközöket kínáló és igénybe vevő cégek munkájának törvényoldali és üzleti támogatása. Ezt szolgálja az egyre inkább kialakuló rendezvényi (konferencia és szeminárium) és oktatási tevékenység, a fejlődő website, a javuló társszövetségi kapcsolatrendszer és kooperáció, a kapcsolódó törvények meghozatalával összefüggő lobbizás. Az első hazai teljes körű DM ágazati kutatást a DMSZ megbízásából a Szonda Ipsos készítette el 2006-ban. A DMSZ az Európai Direkt Marketing Szövetség (FEDMA), az Angol Direkt Marketing Szövetség (UK-DMA), illetve a globális szerepet betöltő Direkt Marketing Szövetségek Nemzetközi Szervezetének (IFDMA) elismert tagja. Bevezető

3 3 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre Az elemzések vezető szakmai tanácsadójaMáth András piackutató Az elemzéseket készítetteWild Judit elemző, kutató Pillók Péter elemző, kutató Az elemzések forrásaVissza a feladónak! Átfogó direkt marketing ágazati kutatás, 2006 Szonda Ipsos

4 4 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az egyes eszközök közönsége Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

5 5 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM eszközök elérése: Az egyes DM csatornák elérési gyakorisága a 18 évnél idősebbek körében (%) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

6 6 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az egyes DM eszközök együttes elérése (%) DM eszközök elérése – az egyes eszközök együtt A különböző DM eszközök száma, % Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

7 7 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM eszközök elérése: Címzett és címzetlen küldemények, telemarketing Címzetlen küldemény teljes lefedettség átlagos és teljes az elértek köre Címzett küldemény magasabb gazdasági státusz magasabb iskolai végzettség - érettségi Telemarketing döntő többségük (73%) városban él aktív kereső vagy nyugdíjas iskolai végzettség magasabb az átlagnál - ötödük diplomás Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

8 8 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 SMS - Fiatalok és magas státuszúak Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

9 9 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS Fiatalok, városlakók és képzettek Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

10 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Adatbiztonság Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

11 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

12 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Személyi adatok megadása: Milyen személyi adatát adná meg, ha biztos lenne abban, hogy nem élnek vissza velük? (N=1500) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

13 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

14 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 „Autósok” Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

15 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: „autósok” Kik is az autósok? az autó tulajdonlás egyáltalán nem mondható férfi privilégiumnak minél fiatalabb az autó, annál fiatalabb a gazdája is inkább városiak magasabb iskolai végzettség öregségi nyugdíjjal rendelkezők alig találhatók közöttük kiemelkedően magas a gazdaságilag aktívak aránya jóval magasabb gazdasági státusszal rendelkeznek fogyasztási cikkek és szolgáltatások: magasabb igénybevétel Pozitívabb attitűdök az érkező reklámanyagok hasznossága a prospektusok képei, ajándék és termékminta a prospektus vagy direkt küldemény hatása kevésbé aggódnak a személyes adatok védelméért jóval nagyobb hajlandóságot mutattak az adatmegadásra Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

16 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Az egyes eszközök által elértek aránya Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

17 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Vásárolt-e már valaha címzett, illetve címzetlen reklámküldemény hatására? Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

18 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Mennyire szokták Önt zavarni a következő reklámeszközök? (Átlagok) (1-től 10-ig, ahol a 10-es azt jelenti, hogy nagyon zavarják, az 1-es pedig azt, hogy egyáltalán nem) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

19 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 „Az üzleti szférának azért is fontos ez a felmérés, mert megerősíti azt, hogy a DM eszközöket kombináltan kell alkalmazni. A különböző fogyasztói csoportok más-más DM eszközre, és eltérő mértékben fogékonyak. Például a fiatal, tehetős fogyasztók mintegy ötven százaléka már vásárolt konkrét terméket DM küldemény hatására, ” „Az analízis kimutatta azt is, hogy a potenciális címzettek akkor adnak meg magukról releváns személyes adatokat, ha garanciát kapnak arra, hogy adataikat biztonságosan és etikusan kezelik. Az emberek a legszívesebben nevüket és lakcímüket adják meg, de pl. a magas jövedelmű fiatalok jó része a nettó jövedelméről is különösebb fenntartások nélkül nyilatkozik. A biztonságos adatkezelés mellett a TeleData tapasztalata az, hogy a DM adatbázisokat a cégek és szervezetek nem mindig a szabályoknak megfelelően, gyakran etikátlanul kezeik.” Bartók János TeleData Garantáltan biztonságos, etikus adatkezelést várnak el az ügyfelek Az etikus adatkezelésről

20 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Köszönjük a figyelmet!