Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM Előtérben az energiatakarékosság.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM Előtérben az energiatakarékosság."— Előadás másolata:

1 LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM Előtérben az energiatakarékosság

2 A program fő üzenete •Az elsődleges hangsúlyt az energia- takarékosságra helyezzük, mivel a lakosság széles rétegét elsődlegesen saját közvetlen anyagi érdekein keresztül lehet megszólítani. •Mindenhol szólunk az energiatakarékosság környezetkímélő hatásairól is, melynek segítségével mindenki hozzájárulhat a klímaváltozás elleni küzdelemhez. •Előtérben az edukáció, nem az imázs.

3 Egységes arculat Programnév/szlogen: „Egy mozdulat”

4 Taníthatók csoportjának profilja: 15 – 24 évesek Taníthatók csoportjának profilja: 15 – 24 évesek Potenciális befogadók: 25 év felettek, környezetvédelmi értékekre nyitottak csoportja Potenciális befogadók: 25 év felettek, környezetvédelmi értékekre nyitottak csoportja Célközönség elemzés + médiataktika életstílusnak megfelelő környezet: csoportra hangolódás: eredményesebb meggyőzés „szub-kultúra” kiszolgálása életstílusnak megfelelő környezet: csoportra hangolódás: eredményesebb meggyőzés „szub-kultúra” kiszolgálása környezetvédelem tartalmú üzenetnek, meggyőző és autentikus környezet: minőség orientált konzervatív szemléletnél csak hiteles érvelés működhet környezetvédelem tartalmú üzenetnek, meggyőző és autentikus környezet: minőség orientált konzervatív szemléletnél csak hiteles érvelés működhet Tömeg médiumok – penetráció felépítése mindkét csoportra I. szint Il. szint llI. szint mélyebb meggyőzés élet stílus követés

5 A program felépítése

6 Ütemezés

7 Road-show júliustól szeptemberig 9 helyszínen •Interaktív lakásbelső (energia) •Szelektív gyűjtés •Re:pohár program •Edukációs programok • Célba dobás a villanykapcsolóra

8 Road-show helyszínek - tömegrendezvények

9 Re:pohár •betétdíjas mosható pohár a nyári fesztiválokon •együttműködésben a ZöldÖvezet társulással •kevesebb hulladék, szemléletformálás

10 Nyereményjáték - szerencsekerék Fő témakörök: •hulladék •közlekedés •vízhasználat •fűtés •világítás

11 Ajándékok: póló, hűtőmágnes, lufi, textil szatyor

12 Számlagyűjtő mappa energiatakarékossági tippekkel

13 Áram, gáz, víz fogyasztási napló - számlagyűjtő

14 Road-show-t kísérő sajtó hirdetések júliusi kezdéssel 1/3 direkt hirdetés 1/1 PR cikk Mindösszesen: alkalommal júliusi kezdéssel 1/2 direkt hirdetés Mindösszesen: 5 alkalommal

15 Sajtó hirdetés (Est lapcsoport, Est Card)

16 Banner (online média – est.hu, sziget.hu, Facebook)

17 Internet portál

18 Energia kalkulátor – partner: Energia Klub

19 TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől Magas lefedettség és tematika 128 db spot 98 db spot 152 db spot 200db spot 538 db spot

20 TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől •3 kisfilm: áram, víz, szelektív

21 Tanítható célcsoport – fiataloknak szóló filmek Cél : hogy a Taníthatók célközönséget a legnyitottabb befogadási helyzetben érjük el a számára fontos tematika csatorna környezetben, amely felület az Ő nyelvezetét használja, a számára fontos értékeket közvetíti - pontos célzás - mélyebb információ befogadás - könnyebb tartalmi azonosulás - gazdaságos megjelenés - pontos célzás - mélyebb információ befogadás - könnyebb tartalmi azonosulás - gazdaságos megjelenés éves korosztálynak

22 +1 reklámfilm fiataloknak (VIVA TV)

23 „Non-spot” megjelenések Viasat Chanel Ident (film előtt üzenet: „kikapcsolta a felesleges lámpákat? – egy mozdulat” • Szeptemberben • 5 sec - naponta 5 alkalommal Mindösszesen: 155 db megjelenés Social Ad szponzoráció (Switch Off környezetvédelmi klip előtti és utáni megjelenés) • Szeptemberben • 2*5 sec – naponta 6 alkalommal Mindösszesen: 336 db támogatói szpot (168 db Program)

24 Rádió TCR szpotok • Szeptemberben 3 héten keresztül • 20 sec Mindösszesen: 70 db megjelenés TCR szpotok + PR interjúk • Júliusban és Szeptemberben 3 héten keresztül • 20 sec TCR szpot • PR interjú közéleti műsorban Mindösszesen: 100 db szpot + 2 interjú megjelenés TCR szpotok + Zöld Rovat • Szeptemberben 3-4 héten keresztül • 20 sec TCR szpot • Zöld Blokk rovat energia takarékos fogy.-ról Mindösszesen: 60 db szpot +15 Rovat + 50 rovat beharangozó megjelenés

25 Alternatív média – iwiw zöld alkalmazás Öko háznyom: •virtuális lakás környezetbarát gondozása, pontgyűjtéssel •közösségépítés, önmaga terjeszti magát

26 Iskolai program szeptembertől •Általános iskola felső tagozata, országos program, oktatási és játékos elemekkel •Partner: Energia Klub („Mérd magad!” program) •Tanáraik egy felvezető órát tartanak,majd „Energiavadászat” az iskolában és otthon •Otthon is elvégzendő feladatok  a család felnőtt tagjait is megszólítja

27 Kapcsolódó témakörök •Energiatakarékos izzók a rászoruló nyugdíjasoknak

28 Kapcsolódó témakörök •Zöld Beruházási Rendszer indulása

29 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM Előtérben az energiatakarékosság."

Hasonló előadás


Google Hirdetések