Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BMRB International Correspondence Analysis

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BMRB International Correspondence Analysis"— Előadás másolata:

1 BMRB International Correspondence Analysis
1. sz. térkép: Kulturális fogyasztás és fogyasztói életstílus, status összefüggései nõ: Hedonista beilleszkedett Átlagos kultúra fogyasztás nõ: Lemaradó nõ: Fogyasztói elit nõ: Beilleszkedett mértékletes Átlag alatti kultúra fogyasztás Átlag feletti kultúra fogyasztás nem fogyasztó átlagos fogyasztó nõi jelleg Státusz: E magas kultúra fogyasztó nõies jelleg átlagos fogyasztó napilap olvasó gyenge fogyasztó a TV rabja nõ: Élmény-gyûjtõ nõ: Megkapaszkodó nõ: Sikeres Státusz: C2 Státusz: D férfi: Hedonista beilleszkedett átlag alatti fogyasztó hír orientált átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg férfi: Beilleszkedett mértékletes Státusz: B férfi: Lemaradó Státusz: C1 férfi: Megkapaszkodó Státusz: A Átlagos kultúra fogyasztás magas kultúra fogyasztó férfias jelleg magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés férfi: Sikeres férfi: Fogyasztói elit férfi: Élmény-gyûjtõ Horizontal axis 1: 42% Vertical axis 2: 32%

2 Átlagos, átlag alatti, nőies
BMRB International Correspondence Analysis 2. sz. térkép: Kulturális fogyasztás és kommunikációs életstílus összefüggései magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Fiatalosan merész férfi: Fiatalosan merész Átlag feletti, férfias Átlag feletti, nőies magas kultúra fogyasztó nõies jelleg magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés nõ: Széleslátókörû kiegyensúlyozott férfi: Széleslátókörû kiegyensúlyozott átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg nõ: Feltörekvõ Átlag alatti, férfias Átlagos, átlag alatti, nőies átlagos fogyasztó nõi jelleg férfi: Beszûkült tradicionális férfi: Feltörekvõ gyenge fogyasztó a TV rabja nem fogyasztó átlagos fogyasztó napilap olvasó férfi: Szürke magának való nõ: Takarékos nyitott átlag alatti fogyasztó hír orientált nõ: Beszûkült tradicionális Horizontal axis 1: 54% Vertical axis 2: 24%

3 FÉRFI NŐI BMRB International Correspondence Analysis
3. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok kulturális fogyasztása Cosmopolitan magas kultúra fogyasztó nõies jelleg Élet és Irodalom Internet használat nõ: Fogyasztói elit magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Élmény-gyûjtõ Számítástechnikai lapok: Olvasó férfi: Fogyasztói elit Mozi - Látogatás: Igen Heti Világgazdaság nõ: Sikeres férfi: Élmény-gyûjtõ férfi: Sikeres átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg Autó-motor magazinok: Olvasó Népszabadság Metro Könyvek - Vásárlás: átlagos fogyasztó nõi jelleg Szines Mai Lap Story Nõk Lapja Vasárnapi Blikk magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés nõ: Beilleszkedett mértékletes Meglepetés FÉRFI Kiskegyed Tina Blikk NŐI nõ: Hedonista beilleszkedett férfi: Hedonista beilleszkedett átlagos fogyasztó napilap olvasó férfi: Megkapaszkodó nõ: Megkapaszkodó férfi: Beilleszkedett mértékletes gyenge fogyasztó a TV rabja férfi: Lemaradó nõ: Lemaradó Szabad Föld átlag alatti fogyasztó hír orientált nem fogyasztó Horizontal axis 1: 38% Vertical axis 2: 31%

4 NŐI FÉRFI BMRB International Correspondence Analysis
4. sz. térkép: Fogyasztói életstílus csoportok TV műsor preferenciái magas kultúra fogyasztó nõies jelleg magas kultúra fogyasztó férfias jelleg nõ: Fogyasztói elit átlag feletti kultúra fogyasztó nõies jelleg National Geographic Spektrum nõ: Élmény-gyûjtõ átlagos fogyasztó nõi jelleg Vészhelyzet RTL férfi: Élmény-gyûjtõ Egy rém rendes család Viasat Találkozások RTL Autómánia RTL férfi: Fogyasztói elit férfi: Sikeres Esti Showder RTL nõ: Sikeres Igaz történetek RTL NŐI Activity TV2 magas kultúra fogyasztó technikai érdeklõdés Híradó RTL Pokoli történetek TV2 Forma 1 RTL nõ: Beilleszkedett mértékletes Napló TV2 Mónika átlagos fogyasztó napilap olvasó FÉRFI Delta M1 Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 férfi: Hedonista beilleszkedett nõ: Hedonista beilleszkedett Cobra 11 RTL JAG - Becsületbeli ügyek TV2 Xena TV2 nõ: Lemaradó férfi: Beilleszkedett mértékletes gyenge fogyasztó a TV rabja Dáridó TV2 férfi: Lemaradó Megkapaszkodó Sebzett szívek TV2 Lottoshow M1 férfi: Megkapaszkodó átlag alatti fogyasztó hír orientáltt nem fogyasztó Horizontal axis 1: 41% Vertical axis 2: 30%

5 5. sz. térkép: TV műsorok és életstílus-csoportok
BMRB International Correspondence Analysis 5. sz. térkép: TV műsorok és életstílus-csoportok Cobra 11 RTL Forma 1 RTL FÉRFI férfi: Lemaradó férfi: Beilleszkedett mértékletes férfi: Élmény-gyûjtõ Motoros zsaruk TV2 férfi: Sikeres Legtöbbet nézett csatorna: TV2 Vadvilág TV2 férfi: Megkapaszkodó Legelõször bekapcsolt csatorna: TV2 Jó estét Magyarország! TV2 Poénbomba TV2 férfi: Hedonista beilleszkedett férfi: Fogyasztói elit JAG - Becsületbeli ügyek TV2 TGI Státusz: C1 TGI Státusz: E Irigy Hónaljmirigy TV2 Dáridó TV2 Tények TV2 RTL KLUB Az elveszett ereklyék fosztogatói TV2 TV2 Esti Showder RTL Akták RTL Napló TV2 Híradó RTL TGI Státusz: D Kapcsoltam TV2 TGI Státusz: A Rex felügyelõ TV2 Fókusz RTL Legtöbbet nézett csatorna: RTL KLUB Pokoli történetek TV2 Légimentõk RTL nõ: Lemaradó TGI Státusz: B TGI Státusz: C2 Mónika - A kibeszélõ show RTL Sebzett szívek TV2 nõ: Hedonista beilleszkedett Heti Hetes RTL Legelõször bekapcsolt csatorna: RTL KLUB nõ: Sikeres Barátok közt RTL Az igazi vészhelyzet TV2 Fiorella TV2 nõ: Beilleszkedett mértékletes Activity TV2 nõ: Fogyasztói elit Találkozások RTL nõ: Megkapaszkodó nõ: Élmény-gyûjtõ Merlose Place RTL Horizontal axis 1: 52% Vertical axis 2: 21%


Letölteni ppt "BMRB International Correspondence Analysis"

Hasonló előadás


Google Hirdetések