Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gyermeked kérései
Advertisements

Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?
A pontos idő: 14:2714:2714:2714:2714:27 ORHIDEÁK ORHIDEÁK Zene: Autumn Rose Kattints.
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
HELLER ÁGNES: FILOZÓFIA MINT LUXUS
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
10 RÓZSA SZÁMODRA. Ha ezt az üzenetet megkapod … az azért van, mert különleges ember vagy!
10 RÓZSA SZÁL Önnek.
A jó közérzet művészete
A melankólikus vérmérséklet
Péczeli Katalin előadása
Családi vállalkozás.
A jó közérzet művészete Maria Treben.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Legyen időd az életre.
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Ady Endre: Karácsony Webgabona Kft.
MOTIVÁCIÓ.
Érzelmi Intelligencia, Kreativitás, Tudásmenedzsment
Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
10 kívánságot küldök neked 2008-ra Zene.Unbreak my heart-Romantik Violine.
Lehet-e a 21. században családi szerepekről beszélni?
Prométheusz történetének feldolgozása
Vérmérsékletem képekben
Nevelés és nevelői attitűdök
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Legyen idõd Az életre … Legyen időd a munkára, amivel elért eredményeidet fizeted meg.
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Mérő László egyetemi tanár ELTE Gazdaságpszichológiai Szakcsoport Az üzleti gondolkodó tudománya február 25.
Ez egy üzleti reklámlevél. Konkrét ajánlatot nem tartalmaz, ezért nem minősülhet spam-nek. Dönthetsz úgy, hogy nem nyitod meg, vagy bezárhatod bármikor…
A pontos idő: 18:58.
Aktív és felelős állampolgárság – demokrácia – szabadság OFI - KONFERENCIA OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET Aktív és felelős állampolgárság.
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
Ha ezt az üzenetet megkapod …
mint ami mások szerint szükséges!
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
Profil Training Kft. H-1112 Budapest Rétkerülő u. 9. Tel: +36/ Fax: +36/
Boldog Születésnapot!!! Igazából nem tudok mit mondani, mert azt, amit mondani szeretnék, nem lehet szavakban kifejezni. Beszéljen helyettem a zene. Egy.
Milyen szép a világ Készítette: Süni.
Maximális teljesítmény
Egyéntől a közösségig, passzivitástól a részvételig Fiatalok és a helyi közösség.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Készítette:Tóth Sándorné
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
Mérő László Egyetemi tanár ELTE Pszichológiai Intézet A 21. század motivációi Mozsár november 27.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Biyovis Egészség Koncepció a napi gyakorlatban A Biyovis összegyűjtötte az Ön számára, a modern tudományt, medicinát, és a múlt tapasztalatát amelyet ötvözött.
Biyovis a mi üzletünk.
Merre tartunk 2017-ben és utána?
A cég helye a tulajdonos(ok) boldogság-portfóliójában
Sportolni mindenkinek kell és mindenki tud! (nincs de…)
Szeptember 1. Nem az első nap a nehéz, hanem az, amikor rádöbben felnőtt és gyerek, hogy még vár rá 179 nap…az iskolában.
A jó közérzet művészete
Merre tartunk 2017-ben és utána?
A diszfunkcionálisan működő család
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

Az értékesítés két arca

SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás nehézségek árán is „Ugyanolyan esélyek”

Motiváció (Tanulság 1) Átadni a tapasztalatot Segíteni az embereknek Önzetlen módon, anyagi érdek nélkül is

Motiváció (Tanulság 2.) Mit akarnak az emberek elérni? Miért nem akarják hallani az igazságot? Készek-e a változtatásra? Milyen érzés a szembesülés a valósággal?

Az értékesítés 2 arca 1.Tekintély alapú (tekintélyelvű) értékesítés (befolyásolható) 2.Tudatos vásárló (döntőképes, tájékozott, motivált)

Tekintély alapú vásárlók Állandóan panaszkodik (génekben van) Csalódások sorozata, félelmek Nincs felelősségvállalása Mindig „külső oka” van (más) Nem hajlandó áldozatot hozni (idő, energia, tanulás)

Tudatos vásárló Döntőképes Kész a változásra Kitartó, megbízható, bátor Motivált, belső tűz Üzleti Partner és vásárló

Az embereket nem tudjuk megváltoztatni, így a típusok alapján értékesítünk 1. tekintély alapú vásárló Reklám tájékoztatott Amit néz: Végzettség, Beosztás, legyél „valaki” Több tudás, információ szükséges, távolságtartás Ez a vásárló típus nem vállalja fel a saját egészségi állapota iránti felelősséget, ezért az ajánlót teszi felelőssé 2. Tudatos vásárló ÜP. DP. vásárló, Olvasott, előadásokat hallgat, tájékozott, szűri az információt, a legjobb megoldást keresi, bizalom, barátság, A tudatos egészségfejlesztő vállalja a saját egészsége iránti felelősséget.

A kereskedelem Sztori 2. Reich bácsi története A piac a fontos nem ÉN!

Tanulság A bizalmas információt nem szabad továbbadni. Mindenkit meghallgatni, de ne mondjunk véleményt, ítéletet (ha nem kéri) A hosszú üzlet feltétele: mások tiszteletben tartása

Önmotiváció Depresszió – belső egyensúly Egészséges tudat – jó közérzet Fitnesz, Welness, Selfness, Mindness Csoportszellem

Megtérülő befektetés Lelki vagy mozgásprogram Erőforrások:Pénz Energia Idő

Boldogság portfóliók (Biyovis) Ápolják,élvezik az emberi kapcsolatokat Képesek kifejezni a hálájukat Segítőkészek Optimisták Rendszeresen sportolnak (mozognak) A jelenben élnek Céltudatosak Kihívásoknak eleget tesznek

3 komponens a jóléthez (Biyovis) 1.Pozitív érzelmek 2.Tartalmas élet 3.Elmélyült cselekvés >>> FLOW érzés