Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. sz. térkép : Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 42%

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. sz. térkép : Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 42%"— Előadás másolata:

1 1. sz. térkép : Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 42% Vertical axis 2: 32% Státusz: A Státusz: B Státusz: C1 Státusz: C2 Státusz: D Státusz: E férfi: Fogyasztói elit férfi: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Megkapaszkodó férfi: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Sikeres nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Hedonista beilleszkedett nõ: Beilleszkedett mértékletes nõ: Megkapaszkodó nõ: Lemaradó magas kultúra fogyasztó férfias jelleg átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nem fogyasztó gyenge fogyasztó a TV rabja magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés átlagos fogyasztó napilap olvasó átlagos fogyasztó nõi jelleg magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlag alatti fogyasztó hír orientált Átlagos kultúra fogyasztás Átlag feletti kultúra fogyasztás Átlag alatti kultúra fogyasztás

2 2. sz. térkép: Kulturális fogyasztás és kommunikációs életstílus összefüggései BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 54% Vertical axis 2: 24% férfi: Fiatalosan merész férfi: Széleslátókörû kiegyensúlyozott férfi: Feltörekvõ férfi: Szürke magának való férfi: Beszûkült tradicionális nõ: Fiatalosan merész nõ: Széleslátókörû kiegyensúlyozott nõ: Feltörekvõ nõ: Takarékos nyitott nõ: Beszûkült tradicionális magas kultúra fogyasztó férfias jelleg átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nem fogyasztó gyenge fogyasztó a TV rabja magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés átlagos fogyasztó napilap olvasó átlagos fogyasztó nõi jelleg magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlag alatti fogyasztó hír orientált Átlag feletti, férfias Átlag feletti, nőies Átlag alatti, férfias Átlagos, átlag alatti, nőies

3 3. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok kulturális fogyasztása BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 38% Vertical axis 2: 31% Blikk Metro Népszabadság Szines Mai Lap Heti Világgazdaság Szabad Föld Élet és Irodalom Vasárnapi Blikk Autó-motor magazinok: Olvasó Számítástechnikai lapok: Olvasó Cosmopolitan Kiskegyed Meglepetés Nõk LapjaStory Tina Internet használat Könyvek - Vásárlás: Mozi - Látogatás: Igen magas kultúra fogyasztó férfias jelleg átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nem fogyasztó gyenge fogyasztó a TV rabja magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés átlagos fogyasztó napilap olvasó átlagos fogyasztó nõi jelleg magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlag alatti fogyasztó hír orientált férfi: Fogyasztói elit férfi: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Megkapaszkodó férfi: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Sikeres nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Hedonista beilleszkedett nõ: Beilleszkedett mértékletes nõ: Megkapaszkodó nõ: Lemaradó FÉRFI NŐI

4 4. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok TV műsor preferenciái BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 41% Vertical axis 2: 30% magas kultúra fogyasztó férfias jelleg átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nem fogyasztó gyenge fogyasztó a TV rabja magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés átlagos fogyasztó napilap olvasó átlagos fogyasztó nõi jelleg magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlag alatti fogyasztó hír orientáltt Activity TV2 Autómánia RTL Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 Cobra 11 RTL Dáridó TV2 Esti Showder RTL Forma 1 RTL Híradó RTL Igaz történetek RTL JAG - Becsületbeli ügyek TV2 Lottoshow M1 Mónika Napló TV2 Pokoli történetek TV2 Sebzett szívek TV2 Találkozások RTL Vészhelyzet RTL Xena TV2 National Geographic Spektrum Egy rém rendes család Viasat Delta M1 férfi: Fogyasztói elitférfi: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Megkapaszkodó férfi: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Sikeres nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Hedonista beilleszkedett nõ: Beilleszkedett mértékletes Megkapaszkodó nõ: Lemaradó FÉRFI NŐI

5 5. sz. térkép: TV műsorok és életstílus-csoportok BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 52% Vertical axis 2: 21% férfi: Fogyasztói elit férfi: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Megkapaszkodó férfi: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Sikeres nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Hedonista beilleszkedett nõ: Beilleszkedett mértékletes nõ: Megkapaszkodó nõ: Lemaradó TGI Státusz: A TGI Státusz: B TGI Státusz: C1 TGI Státusz: C2 TGI Státusz: D TGI Státusz: E Legtöbbet nézett csatorna: RTL KLUB Legtöbbet nézett csatorna: TV2 Legelõször bekapcsolt csatorna: RTL KLUB Legelõször bekapcsolt csatorna: TV2 Activity TV2 Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 Az igazi vészhelyzet TV2 Akták RTL Barátok közt RTL Cobra 11 RTL Dáridó TV2 Esti Showder RTL Fókusz RTL Fiorella TV2 Forma 1 RTL Heti Hetes RTL Híradó RTL Irigy Hónaljmirigy TV2 JAG - Becsületbeli ügyek TV2 Jó estét Magyarország! TV2 Kapcsoltam TV2 Légimentõk RTL Merlose Place RTL Mónika - A kibeszélõ show RTL Motoros zsaruk TV2 Napló TV2 Poénbomba TV2 Pokoli történetek TV2 Rex felügyelõ TV2 Sebzett szívek TV2 Találkozások RTL Tények TV2 Vadvilág TV2 FÉRFI RTL KLUBTV2 NŐ


Letölteni ppt "1. sz. térkép : Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései BMRB International Correspondence Analysis Horizontal axis 1: 42%"

Hasonló előadás


Google Hirdetések