Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Www.onlinepalinka.hu Online Pálinka Kft.. Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Www.onlinepalinka.hu Online Pálinka Kft.. Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett."— Előadás másolata:

1 Online Pálinka Kft.

2 Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett közgazdász diplomát, 3 éve pénzügyi értékesítésben dolgozik Gulyás Krisztina Marketing szakos kozgazdász diplomával rendelkezik, 2 éve dolgozik online marketing és kommunikáció területeken, 2 éve online termékértékesítéssel is foglalkozik Magyar László Műszaki pályáról váltott pénzügyre, 4 éve pénzügyi életpálya tervezéssel foglalkozik és ezen belül főként vezető képzéssel, fő érdeklődési területe a vállalati technológiák kidolgozása Fischer Tibor Programtervező matematikusként diplomázott és 8 éve dolgozik fejlesztőként. 3 éve internetes kereskedelemmel foglalkozik

3 Miért jöttünk létre? A pálinka piac Hisszük hogy minden magyar embernek joga van hozzáférni elsőosztályú pálinkához A magyar pálinka minőségben és élményben legalább olyan ízletes mint egy minőségi whiskey vagy tequila, miért ne örvendhetne hasonló népszerűségnek? A pálinka a magyarok körében kezdi visszakapni újra méltán megilletett helyét A magyar pálinkafőzdék többnyire nem értékesítés orientáltak, nincs kiépítve profi értékesítési rendszer Minőségi pálinkát beszerezni nehéz, hogyha mégis sikerül a választék korlátozott hiszen csak nagyobb cégek lépnek kapcsolatba a jelenleg nagyon népszerű hipermarketekkel A speciális pálinka üzletek főleg Budapesten vagy a főzdék közelében helyezkednek el A különleges főzetekhez hozzájutni csak a főzdéken keresztül lehet, ami pedig egy átlag fogyasztünak túl problémás Az online vásárlás piaca, (webshopok) Az online vásárlás Magyarországon egyre terjedőben van Magyarországon 1000-ből 1 ember, Nyugat- Európában 1000-ből 50 ember, USA-ban 1000-ből 200 ember veszi a mindennapos fogyasztási cikkeket webshopban Ez a fejlődés az elkövetkezendő 5-10 évben fog végbemenni Magyarországon Az online vásárlással az emberek időt, pénzt takarítanak meg és kényelmesen vásárolhatnak Saját tapasztalatból és kutatásokból tudjuk hogy a 18-tól 45 éves korosztály online fogyasztása rohamosan nő Az emberek nyitottak hogy a temékeket interneten vegyék meg A jövőben a hipermarketek szerepét nagy mértkben át fogják venni a az internetes áruházak, hiszen itt nincsenek földrajzi és időbeli korlátok

4 Mi a célunk? A magyar pálinka piac fellendítése, összefogása Bárki számára elérhetővé tenni ezt a különleges hungaricumot, földrajzi korlátok nélkül eljuttatni a pálinkát minden magyar háztartásba Szaktudásunkkkal és tapasztalatunkkkal segíteni a pálinka főzdéket termékeik értékesítésében és marketingjében Presztízst teremteni a pálinkafogyasztásnak Magyarországon, és népszerűsíteni a pálinkafogyasztást minden korosztályban Megismertetni ezt a hungaricumot a Magyarországra látogató turistákkal A magyar pálinkának olyan hírnevet szerezni idehaza és külfüldön, ami megilleti

5 Hogyan érjük el céljainkat? 1.Webshop – minőségi és egyedi design – világszínvonalú internetes megjelenés a legprofibb háttérrel – webshopban minden első osztályú pálinkafőzde termékét szerepeltetjük – speciális csomagok, akciók, kiegészítő termékek – kidolgozott ajánlói rendszer – leszervezett termék beszerzés, fizetés és szállítás – komplex és profi marketingkommunikáció: internetes és egyéb szponzorációk, edm-ek, adatbázis építés, aktív BTL kampányok (rendezvények, fesztiválok, kóstoltatások lebonyolítása) – beszédes és könnyen megjegyezhető domain:

6

7

8

9 2. Értékesítés aktív támogatása – az értékesítést nem csak magánemberek felé fogjuk elindítani, hanem megkeresünk különböző cégeket is: rendezvényszervező cégek, hotelek, éttermek, szórakozóhelyek – a sales tevékenységet mi elvégezzük, prezentáljuk a lehetőséget és kidolgozzuk a rendszert melyben akár nagyobb mennyiségű terméket is meg lehet rendelni – kidolgozzuk az ösztönző rendszert mely a különböző szórakoztató egységeket is arra motiválja hogy ne csak a nagy cégek termékét rendeljék

10 3.Motivációs rendszer – Kidolgozunk a pálinka házaknak egy olyan motivációs rendszert, melyben a főzdék egymás eladásaiból tudnak részesedni. A részleteket szóban elmeséljük.

11 A nem is olyan távoli jövő? Magyarországon regionális területi képviselők betanítása Önálló rendezvények szervezése, lebonyolítása A pálinkát szeretnénk Magyarország egyik valódi jelképévé tenni, hiszen ez valóban a kultúránk része A pálinka és pálinkafogyasztás kultúrájának megismertetése első körben az EU országaiban, majd a tengerentúlon Értékesítés külföldre irányítása, presztizs kategóriájú termékként pozicionálva a terméket (magasabb áron értékesíthető)

12 Milyen lehetőséget nyújtunk? Minden elsőosztályú pálinkaházzal szerződést kötünk, igazi gyűjtőhely leszünk a legjobb pálinkáknak Felvesszük a pálinkákat a webshop termékei közé A főzde bemutatkozó oldalt kap, melyben írhat magáról, és termékeiről Ingyen reklámfelület Sales tevékenységünk során bevisszük a pálinkáját a legkülönbfélébb fogyasztói helyekre Elvégezzük a munkát Önök helyett hogy legyen idő a pálinkák tökéletesítésére Kóstoltatásokat szervezünk, hogy olyat is megismerjenek a fogyasztók amit eddig talán nem volt lehetőségük Megszervezzük a szállítást és fizetést is Olyan bónusz értékesítési helyet kap, mely nemzetközi viszonylatban is megállja a helyét

13 Hogyan tudunk együttműködni? Már csak egy kérdés maradt:

14 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Www.onlinepalinka.hu Online Pálinka Kft.. Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett."

Hasonló előadás


Google Hirdetések