1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 5 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A direkt marketing fogalma
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
Sales támogató kutatások a gyógyszeriparban Előadó: Malonyai Katalin
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
DPR kommunikáció alapelvei
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Elektronikus levelezés
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
LEVÉL.
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Marketingkommunikáció
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Az online reklám esete a joggal
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
A marketingkommunikáció
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Internet, Elektronikus levelezés
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
A reklámtörvény és a hatályos adatkezelési szabályok III. Mfor Marketing Konferencia április 22.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
Balogh Virág Főtitkár Magyar Reklámszövetség A kuponozás jogi buktatói.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Számítógépes bűnözés.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet, Elektronikus levelezés
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt előnyei? 6. kampány tervezése? 7.Online címlisták 8.Edm és hírlevél minták Agenda

" Azt mondják, hogy egy év az internet businessben olyan, mint a kutya év... 7 évvel egyenlő.„ Vinton Cerf, online specialista "Ne azt számold, hogy hány embert érsz el - azokat érd el, akik számítanak." David Ogilvy, reklám szakember

Célcsoport 1.vényköteles termékeknél – orvosok, patikusok 2.OTC termékeknél – lakosság, patikusok, orvosok

Direkt mail és mérési lehetőségei Mérési lehetőségek: címzett ismeretlen – adatbázis minősége Direkt response: kérdőív kitöltésének kérése esetén a válaszarányok mérése levélben található kupon beváltásának az aránya direkt telefonszám kommunikálása esetén a hívások száma alapján egyedi webcím megadása esetén az oldal látogatásának mérése Direkt mail után a rendelés intenzitásának a változása A direkt mail a direkt marketing legnagyobb hagyományokkal rendelkező eszköze. A hirdető, a termék/ szolgáltatás gyártója/forgalmazója közvetlen (direkt) ajánlatot tesz potenciális fogyasztói/megrendelői számára - ehhez a klasszikus postai küldemény formáját választva.

marketing Az marketing egy olyan direkt marketing megoldás, amelynek során a hirdető az üzenetét formában juttatja el célközönsége számára, a megcélzott személyekkel történő közvetlen (direkt) kapcsolatfelvételre és (marketing)kommunikációra törekszik. Az marketingnek több eszköze is van, ide tartozik például a elektronikus hírlevél vagy az e-DM (elektronikus direkt mail). Alapfogalmak eDM, elektronikus hírlevél Permission – az adatbázisban lévő személy engedélyt adott, hogy reklámtartalmú üzenetet küldjön neki az adott cég Kéretlen üzenetek – spam Opt-in, double opt-in Targetálás Offline (beépített képek) Onine (képek egy szerveren) Direkt és alapfogalmak

1. megnyitásának mérése csak saját rendszeren belül pontos 1x1 pixeles kód, ami a netre megy vissza Spam és vírusellenőrzők miatt nem pontos 2.CT szám vagy % Kattintás Egyedi vagy összes 3.Regisztrációs szám vagy % 4.Egyedi microsite-on a látogatási szám 5.Válaszadási arány 6.Visszapattanó ek - adatbázis minősége Hard bounce Soft bounce Direkt mérési lehetőségei

Direkt előnyei Online statisztika - könnyen nyomon lehet követni az eredményeket Gyors Költséghatékony Előre időzíthető Több link egy levélen belül Utolsó pillanatban is módosítható Változatos felhasználási lehetőségek Körülbelül 3,3 millió aktív ező Magyarországon

kampány tervezése Előkészítés 1.Címlista: permission alapú friss adatok taggyűjtés módja 2.Időzítés: időszak megvizsgálása nap és időpont kiválasztása 3.Célcsoport: kiket akarok elérni? tervezése 1.Tartalom: üzenet tartalma, hossza megfogalmazás feladó és tárgy Html és text verzió 6.Programozás programozási szabályok folyamatos nyomon követése 7. Jogi szöveg 8. Technikai háttér, statisztika: mit mér a rendszer mérőkódok 9. Tesztelés Kiküldést követően 10. Statisztikai rendszer nyomon követése 11. Saját címlista esetén a leiratkozók és visszapattanók kezelése 12. Reakciók nyomon követése, kezelése

Online címlisták OTC termékek esetén – közvetlen fogyasztókat is meg lehet célozni Célozható permission alapú edm adatbázisok, mint például Maxima, Optimusz, Optimail, Citromail, Ego média Tematikus hírlevelek, mint például Egyperces hírlevelek (egészség fitnesz), Házipatika, Webbeteg Vényköteles termékeknél – kizárólag orvosokat és patikusokat lehet célozni Medical online adatbázisai MO hírlevél: Gyermekgyógyász hírlevél: Kardiológus hírlevél: 938 MO orvosi hírlevél: Pharma-klub hírlevél: Orvosi kamara adatbázisa Gyógyszerész kamara adatbázisa

Minták Végén még egy gomb First view-ban gomb! Tartalom

Minták

Könnyen fogyok edm:Könnyen fogyok tematikus hírlevél:

Minták