Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?"— Előadás másolata:

1 Mennyire modern a hazai elit?

2 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?

3 3 Kik tartoznak az „elit” célcsoportba? 1.Akár tulajdonosi mivoltuknál, akár pedig beosztásuknál fogva a cégek és egyéb intézmények vásárlásaira, beszerzéseire, beruházásaira jelentős befolyással bírnak, azaz a vállalatok, közületek piaci kiadásait tekintve döntési joguk van 2.Ezek az „üzleti döntéshozók” jövedelmi helyzetüket és ezáltal személyes fogyasztásukat tekintve is kiemelkedő – „elit” – réteget alkotnak, akik sok termék vagy szolgáltatás esetében a teljes célcsoport döntő többségét alkotják  évesek  aktívak és/vagy cégtulajdonosok  jelentős beszerzési összeg felett döntenek (min. 50 millió Ft/ év)  beosztottjaiknak száma legalább 6 fő

4 4 A kutatásról röviden… Mintanagyság: 2000 fő Adatfelvétel: 2011 évvége A minta reprezentálja a vizsgált célcsoportot:  Ágazat  Régió  Árbevétel  Vállalat-típusnál található üzleti döntéshozók száma  Üzleti szféra / közigazgatás üzleti döntéshozói létszámarányok szerint Adatfelvétel:  Az adatfelvétel módja: CAPI (személyes, laptoppal)  Kérdőív: kb. 30 perc Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise 4. * * Az Ipsos és a GfK közös kutatása

5 5 A tipikus üzleti döntéshozó….  Összesen 143ezer fő  28%-a cégtulajdonos  62%-a férfi  45%-a 50 év feletti (2007-ben 38%)  76%-a diplomás (2007-ben 68%)  2,3%-a tudományos fokozattal is rendelkezik  65%-a házastárssal él  52%-nak nincs gyermeke (2007-ben 63%)  27%-a két autót is használ  Érdeklődési terület: utazás, autók, filmek, egészséges életmód

6 6 Informálódás egy átlagos hétköznapon…

7 7 A legfontosabb csatornák platformonként…

8 8 Okostelefon és tablet 33%: van 13%: tervezi 52%: nem tervezi Telefonálás Naptár Teendők Fényképezés Navigáció Naptár Kereső- oldalak Címlista Térképek Hírek 32%: naponta netezik 39%: ritkábban 22%: soha

9 9 Az információforrások megítélése Könnyen hozzáférhető, gyors Megbízhatósági rangsor

10 10 Életmód


Letölteni ppt "Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések