MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Marketing szuperkonferencia 2012
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
??? Reklám!!!.
Tapasztalatok és lehetőségek az együttműködésre, INNOINFO pályázat Jójárt Miklós Projekt menedzser MSZKIK alelnöke Szeged,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Közösségben újra hasznos!
Közösségben újra hasznos! TÁMOP A DOMÁNYBOLT, MINT A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ESZKÖZE Átfogó Célok • Foglalkoztatás • Környezetvédelem • Anyagi fenntarthatóság.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
E-learning alapú komplex képzések
Távoli online adatbázisok használata és FTP
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Budapest turisztikai Marketingje
A kompenzálásnak 3 lehetséges módja van: Δ=0 →amikor nincs kompenzálás Δ>0 →a kompenzálás érték pozitív Δ
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Megnézheted magad! Interaktív népegészségügyi kampány Novák Péter enter!digital –
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Munkaadói tájékoztató
Követeléskezelési törvényt sürget a MAKISZ
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin
-A vidékfejlesztési miniszter 11/2013. (III. 5.) VM rendelete az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1.
GINOP Gyakornoki program - támogató szolgáltatások ismertető.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
az Akasztói Szikiponty
Tartalmi együttműködések az Origonál
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
GINOP Gyakornoki program – támogató szolgáltatások
Beszámolás a Mobility Tool+ felületen – tartalmi tudnivalók
XIX. századi költők a Facebookon
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
M2M Zóna az első hazai M2M hírportál
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.

A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések generálása A CÉLCSOPORT Célcsoport – Általános ( )

A PROJEKT MENETE Teszt eredmények és kezelési módok publikálása Figyelem felhívása a stresszkezelés fontosságára és a lehetséges kezelési módokra A Nagy Stressz Teszt elkészítése a Magne B6 és az Origo csoporthoz tartozó life.hu együttműködésével Sajtószervezés az ország összes médiumának bevonásával Több mint 5x több kitöltés a tervezettnél!

EREDMÉNYEK Megjelenések a teljes magyar médiában (TV, rádió, online portálok, bulvár, print) VÉGEREDMÉNY Növeltük a Magne B6 ismertségét, elértük a készítmény és a magnézium pozícionálását, mint hatékony segítség a stresszkezelésben.

KÖSZÖNJÜK! 5