Kompetenciamérés eredményei 2008. 9. évf. bemeneti mérésének eredményei TevékenységSzintFeladatÁtlageredmény Szabály- felismerés A11. Ábrák 45,5% A22.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA „Az újszászi.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
1.  4/1999. (Bk.6.) a minisztérium szervezetei és a belügyminiszter irányítása alá tartozó önálló szervek áldozatvédelmi feladataira  ORFK vezetője.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Vállalati gazdasági kérdések Pékakadémia2010.április.20.
Életmód és szórakozás a két világháború között. A városi élet, lakáskörülmények  A lakosság életmódja = vagyoni-jövedelmi  viszonyok Civilizációs vívmányok.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
A fogyasztóvédelemről szóló évi CLV. törvény módosításáról szóló évi LV. törvény A békéltető testületeket érintő változások Dr. Szomori Béla.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Marketing-logisztika Értékesítésmenedzsment Előadó: Dr. Veres István 12.
 Alap tudnivalók Alap tudnivalók  Az If és a While folyamatábrák Az If és a While folyamatábrák  Probléma Probléma  A while ciklus (általános alak,
TÁMOP C 2. ütem: Ma tégy a holnapért! - kompetencia alapú személyiségfejlesztés és módszertani megújulás az egri KERI-ben.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A közúti felmérés eredményei (2013. október) EMAH Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben VIRÁG Álmos, projektvezető TREPPER Endréné,
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
A földtani környezetet érintő emberi tevékenység hatásának vizsgálata; a bányászat A földtani környezetet érintő emberi tevékenység hatásának vizsgálata;
1 Minőségmenedzsment - Beadandó feladat. 2 Kidolgozandó tartalmi vonatkozások és ( pontértékek ): 1.részfeladat: A választott szolgáltatástermék-csomag,
Badacsonytomaj. Élmény Környezet Balaton Biztonság Gasztronómia Szállás Attrakciók Egyéb szolgáltatások.
1 Bemeneti kompetencia mérése Szabálykövetés január 26. Vadasi Béláné
MÁV-START Zrt. Budapest, december
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
Gyorsjelentés a hajléktalan emberek kérdőíves adatfelvételéről
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
SZÁMVITEL.
Laboratóriumi méréstechnikai gyakorlat 3/15. M osztály részére 2016.
Diplomás Pályakövetési Kérdőív 2016
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
Bemeneti kompetencia mérése
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
GÉNTECHNIKÁK LABORATÓRIUM Bioetika
Lehetőségek, tervek… JÖVŐKÉP.
Cím elrendezés Alcím.
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
IDŐJÁRÁS-JELENTÉSEK A HAJÓSOKNAK SZÓLÓ "NtS" ÜZENETEKBEN
Levegőtisztaság-védelem
Új pályainformációs eszközök - filmek
MADEIRA szigete.
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Szempontok a kis méretarányú térképek vetületválasztásához
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Kerékpáros Tárcaközi Bizottság munkája számokban a Kerékpáros Magyarország Program tükrében Sztaniszláv Tamás titkár
Befolyásolás a tömegkommunikációban
A KERÉKPÁROS TURIZMUS LEHETŐSÉGEI
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
Cím és kép elrendezés alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Cím elrendezés Alcím.
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Cím elrendezés Alcím.
A BIZTONSÁGOS KÖZLEKEDÉSRE FELKÉSZÍTÉS PROGRAMJA
Forgalmi helyzetek. 1. rész
Miről álmodik a rezidens?
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

Kompetenciamérés eredményei 2008

9. évf. bemeneti mérésének eredményei TevékenységSzintFeladatÁtlageredmény Szabály- felismerés A11. Ábrák 45,5% A22. Kötésminta 72,5% A4!!!3. Büntetődobás 44% A34. Képsorok (Új) 70,8% Szabály- követés B15. Időjárás (Kódolás) 80,2% - 79,5,% - 79,7% B26. Városnézés (Térkép) 76,8% - 16,6% - 29,9% B4!!!7. Sakk (diagram) 17,7% - 11,8% - 16,7% B38. Dobókockák 12% – 10,7% – 8,2% Szabály- választás C19. Táblák (Piktogramok) 22,8% C3!!!10. Közlekedés 67% C211. Jelek (csomagoláson) 54,2 % - 50,8% C412. Fürdés szabadvizekben 8,2% Szabály- alkotás D113. Kerékpározás 67,1% - 43% D214. Mobiltelefon (üzembehely.) 42,1% - 28,2% D315. Nyaralás 43,5% - 24,5% - 21,1% D416. Tábortűz (hálóterv) 56,6% - 34,7% - 27,9% -18,4% - 4,7%

10. évf. „követő” mérésének eredményei Tevékeny- ség SzintFeladatHason- lítás Átlagered szept. Átlagered szept. Szabály- felismerés A1 1. Ábrák  Ábrák Ekv. 32,9%66,3% A2 2. Térburkolat  Gumiabroncsok Ekv. 56,6%96,8% A3 3. Virágültetés  A búza útja Ekv. 58%44,3% A4 4. Vonalas ábrák  Vonalas ábrák Ekv./Új! 36,6%62% Szabály- követés B1 5. Kódolás (név-évszám)  (kutyafajták-testtömeg) Ekv. 33,5% - 43,9% - 33,3% 59,7% - 54,9% - 45,3% B2 6. LabirintusEredeti 44,9% - 9,9% 65,5% - 38,3% B4!! 7. FociEredeti 23,6% - 32,8% - 25,5% 42,3% 47,5% 36% B3 8. A kecske,…  Átkelés a folyón Ekv./Új 3,3% 1,5% 1,4% 11,3% 4,3% 2,4%

10. évf. „követő” mérésének eredményei (folyt.) Tevékeny- ség SzintFeladatHason- lítás Átlagered szept. Átlagered szept. Szabály- választás C1 9. Piktogramok (villam.kapcs. szekrény)  (vegyszer szekrény) Ekv.26,4%5,7% C3!! 10. Közlekedés  Új KRESZ ábrával Ekv.48,6%35,1% C2 11. RuhacímkeEredeti!40,7 % - 38,1% 65,8 % - 58,5% C4 12. Házirend  Teremrend (szg.) Új/Ekv.33%35% Szabály- alkotás D1 13. Takarítás  Kertgondozás Ekv.81,7% - 46,3% 68,3% - 35,9% D2 14. Cipővásárlás  Mobiltel. vásárlás Ekv.76,1% - 65,6% 67,8% - 47,3% D3 15. Nyaralás  Időjárás (kódolás ábr.) Új41,7% - 50,2% - 11,4% 51,0% - 59,1% - 21,3% D4 16. Választás (hálóterv)Eredeti25,8% - 42,7% - 35,3% - 13,1% - 1,4% 29,3% - 43,6 % - 33,9 % - 12,1% - 2,6%